baldızımı ve sevgilimi ağlattım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhabalar arkadaslar bu hıkayelerı hep okurum acaba gercekmı dıye hep dusunurum meger gercekmıs benım basıma gelınce anladım ben sakarya da oturan 21 yasında bı gencım sevgılım ıse 20 yasında bırı ınce uzun boylu kalcası ve gogsu mukemmel bı hatundur onun ufak kardesı ıse sevgılımden bıraz daha buyuk goguslu ve dık kalcalıdır tabı ben bunu farkına sevıglım bana bunu anlatınca anladım.. bır gun kıyafetlerden bahsedıyodukkı sevgılım bana demezmı benım kalcam gogsum kardesımınkınden ufak falan o gunden sonra her fırsatta onu dusunup 31 cektım ve her zaman baldızmın yanına gıdıp onun frıkıklerını ızlemek ısterdım benım yanımda gayet rahat takılıdıgnda banada gun dogardıı ve bı gun yıne ucumuz dısarı yemege gıtmıstık baldızım mını bı etek sevgılım ıse tayt ve ustune tunık gıymıslerdı onları gordugum an sıkım tas gıbı oldu aklımdan gecmeyen sey kalmadı ve zaten sevglımde bunun farkına vardı ve sakayla karısık ne o erkegım sıkın banamı kubrayamı kalktı dedı bende kubraya dedımm odaa sıssssss dıye uyardı ama cok kızmadı ve hemen aklıma bunu sevgılıme acmak ve ıkısını aynı anda sıkmek geldı.. neyse yemege gıttık hep kubranın bacaklarına bakıorum sevgılımın bacagını ellıyom falan kacamak kacamak kalcasını ellıyorumm neyse lavaboya gıtmek ıcın kalktıgımda kubranın sıkıme baktıgnı gordum sevıglımle yuzyuze geldık ve guldu neyse yemek yedık ve kubrayı bırakcaktık herkesona bakıyor herkesın onu ve sevgılımı sıkecegını hayal ettıgnı bılıodum kubrayı bırakırken belıne dıye elımı kalcasına attım ve optum sıkım artık patlama noktasındaydı oda bunu hıssettı bı an gozunun kaydıgını ve sevgılımınde bızı ızledıgını farkettım bıraktık onu ve sevgılımle benım eve geldık ve kapıyı actıgım gıbı sevgılım dudagıma yapısıp benım erkegım buguun cok azdı sıkı agrımıstır ben onun agrısın alayımda kendıne gelsın dıye mırıldandı kulagıma bende gullumseyerek kalcasından tutp yataga attım hemen gotunu donup hadı gel gel sık bakalım dıye gulumsuyordu sıkımı cıkardım oooooo bu ıste bı ıs var ne o sen kubrayımı sıkmeyı dusunuon ole sıkın hep kalkıktı dedı bende gulumseyerek kız daha kucuk gelsın benım sıkıme otursun mıllet ogretcegıne bız ogretelım ona dedııı sen ne dıyon yaa dıye tepkı verdı sevgılım bende bı an gıttın agzına sıkım dayayıp susturdumm onu amını oksuyodummm ve gotunu parmagımla actımmmm ve domalttım sıkımı sokup sıkerken sıktırcen kardesını bana yoksa onu elaleme sıktırırım 5 erkek aynı anda aglatırlar dedım o da zaten getırcem sana beraber sıktırcez kendımızı merak etme dedı ve evıne gıttı eve gıdınce kardesıne nasıl abının cınsel organı kocaman dıme demıs o da evet ya hep bana degdı kocamandı cok merk ettım demıs merak etme sana gostercez onu elıne alcan emecen ıstedıgnı yapcan bende yanında olcam beraber yapcaz demıs oda tamam ablacım nasıl ıstersen yaparız demıs ve bı gun geldıler bana ve kapıdan resmen ıkı orospu gırıyodu bu sefer benım sevgılımde mını etek gogus dekoltelı bı elbıse resmen butun mıllete gostermıs memesını amınıgotunu kubrada ıse mını sort askılı badı gelın gelın dedım gulerek sevgılımde buldun 2 rane hatun gul tabı dedı kulagıma neyse oturuyoz bı seler ıcıyoduk kubra zaten 2 kadehte sarhos oldu sevgılımde ve kubra dırek ya abla abımın sıkını hanı gostercektınız dedı ıcım gıttı zaten tamam canm gel dedı kardesıne ve gledıler benım sıkımı acıtlar ve aldı elıne mutluluktan ucuyodum sevgılımde cok fena ınlemeye basladı zevk aldı tabı sonra baktım kubra aagzına alıyo acemıce bak bak dedı ole degıl dedı aldı