Grup Hikayeler kategorisi, bir pezevengin anıları hikayesini oku.

bir pezevengin anıları

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
| Ben aslında okumuş yazmış mürekkep yalamış biriyim ama başıma ne geldiyse bu orospular yüzünden geldi. Zayıf bir bünyem var okulda da pek dikkat çekmezdim. Her şey bir gün geneleve gitmemle başladı. Oradaki bir orospuya aşık olmuştum. Bütün paramı ona yatırıyordum. Artık iflahım kesilmişti. Karının istekleri de bitmiyordu. Baktım başka çare yok bir daha gitmedim. Amın tadını almıştım duramıyordum. Okul bitmiş istanbulda çalışmaya başlamıştım. Elim sikimde dolaşırken bir orospu gördüm. Yanına yanaşıp iş almaya çalıştım. Karının yeri varmış gittik sikiştik. Yatakta sohbet etmeye başladık. Nerden geldiğini nasıl düştüğünü falan anlattı. Laf arasında kalacak bir yeri olmadığını bir hafta orda bir hafta burada sürünüp durduğunu söyledi. Ben de salak gibi benim evde kalabilirsin ama her gece sikerim dedim. Kız hemen atladı. Ben de başıma geleceklerden habersiz bedava am buldum diye seviniyordum. Hemen getirdi eşyalarını. Bir odaya yıktı. İşe çıktı. Gece karıyı beklemeye başladım gelecek te bana am verecekti. Sabahın dördünde geldi. İçmişti. Yalpalayarak gitti bavulunu açtı. Üstündekileri çıkardı. Çırılçıplak evin içinde dolaşmaya başladı. Benim sikim kalkmış ne zaman verecek diye bekliyordum. Bana bir baktı. Durumu anladı. -gel lan -buyur -hemen sik yorgunum yatacağım geldi masaya domaldı. Götünün deliği kocamandı. Anlaşılan götten de sikilmişti. Amı vıcık vıcık tı. Sikimi bir hamlede soktum. Gidip gelmeye başladım. Sikim 20 cm kadar sikimle övünmüşümdür hep. Vücudumla hiç orantılı değildir. Ama orospu sanki ağzına kürdan almıştı. Gidip geliyordum onda bir tık yok. Bir de esnedi iyice moralim bozulmuştu.ha varlığım ha yokluğum umurunda bile değildi.bir de tüy diker gibi osurmasın mı içeriye öyle iğrenç bir koku yayıldı ki kusuyordum az daha. Ben geri çekildim sikim sönmüştü. Arakasına döndü. -nooldu lan -çok pis kokuyorsun. -sikerken iyiydi değil mi -gündüz böyle kokmuyordun. -senden sonra 12 yarak yedim canım 3 tanesi götten. bizim iş böyle -banyo yapamazmısın -siktir lan orospu yetişkini bir de bebe doğurayımmı istersen ayaklarınıda yıkayım. -böyle olmuyor ama -olmazsa büyüğünü giy tin tin lik yapma kafamı bozma tuvalete gitti. Kapıyı bile kapatmadan sıçmaya başladı. Osurdukça oh çekiyordu. Götünü amını yıkayıp tuvaletten çıktı. Çantasını arayıp bir krem buldu. Kanepeye yüz üstü yattı. -gel lan -evet -buyur bitti galiba -söyle -şu kremi amıma götüme sür. -kendin yap -götüme nasıl süreyim kocacım gel hadi canım kocacım demesi hoşuma gitmişti. Kremi aldım. Önce amını sonra götünü bin güzel kremledim. Sikim yeniden kalkmıştı. Sikimi görünce gel yarım kalan işini tamamla dedi. Hemen amına soktum. Boşaldığım da baktım ki uyumuş. Deli olmak işten değildi. 20 cmlik sikimin altında karı uyumuştu. Sinirle gittim yattım. Bir önce kurtulmalıydım bu beladan. Yorgundum zaten. Hemen uyumuşum. Dürterek uyandırdı -siktin bitti niye uyandırmadın. -niye -yatıp uyuyayım diye -kanepede yatacaksın sen -hassiktir lan böyle bir yatak dururken geldi yanıma sokuldu. Götüyle vurarak beni kenara itti. Uyumaya başladı. Allahım evdeki her şeye sahip olmuştu. Sabah kalktım. Gözümden uyku akıyordu. Kahvaltımı ettim. Giderken dürtüp uyandırdım. -anlaşmadan vaz geçtim. Bu gün eşyanı topla çek git -siktir lan pezevenk uykum var -kafamı bozma siktir ol git acıma dolu bir bakış fırlattı. Uyumaya devam etti. İşe gittim. Akşam geldim. Eşyaları duruyordu. Sinirlerim tepeme çıkmıştı. Kim oluyordu bu orospu. amına