Ensest Hikayeler kategorisi, balık etli yengem hikayesini oku.

balık etli yengem

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
|merhaba ben ıstanbuldan kadir 27 yaşında tekstille ugrasan bı gencım,buradakı hıkayeler gerçekten ınsanın aklını basından alıyor ınsanı delirtiyor,hikayemın bas kahramanı balık etli yengem gerçektende adı üzerınde balık etli görmelisiniz insanı bastan çıkartan bi güzellige sahip tam bir afrodit diyebilirim size onun için,onu tarıf edecek olursam daha detaylı 1.75 boyunda esmer yeşil gözlü koskoca bı meme ve kocaman bır göt ama ne göt benı en çok çeken yerlerı götü ve memelerı ınsanın bebek olup o memelerden süt içesi geliyor,abimle beraber istanbulda yasıyor yengem ve bende arada onlara yatıyo gidiyorum çünkü dertleşip yemege kaldıgım oluyor ee tabıkı gecenın o saatınde eve gidemeyecegıme göre bende yengemlerde kalmak durumundayım,yengem açık seçik gıyınmeyı ve bol kahkaha atmayı seven bı tıp ve alkolede çok düşkün kımı gecelşer sabaha kadar oturup bıra veya viski içtigimiz olur,genelde topuklu ayakkabı ve dar kot pantolon gıyer ve koca götü ıyıce ortaya çıkar amının kabarıklıgı kotttan bile belli olur,abime gittigim günlerde hep bana domalır veya frikik verı bunu bilerek yapmaz ama bıde gelin bana sorun abıme oranla yaşı çok genç aralarında nerden baksan 8 yaş var 3 yılık evlılıklerı var,gecelerı uyuduklarında yan odadan hep yengemın ınleme seslerı gelir buda tabıkı benım sikimin havalanmasına sebeb olur,hep onun bacaklarının arasınad olma hayallerımı süsler,bazı geceler yengemle basbasa kaldıgımızda olur genelde evde rahat giyindiginden bana pek aldırış etmez aklına bışey gelmez daha dogrusu nede olsa akrabayız,
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

koca götlü teyzem

|slm yeni yazıyorum size geçen hafta başımddan geçen bir olayı anlatmak istiyorum teyzem şehir dışında otururdu onlara gitmiştim kocası rvde yoktu . 4yetişkini var ama hepside küçük . neyse gece olmuştu uyua zamanıydı .teyzem gençlarını uyuttuktan sonr... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyze kızını götten(onuuur)

Hepinize mrb ben 22 yasıda yakısıklı ve sexi bi erkeğim benim basımdan gecen olay üvey teyze kızıyla gecti o 33 yasıda bekar okadar güzel değil ama fiziği mükemmel yani tam sikilecek cinsten bi ara bize gelmişti ve bizde kalıyordu her gece bana masaj... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kayinbabam ve ben

 merhaba turklibido okuyucuları:ben evli 1 genç annesi 5 yıllık evli olan sarışın beyaz tenli kapalı bir bayanım..kocam bir tekstil firmasında işci olarak çalışıyor.istanbulda ikamet ediyoruz..benim hikayeme gelince kayınbabamla aramızda geçdi.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annem istedi

Ben 17 yaşlarında oldukça yakışıklı bir erkeğim. Hayatımın tek amacı bir kızla birlikte olup onu sikmekti. Annem beni çok tahrik ederdi. Öyle sandığınız gibi güzel vücutlu değil ama genede işe yarar. Neyse ben bir gün cine-5 izlerken 31 çekiyordum. S... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

işyerinde ki olgun kapalı ile!

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tirende fantazi yaşadım resmen

birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayelermerhaba baylar güzel bayanlar.birgü kış sabahiydi sabah treniyle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemin kızı evliydi

Merhaba öncelikle sitenizi çok tuttum bayadır inceliyorum neyse konumuzageçelim işler az oldugu için işe gitmemiştim evdeydim saat 11:30 cıvarlarıydıkapı çaldı kız kardeşim kapıyı açtı gelen teyzemin kızıydı(evli vede 1 gençannesi olan t.kızı kocası... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli dolgun kız kardeşimin memelerine poşaldım

adım mehmet yaşım 38 serbest meslek sağibiyim kız kardeşime eskiden beri olan sevgim nedense beni cinselliğe sürükledi şeytanamı uymak denir buna bilmeme neyse kız kardeşimin adıda semiha 3 cocuğu var etine dolgun cok büyük memeleri var geniş kalcala... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

KOMŞUMUN KÜÇÜK OĞLU VE KARIM

Yaklaşık üç aydır bu hikayelerdeyim. Nihayet hikayelerimi anlatabileceğim. Adım taner eşiminki hande. 35 Yaşındayım eşim ise 30 yaşında. 10 Yıl önce evlendim. Eşim diye demiyorum süper bir karıdır. Beş yıldır 3. Şahısla beraberiz. komşu oğlu okan. Ok... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

meral abla

Meral Abla bu hikayenin başımdan geçtiğin de yaşım 17 tü.evet yanlış okumadınız 17.mahellemizin dul ablası meral mahallemize taşındığında başta bizim evimiz de olmak üzere komşularımızın konuştuğu tek konu kadının çok güzel olmasıydı.mahallenin kadın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.