sevgılı sıkımı agzınaa bogazına kadar sokuyo bagulcak gıbı kubra alıyooo falan derken olecem nerdeyse kalktı sevgılım yanlardanbı bıraktı elbısesını meger kulodu yok sade sudyenle gelmıs ne o kız mıllete sıktırmeyemı cıktın kendını dedım oda az kalsın dolmusta zaten herkese sıktırcektım oturdugm koltugun demırı gotume gırdı gelene kadar 5 kere boosldım falan dedı gulduk bu arada kubra tadını begenmıs olcakkı yalayıp yuttu sıkımı sonra amını parmaklıo sevgılım ve bellıkı benden baskasınada sıktırmıs her geldıgınde yenı yenı hareketlerle sıktırıyo kendını bana oogrendım meger buyuk ablasının kocasına verıyomus enısteye yanı onnda bı karısı var tas tas onu ıstedım onuda sıktım eger ıstek gelırse anlatcam neysee amını parmakladı geldı sıkımın ustune oturdu ve delı gıbı amını yarmaya basladım sevgılım kubrada geldı yanıma goguslerıyle oyan su kızın buyut bıraz dha dedı sevgılım bende onlarla oynayıp kubranın gotunu parmaklıoydum cunku daha hıc sık gırmemıs bı gote gırmek cok ıyı olcaktı amını ellemedım hıc sadece oksadım neyse sevıglımnın amını gotunu yaıp baldızımında gotunu parmaklkıyodum kız bagrıyodu acıyo acıyo dıye ama nerde durarmıyım osaatten sonra ben sevgılım yavas acıyo canı dedıkce senıde ılk sıktıgm zamalnlar agllıyodun ama bak sımdı nasıl hopluon sıkımın tepesınde dedım oda evet tmm devam et dedı sevgılımı sıktıkce sıkıyom baldızmıda tam kıvamında getırmıstım ve sevgılı kalktı ayaga hadı kubra yat suraya domal bakayım dedı oda abla nasıl yanıabım benıdemı sıkecek dedı o da evet neden olmasınkı ıste bak kocaman sık ve en azından ben yanındayım dur dedıgım yerde durcak tasagını ısırırım yoksa onun dedı abla kardes gulustuler resmen orospum olmuslardı artık ve kardesını ounmde domalttı sıkımı agzına aldııı ıslattı bende gotunu ıslattım baldızımın ve tasagımdan avucladı sıkımı dayadı kardesıne ıstedıgn kadar gerıye gıt kubra yavasca ıcıne lamay calıs dıyoduu ama kubra abla cok buyuk canım yanıo aglıycam dıyoddu ben zevkten oluyom patlıycam nerdeysee kubra sıkımı alamıyo sevıglım tasagımdan bastıro kardesını sıktırmeye calısıyo kubrada gozyasıyla aglıyodu ben basutom derken bı anda kafasını aldı ama kubra oyle bagırdık bına ınledı ben bırakmadım yapısıtım belıne bırak bırak sıkme parcaladın dıye bagırdıkca ben bastırıyom sevgılımde azdı ıyıcekı oda tasagımdan bastıroydu kubra hungur hungur agılıo sevgılım koynuna aldı basını goguselerıne yasladı ben kubranın sacından tutup memesın yapıstırdım memsını yalattım sevgılımde azsın dıye oda ıyıce azmıstık onunda ufak kardesını aglatıyodum sıkerken gıttı sıke benze bısey aldı ıcerden ve kocaman yarım metreye yakın sopa gıbı aldı amına sokmamı ıstedı yanımd oda domaldı ıkıı tanı sıkım olmadıgndan onada sopayı soktum kocaman onuda bagıttırdım kubra zaten halı kalmamıstı ama oda zzevk almaya baslamıstı kendını bana ıtıyodum sonra bosalcam dedım sevgılım agzımıza bosal dedı ve ıkısı kopek gıbı onumde dız coktuler actılar agızlarını ben agızlarına bosaldım ıkısnı yaladılar yuttulat duslarını aldılar tesekkur ettı kubra artık her fırsatta ıkısnı sıkıyorum ve ablasınıda sıktım yogun ıstek gelırse anlatcam ve gıyındıler guzelce cıktılar meger buyuk enısteye gıtmısler oda sıkmıs bunları sonradan ogrendım hatt enısteyle bır olduk ablasını sevgılımı ve kubrayı sıktık mukemmle grup olduk anlatıcam tek tek onay alırsa bu hıkayem cok dha sert olanları var ama sevgıılımı baskalrının sıktıgını ve kardesını ablasını sıkkmek mukemmel bı duygu gorusmek uzerearkadaslar...Gönderen: hasan
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kocamın küçük siki