kordum ben onun gebertecektim. Hatta götüne şişe sokacaktım. Hele bi gelsindi. Daha neler kuruyordum kafamda. Saat 11 gibi kapı çalındı. Orospu yanında 4 arkadaşı. İçeri girdiler. Hepsi bir yerlere oturdu. Yorulduk falan gibi sanki ben orda yokmuşum konuşuyorlardı. Sonra içlerinden biri bana bakarak -bu hıyarmı -evet -sikseydin belasını -bende am var yarak yok onun için sizi çağırdım -olur be sikilmekten başka bir şey yaptığımız yok saten canım çekiyordu -sikin şerefsizi sözden dönmek neymiş görsün. İstermisin bunuda bizim aramıza katalım -bunu kim siker ya sarhoşlar bile para vermez ne diyordu bunlar. Aklım başımdan gitti. Mutfağa doğru hamle yaptım. Önümdeki bir çelme attı. Yüzüstü kapandım. Beşi birden tepemde bittiler. Biri falçatayı gösterdi. Sesini çıkarma façanı bozarım. Kaldırıp yatağa yatırdılar. Orospu başımda bekliyordu. Bebe gibi saçımı okşuyordu. Diğerleri soyunmaya başladılar. Travesti imiş orospunun arkadaşları. Hepsinin önünde birer küçük yarak. Aklım başımdan gitti. Biri geldi ağzıma soktu. Yala lan dedi. Ağzıma aldım. Yalandan bir şeyler yapıyordum. Bir tokat patlattı. Yala amına korum senin uyarısıyla yalamaya başladım. Ama nafile kalkmıyordu. Ölü et gibi duruyordu. Ara sıra dişim değiyor deli oluyordu. Tekme tokat girişiyorlardı. Yataktan düştüm. Şuurum resmen kaybolmuştu. Etrafıma toplandılar. -uğraşıcanmı lan bu kızla -ııh -hergün amımızı götümüzü dağıtıyorsunuz zaten hırsımızı senden çıkarmayalım. -tamam istediği kadar kalsın -kalacak tabi bak am göt ne istersen elinin altında. Doya sıya sik ama üzme kızı yoksa gelir belanı sikerim ona göre. -tamam abla ev onun. -abla diyen dillerini yerim hadi ablanı sik bakalım. - ama -kes lan bu gece kira benden domaldı. Sikimi bizim orospu yalayıp kaldırdı. Travestiye soktum. Ben sikerken onlar çay içmek için salona geçtiler. İşim bitince bizde salona geçtik. Siktiğim travestide bir çay içti sonra hep beraber gittiler. Giderken benim orospu sen yat gelince ben seni kaldırırım dedi. Zaten sinirlerim laçka olmuştu. Yatıp uyudum. Sabah kalktığımda evde kimse yoktu. Ben işe gittim. Akşam döndüğümde de kimse yarisalim.comşaallah gebermiştir diye bir düşünce geçti içimden. Ama çilem yeni başlıyordu. Saat 2 gibi geldi. Bayağı yorgundu ve iğrenç kokuyordu. Koltuğa uzandı. -çay içermisin -sahi demlermisin -niye demlemeyim -yarağını yerim senin hadi noolur mutfağa gittim bir çay demledim. Oturduk karşılıklı içmeye başladık.iki gündür bir eve atmışlar iyi para vermişler ama am göt folloş olmuş. Çayı içtikçe kendine geldi. Hadi dedim sana bir banyo yaptırayım. Yavaş yavaş soydum soydukça koku dahada dayanılmaz hale geliyordu. Duşun altına soktum. Sabun şampuan derken pırıl pırıl oldu. Havluyla bir güzel kuruladım. Benim pijamalarımı verdim. İç çamaşırlarının üstüne giydi. Çayı ısıttım. Ekmek arası bir şeyler yaptım. Günlerdir açmış gibi iki lokmada bitirdi. Çay içerken benimle göz göze geldi. Güldü. -hadi -hadi ne -sik beni pırıl pırıl oldum gel -hayır bu gece istemiyorum. -saçmalama belki bir daha böyle bulamazsın -merak etme seni döl artıklarıyla yatağıma sokmam. -peki öyle olsun bir süre sustuk. sonra kalktı. Çaydanlığı falan götürdü. Ben yaparım dedim. Orospu olduysak kadınlığıda unutmadık dedi. Ben gittim yattım. Sabah işe gittim. Akşam geldiğimde hayretten ağzım açık kalmıştı. Benim evim ev olalı böyle temizlik görmemişti. Mutfakta yemekte vardı. Yemeği ısıtıp yedim. Orospu güzel yemek yapıyordu. Galiba yeni hayata alışmam çok zor olmayacaktı. Meğer bu kanıma giren ilk zehir damlasıymış. Devamı gelecek bekleyin [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

