Bire Bir Hikayeler kategorisi, ben boyle sıkerım hikayesini oku.

ben boyle sıkerım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhabalar ben Mahmut. 23 yaşındayım ve şimdi size başımdan geçen ilginç bir olayı anlatacağım... bir gün minibüste giderken yanıma mini etekli bir bayan oturdu ben zaten en arkada oturuyordum kadın yanıma otururken bacaklarını hafifçe bana sürttü ben yanlışlıkla olmuştur diye düşündüm ama gözlerimi o pürüzsüz bacaklarından alamıyodum. o da bunu fark etti ve bana acayip frikikler vermeye başladı daha sonra minibüs son durağa gelmeden boşaldı sadece önde yaşlı bir adam kalmıştı ve tabi biz kadın bacaklarını bana sürtmeye başladı ve bende bundan cesaret alarak bacaklarını okşamaya başladım kadın iyice azmıştı Bende bundan yararlanarak elimi eteğinin altına doğru uzattım amı iyice sulanmıştı ve altında bi tanga vardı eteğini hafifçe sıyırdım ve tangasını çıkarttım yeni tıraşlı amı karşımdaydı fakat o burda olmaz diyordu beni evine davet etti bende gittim ve kapıdan girer girmez beni tuttu ve öpüşmeye başladık hemen eğilip aletimi açtı ve yalamaya başladı bende onu kendi ellerimle soydum ve yatağa doğru gittik hemen 69 pozisyonuna geçtik daha sonra kadını sırt üstü yatıdım ve bacaklarını iki yana açtım o ise hadi sok aşkımm diye inliyordu. bende hemen daldırdım birkaç gidip gelmden sonra ikimizde boşaldık ama ben daha doymamıştım tabii o da hemen önümde domalttım ve götünden sikmeye başladım o ise inanılmaz çığlıklar atıyordu onu götten sikerken memeleri bi o yana bi bu yana sallanıyordu ve beni çok daha tahrik ediyordu inanılmaz bir şekilde tam 6.5 saat seviştik ve her zaman görüşüyoruz artıkporno film izlerken daha değişik pozisyonlara da giriyoruz...Hikayelerimdevam edecek arkadaşlarbayanlar mesajınızı bekliyorum msn adresim
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sekse doymuyorum 3

Aslında ben kadın olmalıymışım diye düşünüyorum her zaman. Yanlış doğmuşum diyorum. Çünkü bir kadında olan sikilme isteği fazlasıyla bende var.    kadınların yapmak istediklerini yapmak bende var ev işi falan bende. Hele onların giydilerini... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi özlem

Merhaba....ben romans...sanırım ben bu siteyi dolduracam.. tahmini burada 7-8 kadar hikayem olacak..tabi bu arada artanlar da sonradan eklenecek:)) ilk hikayemde    arkadaşımın kız arkadaşıyla yaşadıklarımı anlatmıştım..kızın adını vermek i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okulda begendim evde hallettim

Merhaba yine baska bir hikayeyle karsinizdayim.Amerikada sen sinifa gidiyorsun yani ogretmen sinifa gelmiyor.Her zaman ki gibi derse gidiyirdum sinif alt kattaydi.Ve yanimdan bi kiz gecti kizin altinda etek vardi kiz da ust kata dogru gidiyordu.Asagi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kudura kudura sikistik

Ben Aysun. Evliyim. Dün gece sevgili kocamla bahcede oturuyorduk ve sallaniyordik.Birden aklima bir fikir geldi. Ay isiginda acaba ciplak bir erkek nasil olur dedim ve bunu Taysuna söyldim. Bana saskinlikla delirdinmi sen diye bakti.Neyse biraz dil d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köprüden geçerken

Selam arkadaşlar anlatacağım olay avrupa yakasından asyaya yani kadıköye giderken oldu o dönem bereber olduğum kadını evine görtürüyodum tüm gün dışarda ol duğumuzdan sevişememiştik ve delirmek üzereydik arabada giderken birbirimizi elliyor okşuyordu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köpekle sikiştim

sevgili okurlarımız daha önce anlattığım hikaye gerçek olmuştur bu hikayemde gerçektir şu an emekliyim emekliliğin tadını çıkarmak amaçlı arabamla yazın yani 2010 temmuz ayında pikniye gittim birkaç bira yiyecek falan aldım bolu abantta tenha bir yer... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

antep balcani hikayeler

slm ben G.ANTEPDEN den kaan ayni is yerinde calisdigim kankim sedatin karisiin nasil siktigimi anlatacam benim kankimle aram cok iyidir her türlü sikintisini bana anlatirdi sürekli karisimi doyura muyorum diyordu hemen birseyler yapmasa karisi onu al... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kankamı nasıl siktim ?

Selam.. sizlere daha önce yengemle başımdan geçenleri anlatmıştım. Bu seferki olay kankam zeyneple aramda geçenler ;)Zeyneple liseden tanışıyoruz.Çok iyi arkadaş olduğumuzdan aramızda herşeyi ayip nedir bilmeden paylaşırız.Kankam 24 yaşında 1.70 boyl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sahil kasabasından gelen seksi hatun

kısa bir aradan sonra yeniden selamlar gizli hikayem okuyucuları.daha önce yayınlanan hikayelerime ilgi gösterenlere ve yayınlayan editörlere teşekkür ederim. fazla uzatmadan yeni ve yakın zamanda yaşadığım seks dolu günü anlatayım sizlere ,buradaki ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yumşattılar beni

Selam canlarım size bi anımı anlıtıcaam benim adım murat arkadaslar bana muroş der ama yakın olanlar tabiii ben balcalı hastanesinde    memur olarak calısmaktayım evliyim ama hep gözüm hemcinslerimin seyinde olmustur bi sabah mesai baslamad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.