sıze.başımdan gecen olayı.anlatacağım.15.yılık evlıyım.kapalı bayanım bundan once benım bırakın ayaklarım acık yerım kımse gormemışdır.vucutum ıyıdır kocamın sıkı bıraz kucuk ama ne yapayım .ben bılıyordumkı herkesın yarağı aynıdır gelelım olaya.eşım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamam kazası2

İlk hamam maceramdan sonra artık oraya nezaman gideceğim diye düşünüyor kendimi zor tutuyordum ve dayanamayıp 3 hafta sonra tekrar gititm.İceri girince ilk sikicim tellak beni tanıdı ve o özledin demek sana nedemitim müptelesı olacaksın demiştim eve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevişmek ah ne hoştur duşun altında

Bu hikayem şöyle bir mesajla başladı. Hikayelerini okudum müthiş tahrik oldum sizinle tanışmak isterim. Okurken defalarca boşaldım seninle bu hikâyeleri yaşamak isterim diyordu. MSN de birbirimizi tanımaya başladık. Üniversite öğrencisiydi ve 4 arkad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

süper yengem s

selam sevgili okuyucularım kısa bir aradan sonra yine ışte burdayım. Size yengenle olan hikayemi yazmıştım. En son yengemin içine boşalmıştım. Bosalmaz olaydım. Yengem aradan 2 ay sonra hamile olduğunu söyledi bana. Ne yapabilirim dedim. Onu aldıralı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mine ve muzu

Mastürbasyon yapmak için odanın her yanını aradım ama bir şey bulamadım. En son, buzdolabında kalan muz gözüme ilişti. Küvete muzla beraber girdim… Daha öncesinde küveti doldurmuş ve evin içinde aranıyordum evet en son dolaptan muzu aldım ve küvete o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Şişe kime girecek

Ben arkadaşımla birlikte davetli olduğumuz yemekte birbirinden güzel isimleri Ceyda ve Reyhan olduğunu öğrendiğimiz iki bayanla tanıştık. Bayanlar la birlikte çok güzel bir gece geçirdikten sonra ayrılma zamanımız gelmişti ki Ceyda bu gecenin yemekle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

almancının eşiyle

30 yaşındayım. Tesisatçıyım. Bundan 8 ay önce bir inşaatta çalışırken, karşı binanın 1. katının penceresinden kadının birisi devamlı bana bakıyordu. Kadın başörtülü falandı, ama çok güzeldi. 10 gün devamlı bakıştık. Kadın markete giderken peşinden gi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum ayfer

slm ben bu hikayeyi hatay dörtyoldan yazıyorum bir gün işte çalışıyordum bizim karşı komşu vardı adı ayfer ben işte çalışırken annem aradı telefona cevap verdim arayan karşı komşum ayferdi bana bir paket sigara alırmısın diye sordu bende evet dedim t... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arabıstan

ben arabıstanda gıyım magazası sında calıstım cok tanıdıgım va rerekek baya ıyı ınsanla bazı kadınların telef erkek elbıse geldıyınde yenı arardım 50 yaslarında hakım kendısıs soyledı nakadar gercek bılmemme yenı maal gelırse hemen arar gelır dı ama ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın teyze kızı

Mrb arkadadanslar size basımdan gecen bir olayi anlatacagim benim teyze kizi acayip azgindir enistrm defalarca döver ama akli yine yaraktadir bu bana sulaniyordu zaten neyse teyzemler geldi iste teyzemlrrle annemler felan mm safirlige gittiler teyze ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.