baldizlarla

merhaba ben 25 yasında yakısıklı denebilecek kadar karızmatık bır erkegım.Sizlere basımdan gecen bir olayı yazmak istedim. evlendikten bir yıl sonra buyuk baldızım okulunu bitirmiş ve köyden yanımıza sehre gelmişti.Ona düzgün bir iş bulacaktık.Bir ar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kizligimi ısteyerek verdim

Yazın o sıcak günlerinden bir gün. Beyazıt a okula gideceğim. Evden ön ve arkası yırtmaçlı mini etek üzerime de askılı bluz (sutyen kullanmam zaten) geçirip, gözüme de kara gözlüğü takıp sokağa attım kendimi. Otobüse zar zor bindim. Ama hoşuma da &nb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

doyumsuz gece

Doyumsuz Gece... merhaba ben hakan bu sitenin müftalisi oldum sürekli takip ediyorum ve cok hosuma gidiyor.bende basimdan gecen bir olayi sizlerle paslasmak istedim.ben 32 yasinda almanya da yasayan birisiyim.hafta sonu eglenmek amaci ile disco ya gi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bardaki tatlı hatunları bütün gece

Ankarada öğrenciyken fırsat oldukça akşamları bir barda takılırdım.Orada zaman zaman farklı hatunlarla tanışıp çılgın geceler geçirirdim.1,83 boyunda oldukça atletik yapılıyımdır bu sebeple barda kendi halimde otururken yada ayakta takılırken zaman z... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esra ile otel odasında grup seks

Esra ile Otel Odasında Grup Seks Sevgilim, Esra ile bir gün dışarda dolaşıp eğlendikten sonra bir otele gidip seks yapmak istedik.Herşey çok ani gelişmişti. Hemen odamıza çıktık ve soyunmaya başladı. İstersen sana içki getirttireyim dedim, olur dedib... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

partiii

Ogun okulun son gunuydu sonunda mezun oluyoduk 18 yasındadım bıan once dıplamamı alıp aksamkı partıye hazırlanmak ıstıyodum cok ıyı hazırlanmalıyımkı okuldakı popilerliği sarsılasın dıplomayı alıp eve gıttım sınıftan erkan dıe bı arkadasım benı alcak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

3 Erkekle sikişmeye başladım

Ben bir fabrikada calisan isci bir kizim.O gunde isten yeni cikmistim.Hava epey kararmisti.Civardaki fabrikalardan birininBen bir fabrikada calisan isci bir kizim.O gunde isten yeni cikmistim.Hava epey kararmisti.Civardaki fabrikalardan birinin magaz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ahmet, cansu, cem ve ben 3

Iste ilk aksamımız. herkes eve gelirken yiyecek birseyler almıstı. ne de olsa bir hafta aynı evi paylasacaktık. dordumuz oturduk, yedik ictik. sohbet ettik , gulduk baya. sonra cem getirdigi sarapları actı, icmeye basladık. ertesi gün ne is vardı, ne... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bacanak karısı kardeşi

Selamlar.33 yaşındayım,evliyim.Anlık olaylara inanan birisiyim ,sizlere yazacağım bu olay da bunu kanıtlayacaktır. İnternette oyun sitelerinden birisinin uzun suredir üyesiyim.Yine böyle bir günde karemizde oyun heyecanı ile vakit geçirirken,oyun faz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bende öylesine istiyorumki

180 boyunda 70 kilo ela gözlü oldukca yakışıklı 35 yasında evli eşim kapalı mütaasip biri eşimle sex konusunda sıkınıt yaşamaktayızben ise sex manyagı denebilecek bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.