Bizim cenabet ekmek teknesi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Size anlatacagım şey tamamen gerçek hikaye birgün dükkanda patronumla başbaşa kaldık içgiliydi ve benden bacaklarına masaj yapmamı istedi bende büyük bir zevkle bacaklarına atıldım.daha sonra yukarıların agrıdığını söyledi bende iyce yukarı çıktım elim nerdeyse sikine deyecekti daha sonra elimi tuttu ve kalkmış yaragının üstüne koydu çok iri ve kalkmıştı bende masaj yapmamı istedi bende oha dedim ve biryandan yapmaya başladım.sonra pantolonunu indirmek istedi bende indirdim.yaragını elime aldım çok kalındı azıma almamı istedi bende hemen aldım çok tatlı ve kalın idi deli gibi yaladım sonra elini benim yaragıma attı 31 çekti biryandanda onunkini yalıyodum sonra dükkanın arkasına geçelim dedi geçtik o kalkmış kalın yaragını bana sokmak istedi bende izin verdim götümün deliğini bir yaladı ve yaragını deliğimin etrafında gezdirdi sonra sokmaya çalıştı ilk girmedi sonra bidaha denedi ve girdi canım çok yandı beni saatlerce sikti yalama olmuştum ve boşalıcagını eyilmemi istedi azıma boşaldı çok tatlı idi ve bundan sonra hergün beni sikti
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

eşim sevdayla yaşadıklarımız

(HERŞEY GERÇEKTİR, HAYAL ÜRÜNÜ DEĞİLDİR)(BURDA ANLATILANLAR DİĞERLERİ GİBİ HAYAL VE FANTEZİ ÜRÜNÜ DEĞİL, BİRE BİR YAŞANMIŞ VE GERÇEKTİR. EŞİMİN GERÇEK İSMİNİ KULLANMADIM AMA AHMET İSMİ GERÇEK OLANDIR. HİKAYEMİ BİRAZ UZATTIM KUSURA BAKMAYIN AMA HER ŞE... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımla değişik birşeyler yaşadık

Ben 33 karım 26 yaşında ve Eşimin adı nejladır,sarışın yeşil gözlü ve gerçekten güzel bir kadındır.oldukça güzeldir.Bu yaşadığımız olay 2010 hazıran ayında gerçekleşti.Eşimle fantezi yapmaya bayıılırız,ve çok da yaparız,yatakta onu başka kadınların a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

murat beni işyerinde azdırdı

yeni evliyim.kocamı çok seviyorum. yaşım 20 izmirde yaşıyoruz. muhasebe bürosunda işe başladım. murat adında evli bi adam benim zamanla aklımı başımdan aldı. porno filmler izlediğini biliyorum. pencereden pc nin görüntüsü belli oluyor. o kocaman kalı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tuvalet aşkım

slm ben istanbul ataşehirden .kız arkadaşımla her sabah buluşuyoruz.aşkımın annesi izin wermediği için gündüzleri beraber olamıyarisalim.comde sabah sewişmek,birlikte olmak için bu yolu seçtik.herneyse sabahları 7,30 onu ewden alıyorum ve okul tuvaeletin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hastanede başlayan müthiş ilişki 1-2

Merhaba bende başımdan geçen bir hikayeyi sizlerle paylaşmak istiyorum… Ama isimleri değiştiriyorum çünkü bizi tanıyan birileri bu hikayemi okuyabilir… Kendimden bahsedeyim adım Ali ben 32 yaşında 176 boyunda 69 kilo ermer tenli biriyim&#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

maraşlı zeynep

selam ben can mersinden yaşım 28 eşim meliha,baldızım,banu ve zeynep çok samimi arkadaşlardır.Ben zeynepe oldu bitti hastayım kızlar baldızım Banu nun evinde çay sohbetindeyken zeynep e telefon gelmiş komşuları muslugun bozuk oldugunu söylemiş zeynep... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

vanda siktigim hatun

slm sex okurları ben vandan kaan 28 yaşındayım gecen kış kuzenim beni cidemdiye bi kızla tanıştırdı taniştık tan sonra evime gelmek istedigini söyledi bende davet etim cömertce akşam saaat 7 civarıeve geldik evde oturduk biraz sohbet derken sexxegeld... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o qün aklımdan çıkmıyor

selam ben 19 yaşında bir erkeğim hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. üniversite okuyorum bi kız arkadaşım var bir qn beni kız arkadaşlarıyla tanıştrmk için çağırdı we bende qittim.o qün beni tanıştırdığı kızlardan gençluk arkadaşı büşra wardı kız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

barmeytim sekse susamıştı

merhaba arkadaşlar size kıbrısta yaşadığım maceramı anlatacağım 18 yaşımı dolduru doldurmaz kıbrısa çalışmaya gittim bir pavyonda barmen olarak çalışmaya başladım çok harfeketli bir pavyonduromen konstürmasyonlar vardı gece de geç saat oldumu müşteri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

selva ile tatil

Amk herkez yalan hikaye yazıyo. Ama benimki gerçek. Okuyun görün. Selva ile tatilde tanıstık. Beraber denize girdik. Denizde bisey oldu. Selva bisey bana deyiyo dedi. Deniz hafif bulanıktı. Ben deniz gözlüğü takıp etrafa baktım. Bise göremedim. Mayos... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.