beni otobüste 2 kişi becerdi...

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm ben ayşe uzun zamandır bu siteyi ve seks hikayelerini okuyorum ve benimde kayıta geçilecek bi hikayem var ben konyada oturuyorum bir gün evde altıma mini eteğimi giydim üstüme bir badi giydim ve çantamı aldım işe gitcektim neyse otobüse bindim işe gittim işyerinde işlerimi bitirdim ve biraz geçç kalmıştım mesai geç bitti ve akşam oldu hava kararmıştı ve bizim ev tarafına giden sadece bir otobüstü ve tıklım tıklım doluydu ama mecbur binecektim duraktan bindim ve arkalara doğru ilerledim ve sağ arka köşeye gittim tam arkamda 2 tane yakışıklı genç vardı zaten biri beni gözüne kestirmişti farkettim ve otobüs ilerlemeye başladı ve duraktan yolcu aldıkça otobüs sıkışıyodu ve arkamda baskılar hissetmeye başladım bu fazla sürmedi korktu çekindi arkamdaki genç sonra cesaretini topladı elini tam amımın altına attı ve 15 sn kadar okşadı ve ıslanmıştım ıslandığımı görünce iyice ceasretini topladı ve sürtünmeye başladı gencin üstünde kumaş bir pantolon vardı siki belli oluyodu ve fermuarını açtığını farkettim biraz korku biraz zevk duyguları sardı beni snra eteğimin altına sürtünmeye başladı buda benim hoşuma gitmişti doğrusu ve ben ses çıkartmadıkça oda cesaretleniyodu ve hem okşuyo hemde sikini götümün etrafında gezdiriyodu ve birden otobüs yolcu almak için sıkı bir fren yaptı ve arkamdakinin siki tam götümün deliğine baskı yaptı ve ben iyice zevk almaya başlamıştım ve genç sikini biraz alta indirerek amıma girmeye çalışıyodu ve arkamı döndüm napıyosun ddim oda ekulağıma fısıldadı sende istiyosun bırak yapıyım bende razıydım zaten ama yavaş sok dedim ve önüme döndüm arkamdaki amıma yavaş yavaş sokmuştu artık otobüs sallandıkça o girip çıkıyodu ve amımın suları resmen bacağımı ıslatmıştı sonra boşalcağı zaman çıkarıp bacağıma fışkırdı sonra bacağımı mendille temizledim evin yakınlarına gelmiştim ve inmek için düğmeye bastım o gençta arkamdan indi ve yanıma gelerek hoşlandıysam bi daha yapabileceğimizi söyledi bende olur dedim çünkü ben boşalmamıştım sonra telefon numarasını aldım ve ben onu azdığım zaman arayacağımı söyledim oda kabul etti ve dudağıma bi öpücük kondurdu ve gitti sayın okuyucular hikayem tamamıyla anlatığım gibi doğrudur...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

orta kapıdan bindim

sevgılı arkadaslar bu hıkayem tamamen gercektır bır gun ıse gıtmek ıcın yola cıktım o gunde hastanede işim vardı işimi halledıp işyerıne gıtmek ıcın otobus duragına dogru ılerledım nıhayet otobus gelmıstı ama zınga zıng doluydu araba neyse orta kapıd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste başlayıp evde devam eden sex

mrb ben isimsiz sex yarisalim.commleketimize yılın ilk karı düşmüştü.arkadaşın yanına gittim arkadaş otobüste muavinlik yapıyordu.kar yagdıgından yollar kapabalık arkadaşa yardımcı olmak maksatıyla bende para toplamaya başladım. araba cok kalabalık oldu h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

şirinevlere gidiyordum

Merhaba adım bora 23 yaşındayım.size sefaköyden şirinevlere gelirken minibüsteki hikayemi anlatacağım.Dün gece çalıştığım için sabah işten eve geliyordum sefaköyde çalışıyorum.sefaköyde oturanlar bilir sabahları sefaköydeki minibüslerin ne kadar dolu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste arkamdaki sertlik

Bundan 2 yıl önce başımdan gecen olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Bir pazar günüydü Eminönünden eve dönüyordum hava kararmıştı. Belediye otobüsüne bindim iğne atsan yere düşmezdi. Bir ara kalçalarımda (sağ yanım) kıpırtılar olduğunu hissettim hafif... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanli bayanin otobüsün yatagindaki inlemeleri

mrb arkadaslar ben melih istanbul kartaldan 35 yasinda yalniz yasayan biriyim.ben özel bir seyahat firmasinda otobüs soförüyüm.ben bu siteyi tesadüfen gördüm yazdiklarinizi okudum ama cogu yapmacik.bende yasadigim bir animi sizinle paylasmak istedim.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tranvayda unutamadığım

merhaba adım kemal yıllar önce yaşadığım ve halen unutamadığım bir anımı paylaşmak istiyorum anımı paylaşmadan önce siz değerli okuyucularımızdan bir şey rica ediyorum lütfen yaşadığınız bir olayı sallamadan yazınız inanın salladıklarınız anlaşılıyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gündelikçiyi siktim

ben 17 yaşında bir gencim. Size geçen ay başımdan geçen bir olayı anlatıcam. Bu olay tamamen gerçektir. Bize yıllardır gelen gündelikçi bi teyze wardı iyice yaşlanmıştı böbreklerinde sorun çıkınca artık bize gündeliğe gelemez olmuştu. Annemde arkadaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi yeliz

selam arkadaşlar bu yazcam hikaye gerçek yaşanmış bi olaydır en ufak bi ayrıntısında bile yalan yok adım metin beylik düzünde oturuyorum neyse hikayeme geçeyim oturduğum sitede yeliz isminde biri var bu yeliz evli çok tatlı bi bayan bakan dönüp birda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüsteki liseli kız

merhaba ben erol benim basımdan bir olay yı anlatıcam gecen sene mayıs ayında okula gitmek için otobüse bindim bildiginiz gibi sabah ları genelde balık islifi gibi oluyor neyse hikayemiz ğüzel balık etli bir liseli kız otobus duragına yanaştı bende k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

minibüste delirdim

|merhaba ahikaye okurları ben bundan 1 hafta önce başımdan geçen olayı anlatıcam... Ben 23 yaşında 1 senelik evliyim. Akşam işten çıkmış eve gitmek için minibüs bekliyordum aslında aklımda hiç öyle bir şey yoktu ta ki o ana kadar... Minibüse bindiğim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.