Tecavüz Hikayeleri kategorisi, beraber nobetciyken hikayesini oku.

beraber nobetciyken

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Beraber Nöbetciyken Bir gün kız arkadasımla beraber beden eğitimi dersinde nöbetçiydik. Çok güzel bir kızdı, sınıfta arkamda oturuyordu, bende sürekli bacaklarına ve küloduna bakıyordum ve oda bunun farkındaydı. En sonunda Beden eğitimi dersinde Nöbetçii olmustuk beraber. Yanıma geldi "sen neden derslerde sürekli bana bakıyorsun" dedi. Seni çok beğeniyorum dedim. Utanmıştı. Yanyana Otururken kulağını emmeye bacaklarını ellemeye başladım cok tahrik olmustu artık oda istiyordu dudagıma yapıstı. Dudaklarımı ısırdı artık dayanamıyordum iki elimde basenlerinden kavradım duvara yasladım onu. opmeye gögüslerini yalamaya basladım artık sik beni diyordu ama orada yapamazdık benim annem de calıstığı için ewde kardesimden baska kimse olmuyordu. Okuldan kactık beraber eve geldik. Kardesime para vererek onu evden gonderdim. Artık evde yanlız kalmıstık.Onu odama götürdüm sonra yavaşca Soymaya basladım. O çırılçıplak oldu Sonra beni dişleriyle soymaya basladı. İkimizde çırılçıplaktık. Patlamak üzereydim Amını yalamaya basladım. Artık oda dayanamıyordu bende ve yawaş yawaş arkadan Girdim. kızlığını bozmak istemiyordum. Arkasına boşaltıkdan sonra agzına almaya basladı. Tam boşalırken göğüslerine boşalttım ve birazda oraları emdim. Vaktimiz cok az kalmıstı kuvet e girdik yıkandık. Sonra okulda bi kac defa yanıma oturdugunda surekli amını bacaklarını elliyordum. Tavsiye ederim kızların gögüslerini emin..!!
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sevgilimin arkadaşıyla

ben erkek arkadaşımın beni bir başkasıyla aldatğından şüpheleniyordum. vede şüphemde haklı çıkmıştım ve ben günlerce ağladım kendimi perişan etmiştim.benim eski erkek arkadaşımın bir arkadaşı vardı bazen üçümüz beraber gezerdik adı volkandı (gerçeğin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arabistanda 2

|meraba ben .sahranincezasi.size daha oncede yazmistim bu siteyi gorur gormez dikkatimi cekmisti ... yazan bazi arkadaslar kusura bakmasin pek inandirici gelmiyor herkesten istegim lutfen biraz daha gercekci we icten olalim.......... size anlatacagim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kilotlu çorabın hoş kokusu

ben oto tamircisiyim bir yerli otomobil tamir servisinde calısmaktayım anlatacagım olay bu yaz agustos ayında yasandı.cumartesi ögleden sonraydı her zamanki gibi samimi oldugum iş arkadaslarım fatih ve ugurla birlikte bi yandan servise bırakılmıs ola... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

handeye zorla

Aslında yaptığım bu tecavüz olayını burada anlatmak tehlikeli ama üzerinden çok geçtiği için tehlikesinin azaldığını düşünüyorum.Nasılsa nikde belli olmayacak madem beraber paylaşalım bu tecavüz hikayesini. Daha 21 yaşımdaydım, kış aylarında üniversi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iettde

İETT`de... Slm ben 17 yaşında lise 2 ye giden biriyim.Hergün okula otobüsle gidip geliyorum ve birçok olaya şahitlik ediyorum.Kimisi kimisine dayıyo... Bende dayıycam bakıyım noluyo diye birgün birine dayamaya karar verdim.Hatta belki bişeyler olur d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

etege hasret

Eteğe Hasret İstanbul`un en kaliteli anadolu liselerinden birinde okuyordum ve okulda kıyafet serbestti, bu yüzden okulda etek giyen kızlara hiç rastlanmıyordu. Bu nedenden midir nedir, bende birkaç aydır okul üniforması giyen kızlara karşı ayrı bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

plajda seks

Plajda seks yine arkadşlarımla o çok sevdiğim plaja gittik.tesadüfen okuldan herkesin hasta olduğu seçkin adındaki kızda vardı.okuldayken aramız hiçte iyi değildi.beraber plaja gittiğimiz arkadaşlardan caner seçkini çok yakından tanıyordu.onu masamız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel dakkalar

BEN 15 YAŞINDA BİR GENCİM BİDE BENİM HASTA OLDUĞUM TAŞ GİBİ Bİ KIZ VAR ÜST KOMŞUMUZ ARA SIRA Bİ ŞEY DÜŞÜN CE BALKONDAN İSTEMEYE GELİR ÖLE Bİ GÜNDÜ YİNE BABAM GİL KÖYE GİTTİ BEN İSTEMEDİM GİTMEK TAMAM DEDİLER SEN KAL İŞTE BALKONA BİŞEY DÜŞMÜŞ GELDİ İS... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatmin edilemiyorum

ben 28 yaşındayım 1.70 boyunda 55 kiloyum esmer ela gözlü bir bayanımbugune kadar kimse beni tatmın etmedi iki yıl evli kaldım eşim ilk başlarda güzel şevişiyoduk sonraları beni hiç sıkmedi iş nedenıyle ankaraya toplantıya gitti alt komşularımız oğre... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

şafak süper ötesiydi

Vakif universiyesinde sex hikayeleri 2. Sinifta okuyodum o yillar adim okan (rumuz)sinif arkadasim safak gercek adi dir 22 yasinda kizil sacli yesil gozlu cok hos bir kizdir.safak siniftan bir gençla cikiyordu derken borden ayrildi ridvanla konusmal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.