Ensest Hikayeler kategorisi, bbk hikayesini oku.

bbk

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
.b.k baldızım evneneli 10yıl olmuş ziyarete gitmiştim baldızım 28. yaşında afetti onu kızken sikmek istemiştim ama o taviz vermemişti bacana ise 30 yaşlarındaydı eve gitim sohbet falan derken gece yarısı olmuş baldız yatacağım odayı gösteriyordu o ablasını yani eşimi soruyor nasıl falan diyordu ama ben kızken sikemediğim götünü süzüyordum bana pijama verdi bijamanın bana küçük geleceğini bacanağın minyon tipli olduğunu benim gibi iri yarı olmadığını şansının kötü olduğunu söyleyerek beni övüyordu bende üstümü çıkartıp pijamaları giydim gerçektende çok küçük gelmüşti bana sen bunları çıkar kilotla yat aslan gibisin deyip odadan çıktı ışığı söndürüp yattım az sonra onların odasından gürültüler gelmeye başladı tartışıyorlardı baldız bacanağa bak aslan gibi adam senin gibi salak değil sen beni bile mutlu edemiyorsun adam ablamı mutlu ettikten sonra bide komşusunu yapıyormuş falan diye bağırıyordu bacanaksa sus duyacak deyip baldızı susturmaya çalışıyrdu baldız ise ona sen 10 yılda yaptığın tek şey buse oldu diyordu buse baldızın 10 yaşındaki kızıydı bayağı tartıştılar ve sesler kesildi bense içimden vay be baldız pısırık kocasından istediğini alamıyor tam sikilecek olmuş diye düşünerek uyumuşum sabah baldız kahvaltıyı hazırlayıp kızını gönderip beni kaldırttı kahvaltı falan yaptık hep beraber çıkıp dolaştık akşam olmuş eve dönmüştük yemek falan yeyip tv izledik baldız bana enişte sana bi çilingir sofrası hazırlayayım içermisin deyince ben olur ama zahmet etme dedim baldız ne zahmetti deyip masayı donattı baldız bacanağı işaret edip bu seningibi taşfırın erkeği deyil bu layt erkek deyip 10 yıl önce kızının doğumunda aldığı viskiyi gettirdi bir kaç kadeh içip ben yatıyorum senin bacanağınla konuşacakların vardır onunda seninle deyip bacanağa kaş göz işaretleri yapıyor bacanaksa olmaz anlamında başını sallıyordu baldız bacanağa dün akşam söylediklerimi unutma yoksa ne olacağını biliyorsun deyip giti bacanağa ısrar edip bir kaç kadeh viski içirdim bacanağın bana söyleyeceklerini merak ediyordum o ise konuşamıyor of falan filan deyip sıkılıyordu üç beş kadeh içince viski onu rahatlatmıştı bacanak kalkıp tuvalete giti baldızda odadan çıkıp sesizce onun yanına gidip fısıltıyla kanuşuyorlardı bacanak ben söyleyemem falan diyor baldızsa ona hemen git söyle onu tanıyorum o zaten senin diyeceklerini tahmin etmiştir bu senin son şansın deyip odasına giti bacanak gelip oturdu bacanağa eee bacanak anlat bakalın dün baldızla tartışıyordunuz falan deyip konuyu açtım bacanak alkolün etkisiyle sex hayatının iyi olmadığını baldızın ondan boşanacağını bi çare bulamadığını baldızın ona birşeyler teklif etiğini benden çekindiğini söyleyince bacanağa rahat ol bir kaç kadeh daha iç rahatlarsın dedim bir saah falan geçmiş bacanak kafayı bulmuş bana karımı sikmeni onu mutlu etmeni istiyorum deyip son kadehinide içti bacanağa bunları söylemek için bukadar sıkılmana gerek yok dedim bacanak baldızın yanına giti az sonra ikisi beraber geldi ben baldıza benim kurallarım var süylediklerime itiraz etmeden yapacaksınız tamamı dedim ikiside tamam dedi sikimi çıkartıp baldızın ağzına verdim baldız hiç yarak görmemiş gibi sikimi yalıyordu bacanağa sende soyun dedim bacanak mırın kırın edince 20 santimlik boru gibi sikimi ağzından çıkartac baldız o ne diyorsa yap deyince bacanak soyundu bacanağın siki parmak gibi bi şeydi ona sende çök ve yala dedim baldız ağzından sikimi çıkartıp bacanağın ağzına veriyor nasıl yalaması gerektiğini söyleyip öğretiyordu sikimi bacanağın gırtlağına kadar sokup çıkartıyordumon dakika sonra bacanak tam bi kadın gibi sikimi yalıyordu sikimi çıkartıp bacanağın yüzüne tokat atar gibi vuruyordum baldız ise taşaklarımı yalıyordu baldızı domaltıp bacanağıda dizlerimin dibine çöktürdüm baldızın amına kökleyincebaldız ahhhh ohhhhhh diye inlemeye başladı baldızın amından çıkıp bacanağın ağzına sokuyordum yirmi dakika bu şekilde baldızı siktim baldız üç kere bağırarak boşalıp hoşaf gibi olmuştu bende boşalmak üzereydim bacanağın ağzına boşalıp yuturdum baldız bana 10 yıldır böyle sik yememiştim ablamın neden senin tam bi erkek olduğunu söylediğini anlıyorum bi sigara yakıp baldıza anlat dedim baldız evlenince bacanağın sikinin küçük olduğu için onu sikemediğini kendisini yapay sikle tatmin etiğini bacanağa ya beni bağırtarak sikecek doyuracak birini buluruz yada ondan ayrılacağını söylediğini onun önce itiraz etiğini kendisinin kimseye karısını sikmeyi teklif edemeyeceğini korktuğunu kendisinin aklına benim geldiğimi bacanakla çok tartışıp onu ikna etiğini falan söyledi bende ya genç dedim onu ilk gece bacanağı çok zorlayarak bardakta biriktirdiği döleri enjektörle amına boşaktarak hamile kaldığını söyledi benim hanım için onunla telefonda konuştuğunu benim onu her gece iki üç kere bağırtarak siktiğimi bide komşumu siktiğimi söylediğini ablasına çok şanslı biri olduğunu söylediğini ve kendisini sikecek erkeğin aileden ve Gönderen: zii
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

