bayanlar okusun!!!

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
istanbulun bir semtinde ikamet ediyorum uzun boylu esmer kahve gözlü yakışıklı biriyim.neyse iş dönüşü o günde mecbur kalıp otobüse bindim.iyikide binmişim.okadar kalabalık değildi otobüs ama koltukların hepsi doluydu.otobüs duraklara uğradıkca içerisi doluyor ve nerdeyse nefes almak imkansızlaşıyodu.otobüsteki insanlar artık şöföre isyan etmeye başlamışlardı tam bende isyan edicektim ki ön taraf dolu olduğu için arka kapıdan güzel ve fiziği yerinde bir bayan bindi.dizinin üstüne kadar etek ve bir bluz vardı üzerinde.kadın benim önüme gelip durdu ben yanlış anlamasın die biraz geri çekildem ve yanın kaydım temas olmasın die.ama kadın ısrarcıydı ve gelip yine önüme durdu otobüsün sallamaları benim ufaklığın kadının kalçalarına temas etmesini sağlıyor ve ufaklık uykusundan uyanmaya başlıyodu.kadın kendini geriye doğru itti sikim tam kalçalarının arasına oturdu.arkadan bastırıyordum artık.bir fırsatını bulup eteğinin altın elimi kalçasına attım tepki vermeyince sıkmaya başladım.kalçalarını oynatıyordu.biraz daha ileri gidip kilodunun arasından amına götrdüm elimi sırılsıklam olmuştu.oynamaya başladım.ama otobüs boşalmaya başladığından farkedilir die orada kestim.ben ininceye kadar inmedi benim indiğim yerde indi ve yanına gittim devamı var ama sınra.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

istanbul - ankara yolculuğu

Mesleğim gereği çok seyehat ederim ancak yakın bir zaman önce başımdan geçen olayı anlatacağım. İstanbuldan Ankaraya gelmek üzere otobüse bindiğimde 403 model otobüsün arka kapısı hizasındaki koltukta oturacağım için canım sıkılmıştı. Genellikle ilk ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pejo 306

Merhaba arkadaslar bu yazacagim olay 2 gun once basimdan gecti ve gercektir buna inanın ...lafi daha fazla uzatmadan hikayemi anlatayim isterseniz ben erdem 30 yasindayim mahallede karsi binada uturan 30 35 yaslarında oldukca bakımlı bir kadin vardi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uçakta ki sevgilim

slm arkadaşlar ben 18 yaşında bir bayanım bundan 2 yıl önce amerikaya annemin yanına tek gidecektim uçağa bindim yanıma 18 yaşlarında bi türk oturdu bir süre onunla sohbet ettik o uyurken kalkıp tuvalete gittim ve geldiğimde yemekler dağıtılıodu ben ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öz ablama acımadan soktum

Ben 16 yaşındayım. Ablam ise 23. Ablamın göğüsleri çok büyüktür ve hep ilgi odağım olmuştur. Yaz günü sıcağında ablamla evde tek başımıza oturuyorduk. Ablam yine sütyen giymemişti. Ablama bilgisayarda gördüğüm komik videoyu izletmek için yanına gitti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ne olduysa otobüste oldu

İlk evlendiğim yıllarda, kendisi benden önce evlenen bir kız arkadaşıma, hiç orgazm olamadığımı söylediğimde, Doğum yap, doğumdan sonra mutlaka düzelirsin demişti. Derken önce oğlum Cenk, daha sonra da kızım Hülya doğdu. Ama aradan aylar, yıllar geçm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok körpeydi

slm arkadaşlar ben taksiçilik yapan olgun ve yakışıklı birisiyim bir gün başımdan hiç tahmin edemiyecegim bir olay geçti hala aklıma geldikçe agzımın suyu akıyor ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

stajyer melekle

Lise Son sınıfta okurken ben kızlara cok ılgılı olduğum ıcım kimya bölümüne gittim sınıfta kalmıştım 1 sene gec yazıldım 19 yasında lıseyı bıtırdım Adım Gökhan lıse son sınıfta olduğum ıcın Staja gıdıyordum yasıma gore cok olgundum staj yerındekı pat... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

minibüsteki kız

Bu hikayeyi Erzurumdan yazıyorum adım Gökhan. O gün hava çok soğuktu ve ben eve yürüyerek gidiyordum hafiften kar yağıyordu canım acayip derecede seks istiyordu. Otobüs durağının önünden geçerken yaklaşık 10 kişilik bir bayan grubunun minibüse bindiğ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

akrep sokması

Seninle uzun bir süre mail ve telle konuştuktan sonra beni davet ediyorsun evine geldigim an heyecandan kalp atışlarım hızlanıyor ve zili çalıyorum kapıyı açtıgın an ilahe gibi karşımda üzerini sıkıca saran bady ve üzerindeki mini eteginle tüm seksil... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

trende inanılmaz dakikalar

Merhaba herkes gibi sıradan bir başlangıç olacak ama bu tamamıyla yaşanmış bir olaydır Ben şu an 28 yaşında bir erkeğim 2004 yılı idi ben memleketimden istanbula gitmek üzere akşam 21 de trene bindiim tren gayet boş ve rahattı benim bulunduğum vagond... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.