Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, bie cafe hikayesi hikayesini oku.

bie cafe hikayesi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm. Ben ismimi vermicem ama size gercekten dogru ve cok guzel bi hikayemi anlaticam. Bi yaz akşami gercekten cok sicak bi akşam ama, bizim devamli takildigimiz bi internet kafedeyiz arkadaşlarla porno sitelerinde surf yapiyoduk. Gercekten herkes cok azmişti tabi bende bu gune kadar hiç sikişmemiştim. Aniden emrah(şakir) diye bi cocugun bize biraz yaklaştigini anladik. Herkez sasirmişti ama emrah gercekten yarrak istiyodu galiba. Hiçbişey anlamadik. Bizim arkadaşlar bir anda kafeyi boşalttilar ve emrahin üstüne atladilar. Allah allah emrah normalde cok parlak bi gençtu ama bole yarrak istiyecegi aklimin ucundan gecmezdi. Baktimki herkez yani ömer,ben,yusuf,emre,orti, emrahin agizina burnuna vermeye başladilar. Emrah nerdeyse bogulucakti ama hala istiyordu. Bi ara ömer agzina verirken benle emre gotundeydik orti yarragini emrahin agzina burnuna surerken yusufta angut gibi orda bizi izleyip 31 cekiyodu. Herkes iki üç kere boşaldi emrah kucaktan kucaga atliyordu. Ben bu yaşima kadar hiç sikişmedigimden birgun emrahla milli olmak beni biraz uzdu ama emrahta cok guzel sikiliyodu be. Devam herkes emraha boşaldigi için emrah bogulacakti nerdeyse ama doymuyordu bi ara durun diye bi ses duyduk fuat abiymiş oda gelmiş herkes durdu fuat abi bunu bi sikti emrah artik tamam dedi yani. Yikanip eve gitti. Herkes soz verdi bunu kimseye soylemicektik. Ama hergun yapiyoduk. Bir gun yine yaparken içeri tanimadigimiz insanlar girdi ve bize artik yeter emrahi bizede birakin dediler. Cok sasirdik. Emrah tele gay gibi bişey olmuştu yani. Bir muddet sonra bizim buraya takilmadi. Bişeyler duyduk taşindiktan sonra geliba travesti olmus kestirmiş falan. Cok kotu ya. Uzulduk ama bu zevke degerdi yani. Ayrica ben bunu yazarken yusuf yanimda suratindaki sivilcelkeri gorseninz varya hala 31 cekiyo:)) tekrar yazicam byesssssGönderen: mateja
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

beden dersi

Beden dersi Akşamdan hazırlanmıştım, millet eşofman koyarken ben siyah naylon çorap ve kadın kilodu koydum, yumuşak bildiğim bir kız arkadaştanda rica ettim okul formasını giymemi sınıfın kapısını kapatıp sadece oturacaktım başka hiç bir şey yapmayac... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızılayda

Merhaba bu 2. hikayem. Ben 23 yaşında ankaralı pasif gizli gayim. Mail adresim arkadas_1981 Evde içmiştim akşam içtikçe canım daha çok yarrak istiyordu. İyice traşlandım altıma siyah parlak bir kilot giydim. Ekoseli siyah ince çorapları da geçirdim. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

farklı bir deneyim.

Maalesef benim ilk cinsel deneyimim pek de hoş olmayan bir ortamda gerçekleşti. Hem de hiç ummadığım bir dönemde . Nerede mi ? Askerde. Liseden sonra askere gittiğimde sadece 19 yaşımda idim. Hemcinsime ilgiliydim ama hiç deneyimim olmamıştı. Çünkü b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

duşakabinciyi duşta becerdim

Ben Etiler`de oturan aktif bir biseksüelim.Yaşım 38.Ama,daha genç gösteriyorum.Yalnız yaşadığım için bulduğum her fırsatı gayet rahat değerlendiririm.Ayrıca,gençlere de aşırı bir düşkünlüğüm vardır.Hafta sonu duşa girdim ve tam duşakabini kapatırken ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaslı pasifim

Yine çok azdığım bir gün nete girmiş ve chatten adam düşürmeye karar vermiştim. Bir kaç dkika sonra oldukça kibr bir gençle yazışmaya başladım. Ben Beşiktaş’tan nete girmştim ve o da aynı semtte oturuyordu. 25 yaşında ve atletik yapılı bir genç  ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

patronun gay oğlunu deli ettim-2

Slm arkadaşlar daha önce sizlerle paylaştığım hikayemin devamı geldiği itibariyle sizlerle paylaşaçağım dedim vede şimdi bunu paylaşmak istiyorum... benim patronumun çok tatlı 18-19 yaşlarında parlak bebek gibi bir oğlu vardı daha önce bununla kendi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tamamen verdim !!!!

Ben Cem. Size bir kaç kez anımı anlatmıştım. Şimdi bir tane daha geliyor sıkı durun. Hepsi ama hepsi yüzde yüz gerçektir.Evde oturur iken komşumuzun oğlu aradı size gelebilirmiyim diye sordu.Amacını anlamıştım. azgın herif benle sevişmek istiyordu. B... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tek ışim ıçeri akıtmak

Selamlar.Ben 178 boy, 82 kg, atletik yapılı, 26 yaşında esmer bir gencim. Vücut yapım biraz kıllıdır. cinsel performansım normalin çok    üzerinde. Aklımda sürekli seks var. seks yaparken inanılmaz bir haz alıyorum. Çok büyük oranda aktifim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kıçım acıyor

Hepsi hayal ürünü diyorsunuz ama benim hikayem gerçek.Çok iyi bir gençluk arkadaşım vardı.İsmi İlhamiydi benden üç yaş büyüktü.Birgün Beraber apartmanın bulunduğu sitede dolaşırken elimden tuttu.Arka bahçede Pikap tentesi vardı içine girelim dedi be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

futbolun cilvesi

Merhaba benim adim Omer. nerdeyse her hafta bu siteyi okuyorum ve cok seviyorum. Neyse sizlere basimdan gecen bir olayi anlatacagim. Annemgil Almanyaya gitmislerdi ben gitmedim cunku futbolum vardi.Sonra annemgil dediki Tahiri arada onla beraber yata... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.