Beni son damlama kadar boşaltıtı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben izmir den mert bu sitede çok hikayeler okudum ve bu hikayelerbana esin kaynağı oldu:) hikayeleri uygulama zamanı gelmişti.bi gün ünlü kemer altı çarşısına gitmiştim malum oraları kalabalık oluyo.busıkışıklıkta yürürken sürekli kadınlara arkadan sürtüyodum. ama biri vardı kitam bir afet 40 45 yaşlarınsa olmasına rağmen göğüsleri dik kalçaları büyükçe ve.ok taze görünüyodu. ilgimi çekmişti onu takibe aldım. durduğu her yerdearkasına geçiyodum bi ara döüp ters ters baktı ama ben bozuntuya vermedim buarad benim 17 lik dimdik olmuştu o da bunu farketti ama bişey sölemedi bu banacesaret verdi ben iyice dayamaya başladım belli bi süreden sonra o da karşılıkvermeye başladı eliyle 17 liği okşamaya başladı bu arada kulağıma arkamdan geldedi ben de takibe başladım.bir kafeye girdik önce biraz konuştuk bana neistediğimi sordu ben de seni istiyorum dedim hoşuna gitmişti. bana uzunsüredir sikişmediğini söledi hemen cafenin wc sinwe girdik o hiç vakitkaybetmeden 17 liği ağzına aldı öyle güzel yalıyordu ki nerdeyse daha amınasokmadan boşalacaktım neyse bu sefer ben onu yalamaya başladım neredyse bütünvücudunu yaladım özellikle de amını ve götünün deliğini yaladım göt deliğinindarlığı dikkatimi çekmişti karara verdim onu götten sikecektim belliydi dahagötten vermemişti götünü iyice yaladım ve biraz açtım ama o korkmuştu oradansikme dedi ama nafile o götü sikmeliydim yarrağımı iyice tükürükledim ve götünedayadım girmiyordu iyice zorladıktan sonra başı girdi ama çok acı çekiyodu bu dahoşuma gidiyordu iyice zorladıktan sonra köklemiştim tabi büyük bir çığlık koptuama ben durmadım ve ileri geri gitmeye başladım artık o da zevk almaya başladıben deliler gibi sikiyordum yeni karımı belli bir süre sonra o boşaldı ama sırabendeydi sikimi götünden çıkardım ağzına verdim ve daha sonra bütünhışmımlabende
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

mehmet abinin tesetturlu karisi sevgi

Slm ismim cok duyulmayan bir isim oldugu icin ve gercek bir hikaye oldugundan isimleri degistirmek daha iyi olur diye dusundum bundan 4 sene once akrabamiz olan mehmet abiye cok giderdim o zaman ben bekardim oda yeni evlenmisti karisi 22 yasinda 1.70... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimle yatakta seks yaparken fantazimiz

adım metin eşimin adı serpil ben 35 eşim 30 yaşında,karımla hemen hemen her gece sevişiriz,adeta sevişmek sıradanlaşmıştı,değişik bi şeyler istiyordum, porno filmlerde izlemiştim yada öğle seks hikayelerini okurken eş değiştiren yada toplu sevişen hi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın annesinin güzel götü

bir gün arkadaşım beni eve davet etti. evlerinde annesini görünce çok şaşırdım götü çok çok kaymak gibiydi anneside bana baktı. selamlaşınca göğsünü de gördüm off çok büyük sikim kalktı hemen. arkadaşım markete gidince fırsat bulup sikimi sürttüm ann... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sinemada ablamı

SELAM HIKAYEMI OKUYAN HERKESE ERTUGRUL BEN 36 YASINDAYIM SIZLERE BASIMDAN GECEN BENIMICIN HEYECANLI VE ILK OLAN HIKAYEMI ANLATMAK ISTIYORUM O GUN OKULLAR TATIL OLMUS VE BEN KARNEMI ALDIGIM GIBI EVIN YOLUNU TUTMUSTUM ANNEM BABAM VE ABLAM KUBRA BENI TE... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaynımın karısı

slm ben kayseriden ferhat ben evli iki genç babasıyım.kaynım babası ile birlikte aynı evde yaşıyorlardı.babası annesi memleketlerine gittiler onlarda yalnız kaldılar,eşimde gidelimde yalnız kalmasınlar dedi ve tamam gidelim dedim eşim çalışıyor saba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gece nöbeti

merhabalar ben ayten 34 yaşında 170 boyunda 56 kg fiziği gayet düzgün özellikle kalçalarım ve popom harikadıryaklaşık 3 yıllık evliyim eşimle severek evlendik ilk 1 yıl sex açısından çok süperdi ama son 2 yılımız yavaşlamaya ve monotonlaşmaya başladı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gerçek

mhb arkadaşlar ben ist dan mesut 33 yasında benimde bir hikayemi yazmak istiyorum ama hepisi gercek ister inanın ister inanmayin o size kalmış ben yutdışndan yeni gelmişdim bundan 3 sene once bir gazeteden bir numara bana cagrı atmısdı bende mesaj ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Eski sevgilime tecavuz ettim

Selam arkadaşlar adımı vermek istemiyorum takma adım doğan ben 20 1.80 boyunda 75 kilo beyaz tenli siyah saçlı kahve rengi gözlü biriyim eski sevgilim ise 19 1.70 boylarında 70 kilo balık etli biraz kumral sarı saçlı siyah gözlü kendisini cok beğen m... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex clübünd e zenci karimi sikti

Biz almanyada yasayan sexse oldukca düskün ciftizEsim Harika 41 Bende Aynen 41 Yasindayiz esimin boyunun biraz kisa olmasina ragmen oldukcagüzel Tas gibi memeleri kaymak gibi vücuda sahip insanin sabahlara kadar sevisip sikisse usanmayacagi kadar güz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nesrin

slm ben baran 33 yaşındayım.eşim 37 yaşında eşimin 2 .ci benim 1 ci evliligim.eşimin 1 kızı var şu an 21 yaşında bu olay 2 sene önce oldu.o zamnalar eşim beni cok kıskanır her gün kavga ederdik.eşimin kızı nesrinse her zaman yanıma gelir beni avutmay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.