erkek kardeşim

Merhabalar ben 19 yaslarinda erkekleri azdirabilecek kapasiteye sahip ayni zamanda cekici ve guzel biriyim. Ailemin serbestligi surekli disarilarda rahatca gezebilen biriyim. Bundan suan lise son siniftayim. Okulumuz ozel ve evimize uzak oldugu icin ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ensest aile

Herkese merhabalar. Bu olayın ardından uzun sure kendimden utandım ama sonra bunun müptelası oldum. Şimdi hikayem kendi ailemle geçiyor. Bundan 2 sene önce kız arkadaşımdan ayrıldım ve teselli için ailecek piknıge gittik. Piknikte içkiyi fazla kaçırd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yatakta annem ile :)

Annem ile Yatak Odası Maceramız; Adım Berk. 18 yaşındayım. Annem Deniz ise 38 yaşında. Çok tatlı ve çekici . Annem 25 yaşında pek çok kadının isteyebileceği kadar güzel bir vücuda sahiptir. Vücudunu zinde tutmak için daima spor yapar. Açık tenli iri ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babamla banyoda ne yaptık

Babamla Banyoda Ne Yaptık Ben 26 yaşında evli bayanım bundan 12 yıl önce yaşadığım bir olayla başlayacağım.O zamanlar 14 yaşında yeni gelişmeye başlamıştım.Üç kardeşdik ve en küçüğümüz 1 yaşında bile olmayan erkek kardeşimdi.Babam görücü usulü küçük ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yengemi Siktim Ensest Hikayeler

Yengemi siktim Adlı Hikayeyi okuyorsunuz...Daha 20 yaşındaydım.. Yengem ve kızı bizim yan dairede komşu olarak otururlardı fakat acilen evden çıkmaları gerekince bizde kalmaya başladılar. Yengem 36-37 yaşlarında olmasına rağmen her insanın yatmak ist... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

motosiklet

Ben 21 yasında antepte oturan biriyim bigun abim bana bugun bizde kalmalısın yarından itibaren ben bi iki haftalıgına sehirdısına gidecegim dedi sende yengene bak hemde evde erkek olur dedi bende ok deyip tamam dedim yengem de 25 yasında guzel sayıla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

inşaatta sikiş hikayesi

mrblar adım alev arkadaşlar bana ateşli alev derler adım gibi ateşliyim ve ban alkana benziyorum sizlere başımdan gecen bir olayı anlatacam 1.67 boy 65 kiloyum balık etli dolgun göğüslerim var İstanbulda yalnız yaşıyorum 2 yıl önce boşandım ben büyük... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canım annemle - 1

Eşimi kaybedeli 7 yıl oluyor, gençlarımın okulları nedeniyle kendimle hiç ilgilenemedim, hep onları düşündüm, onların peşinden koştum, ikisini de evlendirdim artık rahatım, kendime bakmaya başladım, etrafıma bakıp beğendiğim kadınlarla ilgileniyordu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi bayıltıp siktim

İstanbulda yaşayan 23 yaşında sarışın bir delikanlıyım .Yengem ise 2 genç annesi dolgun kalcalı iri göğülü herkesin sikmek istediği bir afetti.Yengemi sikmeyi kafama takmıştımama ne yaptımsa beceremedim.Birgün arkadaşım olan selamı bana uyuşturucu d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemin kaynının türbanlı seksi karısını evde sessizce…

bu anlatacağım hikaye geçmişte yaşadığım bir olaydır… ben 24 yaşında iken adapazarında üniversitede okuyordum… kısa tatillerde istanbul’da oturan teyzemlere gidip geliyordum… teyzemin kaynının karısı şule vardı. 30′lu yaşlarda 1.65 boylarında dolgun ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.