Ensest Hikayeler kategorisi, banyodaki harika kuzenim hikayesini oku.

banyodaki harika kuzenim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Banyodaki Harika Kuzenim Slm benden bir yaş büyük,bizim evin üst katında oturan harika,balık etli,kumral bi kuzenim var.harika bi kız adı ece...Eceyle oldukça samimiyiz sex konuları veya kız konuları falan aramızda çoook kunuşuruz.Herneyse ben olaya geçeyim.dayımlarda annemlerde evde yoktu iki katlı evimizde ben ve ece beraberdik. Önce eceyle beraber bizim evde oturduk sonra ece bana "ben banyo yapacam eve çıkıyorum"dedi.bende tamam dedim ve tv seyretmeye devam ettim.porno kanalları gezerken banyoda bi kadının kendi kendine yaptığı masturbasyonu izledim yavaş yavaş benim alet hareketlenmeye başladı birden aklıma ece geldi. Acaba oda banyoda bunları yapıyormu diye düşündüm ama sonrada kendimden utandım.böyle düşünmemeliydim o beni kardeşim sayılırdı,herneyse dedim ve izlemeye devam ettim.bir anda telefon çaldı gittim açtım ece ağlamaklı bi sesle çabuk bize gel banyodayım dedi ve kapattı.merak ettim acı çektiği belliydi.Bizde ki yedek anahtarı aldım ve üst kata çıktım.İçeri girdim banyoya gittim ece ağlıyordu.kapıyı tıklattım içeri girdim. Küvetin içinde tamamen soyunmuş şekilde yatıyordu ve eliyle ayağını tutuyordu noldu dedim ayağım burkuldu üstüne basamıyorum dedi.Bir elimle sırtından bir elimle tan amının üstünden tutup salona götürdüm. Salonda uzun bi kaltuğa yatırdım biraz buz koydum ağrısı yavaş yavaş dinmişti.Hala çırılçıplaktı.Vücudunu incelediğimde hiç kıl yoktu tertemiz görünüyordu amı çok harikaydı.göt deliği pek belli olmuyodu ama onunda güzel olduğunu sonradan anladım.Meme uçları hala dimdikdi.Ben bunları izlerken o acısını unutup uyuya kaldı.Bende ayak ucundan onu seyrediyor ve bacaklarını okşuyordum. Birden bir ayağını koltuğun tepesine bir ayağınıde yere indirdi.Ve amı tamamen karşıma çıktı.Bir iki ece diye seslendim anlamadı.Ve amını okşamaya başladım.harika kokuyurdu ve dayanamayıp ağzımı götürdüm.Dilimi içine soktukça nefesi sıklaşıyordu.Elimlede göt deliğini okşuyordum. sonra yanına geldim saçlarını okşadım çok güzelsin deyip memelerini yalamaya başladım o anda uyandı ve bana bi tepki göstermeden devam et dedi.bende cesaret alarak tekrar amına indim.arkasını çevirip göt deliğini yalamaya başladım.İyice ıslanınca sikipi ağzına verdim ıslattım ve götüne girmeye başladım daha önce bi erkekler yatmamıştı.Lezbiyen olduğunu biliyordum.kız arkadaşlarıyla birbirlerini okşayıp yaladıklaını anlatırdı bana. Yani hiç yarak yememişti.Zorla götüne girmeye başardım ağlıyodu biraz hareket ettikten sonra inlemeye başladı.Ve harika şekilde götünün derinliklerine boşaldım. daha istediği belliydi birazcık ıslanmıştı.Benimkini hemen ağzına aldı yalamaya başladı dimdik olduğunda ağzından çıkardım.Amını yalamaya başladım.Fakat amına girmemeliydim tekrar götüne girdim.bu sefer kolay olmuştu 15 dakika sonra ikinci sefer boşaldım. İkimiz birlikte oturduk.Senden bi isteğim var dedim.ne aşkım söyle dedi. Ağzına boşalmak istiyorum dedim.Bir şartla banyoda üzerine işersem öyle ağzıma alırım yoksa almam dedi.Okey dedim.Banyoya gittik küvetin içine yatırdı.Göbeğimin ve sikimin üstüne tamamen işedi çok pis kokuyordu ama temizlenince geçecekti nasıl olsa.Bi şartım daha var dedi.Bu seferde götümü yalamak istiyordu.Hemen kabul ettim çünkü götümle bende ilgileniyordum ve onu parmaklamayı çok seviyordum. Önce beni yıkadı sidiklerden arındırdı ve arkama geçip göt deliğimi yalamaya başladı.Acaip şekilde hoşuma gidiyordu.Benimki kalktiığnda hemen ağzına aldı 10 dakika yavaş yavaş yaladı.Sonra birden hızlandı ve ağzının içine boşaldım.Artık vakit buldukça eceyle beraber oluyoruz.maillerinizi bekliyorum...Bayanlar bana mail gönderin mailleşelim... Gönderen: azgın_man
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

