Bire Bir Hikayeler kategorisi, bar hikayesini oku.

bar

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
mrb size gerçek bir anımızı paylasıcaz bundan ıkı ay once aksama partı verecektık bır eglence bar yerıne gıttık uc arkadas topluca gıttıgmz yerdekı lavabolar tualetler cok uzaktaydı bır ara saatler gectı hızlı hızlı ıcerken ve bızler kafayı bulmayı planlerken sarısın uzun boylu olan arkadasımız bırden ortadan kaybolmustu meraklanarak lavaboya gtmeye karar verdık uc kapıdan bırının oynadıgını gorduk vurduk fakat duymadı dedık ve actık kı arkadasımıız cırılcıplak bardakı ıkı kısıyı almıs harıka goruntu verıyolardı uc kısı olarak gırdgmz tualete bır ark daha gelmıstı uc kapıda dolacaktı ark bırıne kucagına oturmus onden verıyo ve hızlıca zıplıyo cap cap sesler cıkıyordu bırıne sakso cekıyordu o kadar kendılerınden gcmıslerdı kı bızı hıc görmemişlerdi iki erkek var kı arkadaslar olarak bzlerde kapıları dolduracaktık. tam gıderken sıkılen ark bızı cagrdı buraya sıgarız dedı tualete o kdar dardı ama hepımız sığmıştık bir anda cplaktık hepımız ve kapıyı kıtledık ben fazla ıcmemıstım ama ark hepsı ne yaptgını bıle blmıolardı kızlar bırını yalarken kızın ark yalıyo dıger arkta benı parmklıyodu sonra yer degıstrdık bır kızı ona verıp ben kızı aldım ama bardakı sarkı gumbur gumburdu ve o etkıyle cok hzlıydık en once gelen tost olmstu artık dıger arkta kızın ayaklarını tvalete sokup yalıyo yutuyodu bnde kızın bacagını omzuma alıp sokup sıkıyodum harıka sesler cıkıyodu gece artık sabah olmak uzereydı ama bız halen dgıs tokus seklınde sıkısıyoduk yorulmak bıle blmıoduk alkol ve osesler etkı bırakmıstı bız boyle devam ederken nerdeyse hava kararmak uzere aksam uzerı olmstu ama kmse farketmemstı kzların hepsı defalarca bosalmıs hallerı kalmamıstı ama bzler daha da fenaydk alkolu cok kcıran arklar acayıp seklde olmslardı arklar bı ara bır kzı tvalete sokup cıkarmıstı gotu yırtlmıstı bende kıza gırıp orada kalmıstım kız delı oluyodu arkmda kızı ellernden tutup gotunden gırıodu memelerı kopacaktı aksam olmstu artık cıkacaktık cok fenaydık kıyafetlerı gıymeden cıktık bendede kafa kalmamıstı bır cıktık bar sahplerı şaşkındı pilleri fırlamıştı ve koşup oldukları yerde kızları tost yaptılar bı kız bayılmıstı sonra ben ılac oldum ıkı saatte boyle gecmıstı aylar sonra üç kızında hamile oldgnu ogrendk ama kzlardan ıkısı aldırmıs ve ıkısıde bnmle devam edecekmıs suan cok mtluyuz dıgerleryle gorusmuyoruz anılarımız daha cok. smdı sıksmye gıdıyoruz ıyı sıkısler
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ise baslayan super sekreter

direk olaya girmek istiyorum ben ist. ünlü bir fabrikanın genel müdürüyüm kendime bi sekreter arıyodum o gün geln 12 kız vardı ama onları vücutları hiç sevmedim ertesi gün bi bebek geldi esmer güzeli mini bi etek ve askılı bir badiyle gelmiş ve odamı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

katların kraliçesi

Yaklaşık 10 senedir otelcilikle meşgul bir insanım odalar bölümünde müdür yardımcısı olarak çalışmaktayım. yeni açılan bir otelde iş müracaat görüşmeleri yaparken dikkatimi cezbeden bir afetten bahsetmek istiyorum sizlere meslekte yeni olduğu her hal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ünüversiteli

Ben 27 yaşındayım adım kutluay.başımdan geşen güzel oldugunu düşündügün olayı baylaşacam. Ünüve siteyi yeni kazanmış kayıt olmak için gelmiş afet bir bayan okadar çekici ve seksiki beni anında kendine çekti.esmer iri gözlü balık etli 1.60 1.75 boylar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okumadın çok şey kaçırdın

İşte yeni bir gün dedim.Yatağımdan kalktım ve servise geç kalmamak için hızlı davranıyordum.Servise yetiştiğimde en arkada güzel bi kız gördüm ki onu daha önce bizim serviste görmemiştim.Sonra sora sora onun bizim arkadaşlardan biri olduğunu öğrendim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

basagın feryadı

Okul başlayalı üç ay olmuştu. Esin karşı sınıftaydı. Biz daha hazırlık sınıfındaydık. Bizim sınıfımızda olan bir arkadaş sayesinde tanıştık onunla.    Tanıştıktan 2 hafta sonra kızın azdığını anladım. Serviste bana sapıkça sorular soruyodu.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sabaha kadar sikiş

merhaba ben doğan 19 yaşındayndayım gençliğimin doruklarındayım şu yaşıma kadar abartısız 20 kız sikmişimdir hepsininde kızlığını bozdum artık bozulmuş am sikmek istiyordum bu yüzsen birsün meyhaneye gittim ordaki karılardan bitanesini gözüme kestird... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah ozge ah

slm millet başımdan geçen bi olay anlat çam özge diya bi arkadaşım var kız beni seviyo ama ben pas vermiyodum neyse bi ara aramız iyidi baya bi samimi olduk gece birbirimize sex msjları çekiyoduk neyse bu beni birgün evine davet etti gitiim evde otur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

24 yasinda ılk kez

Selam Merhabalar. 24 yasindayim. Size biraz garip gelebilir ama daha yeniye kadar bakirdim. Sizlere ilk deneyimimi anlatacagim. 175 boyunda esmerim. Cok yakisikli degilim ama fenada sayilmam.Neyse fazla uzatmadan hikayeme geceyim. Bu durumda ne kadar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

meslaktaşımın çığlıkları

Merhaba porno hikaye sevenler ben hemen geçmek istiyorum. çünkü yazarken bile sabırsızlanıyorum.Ben 22yaşımdayım öğretmenlik yapıyorum gene atamam bir köye çıkmıştı hazırlığımı yapıp gitim. baktımki birde bayan bir afet hocanın tayini çıkmış tabi hoc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

satanistlerle toplu sex

Merhaba arkadaslar ben eskişehirden isyankar biriyim benim anlatacagım sex benim kız arkadasımın arkadaslarıyla meydana geldi. ben kız ayarlamıştım daha 16    yaşındaydı tanıştığımız zaman bana ben satanistlik yaptım dedi ama şimdi bıraktım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.