benim gibi hatun bulamassınız

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
adım Selin 21 yaşındayım.kumral güzeli bi kızım.. zaten porno sitelerini takip edenler beni tanır :) hikayem bi fantazi diğil tamamen gerçek olup geçen hafta başka bir sitede yazdığım hikayemin sonucunda gelen mail yoluyla biriyle tanıştım ve onla yaşadığım anları anlatıcam.. heralde yazdığım hikaye mehmeti çok etkilemiş olcakki dayanamayıp bana mail attı ve benle mutlaka grüşmesi gerektiğini söyledi..başta inanmadım ama beni 21 cm lik sikiyle delirtceiğini söylüyordu... o gece evime çağırdım geldi.. biraz dvd seyrettikten sonra elleriyle göğüslerimi ellemeye başladı.. yapma diyemezdim çünkü işini iyi biliyodu. göğüslerimi sıkmaya nerdeyse koparmaya başlamıştı.. sessizce inlemelere koltuğu tırmalamaya başladım.. üstüme çıktı..ben koltukta kıvranırken o kıyafetlerimi soydu.. tam kırmızı sutyenimin kopçasını çıkardığı anda kocaman göğüslerimi gördü ve kendini onları emmekten alıkoyamadı.. uçlarını emiyor beni daha çok delirtiyodu.. beni köpekler gibi sikmesini istiyordum.. iyice sulanmıştım. siki amıma deyiyo daha fazla istiyodum onu... o kocaman sikini daracık amıma zar zor soktu amım yarraklarına kadar alıyodu sikini içime..hızlandıkça hızlandı... içimdeyken boşaldı o sıcaklıkla bende boşaldım. sonra arkamı döndürdü.. köpek gibi domaldım önünde. yavaşca sokmaya başladı.. inlemelerim çoğalmıştı.. bn inledikçe o daha çok zevke geliyo daha da hızlanıyordu...bu sırada kalçalarımı sıkıyor onları tokatlıyordu.. zevkten inliyordum sik beniii mehmetimmm diye bağrıyodum... oda orospummm benim diyerek göt deliğimi nerdeyse parçalıyordu.. göğüslerim iyice şişmişti.. sikini alıp göğüslerimle 31 çektirdim.. deliriyodu.. en sonunda ağzıma aldım sikini mükemmeldi... emdim çoğu yerdede morartcak kdr sıkarak emdim.. eliyle başımı bastırıodu yarraklarına.. en sonunda ağzıma boşaldı hızla... hepsini yuttum.. ikimizdede güç kalmamıştı.. uyuyalm hadi dedim ama o durmadı amımı yalamaya başladı... sonra tekrar amıma köklendi... parçalamıştı heryerimi... sonrasında heralde hep görüşücez... ama eğer sizde benle bişeyler yaşamak istiyorsanız ve iddalıysanız size mail ve msn adesimi vereyim...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kiracı

Sizlere kiracımızla yaşadığım güzel bir anımı anlatmak istiyordum. Yeni kiracımız eve taşındığından beri idealim sevginin o düzgün ve de diri vücuduna sahip olabilecek miyim düşüncesi vardı bende. Tanışma ve bir iki sohbetten sonra sevginin de beni g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arabası bozulan güzel

1 hafta once ben iş nedenıyle boluya gitmiştim bizim şirketin otosuyla neyse işlerı hallettık ten sonra yola cıktım bı araba    dortlulerı yakmıs duruyordu ben bunu cok az bısekılde gectım ama ıcınde taş gıbı bebegın oturdugunu gordum gectı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dulların guzeli

Merhaba ben Murat 22 yaşındayım ve unıv öğrencisiyim, antepte okuyorum okuldan çıktıktan sonra genlede canımız sıkılır nete girerdik. ben gene    boyle gibi gidip chate girdim şunla bunla derken bi dul hatunla konuşmaya başladım ilk önce ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzamler

ben hemen konuya gircem bazen telefonla oynamak için teyzemlere giderdim.bi gidişimde teyze duş alacağını söyledi.bende delikten bakdım.baktığmı farketti.beni banyoya aldı.ne yapıyorsun dedğinde ben bişey yapmıyordum demeye kalmadan yarağımı çıkarp a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kendimi caner`e sundum

Başımdan geçen gerçek hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum...Kendimi bildim bileli kadın kıyafetlerine ilgi duyuyorum. 24 yaşında, 1,77 boyunda ve 62 kiloyum...Seksi kıyafetler giyince ateşli bir kadına dönüşüyorum...Yaklaşık 2 ay önceydi...eve gelin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

lolitamin guzel gotu

SLM BEN ANKARADAN ÇILGIN GENÇ KARŞI KOMŞUMUZ LİSELİ LOLİTA NİLAYI O GÜZEL GÖT DELİĞİNDEN SİKTİM BİR GÜN BUNU KÖMÜRLÜĞE İNDİRİP DUDAKLARINA YAPIŞTIM GÜZEL GÖTÜNÜ AVUÇLAYIP KAZIK GİBİ OLAN YARAĞIMI SÜRTMEYE BAŞLADIM BİRBİRİMİZİN ÜSTÜNDEKİLERİ HIZLICA Ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yüzyılın sexi

Çok güzel,bir pazar sabahıydı.Bende arabama binip bağdat cad sahilde dolaşmaya başladım.ve daha sonra ışıklarda bir bayan yanıma yanaştı arabasıyla.Ben ona baktığım anda sanki gözlerim kamaştı.ve bana gülümseyerek günaydın dedi.ben adeta aşık olmuştu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ınternetten gelen ılişkiye karşılık verdim

Selam ben 26 yaşında oldukça bakımlı biriyim. Hayatı ve fantezileri doya doya yaşamayı seviyorum. Internetten tanıştık aslına bakarsanız onu çok    sevdim ilişki değil sadece yani ilişkiye girmedende ben ona hayrandım konuşmaları bana güven... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kara yılan

Adım banu 29 yaşında evli 2 genç annesi bir kadınım. Evlenene kadar almanyada yaşadım. Bu yüzden kocam benim kıyafetime ve hareketlerime hiç karışmaz. Sizlere mayıs ayında başımdan geçen muazzam bir olayı anlatacağım. Beyoğlunda pasajlarda hediyelik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

patronumun oğlu

ben nazlı yşım 25 patronumun oğlu çok tatlı 25 yaşında sarışın bir gençtu. bana sırıl sıklam aşıktı genellikle mini etek ve yarım üstler giyip giderim hep işe . patronum rahatsız olduğu için işe gelemiyordu. yetişkinin gözleri hep göğüslerimdeydi. kriz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.