utanıyorum

Merhaba ben utangaç cüneyt ve şu an sakaryada askerim yaşım 21 size başımdan geçen gerçek bir hikaye anlatıcam bundan 2 yıl önce samsuna yaz tatiline gitmiştim bir gün köyden telefon geldi beni köye fındık toplamaya çagırıyordu oradakı akrabalarım bu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

8 yıllık hasret

merhaba teyzemler memlekete tatli gelmişiti otogarda karşıladık birde ne göreyim hayatımda hic görmedigim teyzemin kız karşımdayıdı cok güzeldi evli iki genç annesi olmasına ragmen muhteşem bir vucutu vardı ev geldik bir haftadan sonra yakınlaşmaya ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamın kızı meltem

Halamın Kızı Meltem Ben 24 yaşında üniversite öğrencisi bir gencim.Halamın kızı meltem ne zamandır benim dikkatimi çekiyordu.Gerçekten çok sexy bir vücuda sahip ve çok tatlı biri.Meltem geçen sene Ankarada bir üniversiteyi kazandı yurt çıkmadığı için... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

küçük kızımın götünü siktim.

Ben delik buldummu acımadan siken son derece abaza biriyim.Siktiklerim arasında 8-42 yaş arası kadın ya da kızlar,gay,travesti,eşşek ve at var.Yani azdığım zaman mutlaka sikecek birini bulurum.Ama kendi öz kızımı sikeceğim hiç aklıma gelmemişti.Aslın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızkardeşimle

Selam...Ben Ozan.Size bundan 1 sene önce oluşan bir olayı anlatacağım.Benim bir kardeşim var.Adı Serpil.Yeterince güzel bir kız ve benden 1 yaş küçük.Onu bir kardeş gibi severdim.Fakat bir gün yavaş yavaş kız arkadaşımın beni terk ettiğinin farkına v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexten amım parçalandı

Merhaba ben Elif ben küçük yaşta porno izliyordum daha yaşım on sekiz olmamıştı.Sonra 23 yasında geldim üniversiteye ilk gelirken otobüste tacize ugradım.arkadaki adam resmen bana sokmaya çalışïyordu. Ama bende zevk almıştım.ses çıkarmadıyarisalim.comerken ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Babamla beraber anneme yalattım

Annem, babamın sikini ağzına almış saksafon çekiyordu. Bir yandan da onun taşşaklarını okşayarak onu rahatlatıyordu. Derken babam annemin ağzına boşaldı. Annem, tek damlasını bile ziyan etmeden hepsini yuttu. Annem, bu ustalığını gösterirken, bir eli... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abimin kalın yarağı-2

Abimin kalın yarağı-2 Tekrar selam..Ben bundan önceki abimle yaşadığım anımı anlatdığım gibi sıcağı sıcağına yaşadığım anımı anlatacağım.Abim emekli oldukdan sonra meşguliyet olarak ticari hayata atıldı.Abimin iki evli kızı birde oğlu var benim ise i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeğenim bir felaketmiş

Ben yaşça büyük 30 evli bir erkeğim, benim hikayem utanç verici belki ama okuyunca bana hak verecek sexs sitesindekileri görünce zevk alacaksınız. Olay 1 yıl önce oldu sizlerle paylaşmak istedim. Benim kız yeğenim var 18 yaşında güzel bir kızdır nurg... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemle geçirdiğim yaz

Merhaba ben size teyzemle aramda geçen gerçek bir hikayeyi anlatacam benim adım yavuz 24 yaşındayım teyzem 38 yaşında 175 boyunda çok sexy ve dul iri göğüzlü iri kalçalı ve atesli. benbirgün tezemlere gitim universite yeni bitmişti teyzem kapıyı askı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.