Grup Hikayeler kategorisi, bakireliğimi ıhanetle verdim hikayesini oku.

bakireliğimi ıhanetle verdim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Sevgilim mehmet`in beni başkasıyla aldatmasıyla başladı herşey aynı otelde çalışıyoruz onunla onu birgün alman bir turistle yakalasım ve intikama koyuldum    o akşam misafirlere dans gösterim olacaktı o akşam bembeyaz tüllerle kaplı sütyensiz bir kıyafet giymiş ve popomu açıktan bırakan tanga ile tamamlamıştım kıyafetimi artık hazırdım aşağı indiğimde hayran bakışlarla müzik eşliğinde özgürce sallanırken mehmet ve müşteriler deli oluyodu ama gözüme çoktandır bana hayran olan mayk ıkestirmiş ve yeşil gözlerimle oynaşmaya başlamıştım bile.Mehmet yanıma geldiğinde yüzvermedim ona mayka doğru giderek onunla    dans etmeye başladık mayk 1. 90 boylarında melez ama çok hoş bir adamdı sımsıkı kollarını belime doladığında heyecanlandım kendimi ona bıraktım kulapıma eğilerek sahile inelim dedi oluır dedim gidelim sahile indik mayk hala beni belimi bırakmadan gidiyoduk ama kibar adamdı güçlüydü eğilip usulcaöptü mehmet`in bizi izlediğinin farkındaydım mayk`a mehmet`i başkasıyla yakaladığımı anlattım oda bana teselli veriyodu üzülme ben varım yanındayım diyodu bende mayka karşılık verdim öpüşmeye başladık niyetim daha ileri gitmek değildi ama mehmet dayanamayıp yanımıza geldi beni çekti tokat    attı mayk`ta ona vurdu paralı bi müşteriydi mehmet bişey yapamadı ona mayk ta ozaman bana dönerek gel buna haddini bildirelim artık sen benim olacaksın dedi onu suitine zorla çıkardı bende ardından çok heyecanliydim. Mayk beni kenara çekerek bak hayatım senden    çok hoşlandım ve ömrümü seninle geçirebilirim dedi. Kabul edermisin dedi bende mehmet`e bakarak düşündüm bir müddet olur dedim şimdi ona    dersini birlikte verelim seni incitmicem beni dinle sadece dedi herşeye evet dedim sonra mehmet`e emrederek soyundurdu mayk bir taraftanda tülün    altından açıkta olan göğüslerimi avuçlarınıarasıbndan bebk sever gibi seyiyodu kandimden .    geçiyodum böyle sevilmek inanılmaz güzeldi ona bakire olduğumu söyledim maykın çok hoşuna gitti seni seviyorum aşkım ilk kez birinin bakireliğini alacağım dedi göğüslerimi ufak ufak ısırıyor amıma doğru ilerliyodu mehmet`te bi kenarda çıplak vaziyette kızlığını alamadığı ahu sunu nasıl elinden kaçırdığını izliyo vedimdik olmuş sikini sıvazlıyodu mayk amımı yalıyo diliyle .    fırça vuruyodu sanki iniltilerim odayı doldurmuş amım ıslnmıştı bir taraftanda popomun delğini parmaklıyodu inanılmazdı bende birazdan içime alacağım kocaman siki    düşünerek korku zevk ve titremeyle karışık artık aşkım maykım hadi içime gel diyodum ve ilk kez yarrakkkk yiyecektim sikini yavaşça amıma sürtmeye başlamış yol alıyodu birden ucunu daha çok az girmişken ben ayağa kalktım yapma diye maykım yapmahayatım korkma ilk    kez acır ama değecek gayret diyodu sonra baktı olmayacak beni kucağına oturttu eliyle ittirmeye başladı ben kuş gibi çırpınıyo nefessiz    kalmıştım birden hızla oturttu ve kökledi daha yarısını bile alamamıştım sanki yırtılıyodum tekrar altına ladı beni ayaklarımı omzuna çıkarttı ve    olanca gücüyle girdi ben ahhhhhhh ohhh demeye sayıklamaya başladım kökle aşkım daha gr diyodum aşkım içimdeydi yarrak muhteşemdi artık gidip geliyo beni kah düz çeviriyo kah kucağına oturtuyodu kucağında beni genç gibi zıplatıyodu memelerimide ağzına alıyo arada parmaklarıda göt deliğimde inanılmaz dı yaşadığım deli olmuş çıldırıyodum ter içinde kalmıştım o .    ara mehmet`i çağırdı mehmet te gözü dönmüş bi haldeydi maykın parmağıyla gevşettiği götüme girmesni söyledi mehmet dünden razı dikilmiş patlamaya hazır sikini sinir ve hışımla içime sokmaya çalışıyodu ben daha    yeni anlamıştım hala maykınkucağındaydım ve götüm mehmetin olacaktı inanamıyo titriyodum kızdım önce ama mayk yapma aşkım onu bu son görüşün olacak dedi mehmet ittiriyodu hoşuna gidecek kaltak dedi mehmet kendimi fahişe gibi hisse. Mehmet`te götüme girdi arkadan canım acımıştı ama    maykın siikinden büyük değildi siki ya mayk girseydi neyse mehmette girmişti ve şuanda amım,götüm sikle dolmuştu bağırıyodum arada canım yanıyodu ama vsahşice hoşuma da gidiyodu maykın kucağında iki yerimden sikiliyodum artık tost gibi olmuş iki erkeğin arasında gidip geliyodum hiç    durmadan istiyodum artık mayk yatağa çekti kendini üçümüz hiç pozisyonu bozmadan ilerledik yatağa artık tam bir kıskaç halindeydim iki kişi tarafından yemek inanılmz güzel ben bağııp ıhhhhladıkça onlar deli oluyo dahada hızlanıyodu. Gidip gelmeler hızlandıkça boşalmalaraım kimbilir kaç kez oldu    onlarda gelmeye başlamıştı ve aynı anda hepimiz orgazmın doruklarındaydık. Mayk sikini amımdan çıkarıp göğüslerime bşaldı mehmet`te göt deliğime canım acımıştı    ama değdi. Amım yırtılmıştı biraz sonra mayk beni saunasına soktu orada yıkayıp masaj yaparak gevşedim biraz amımın acısı kremlerle falan    düzelmişti biraz maykın sikini ağzıma aldım mükemmeldi ve benimdi artık kocaman yarrağı ağzıma sığmıyodu ama hafif hafif dişleyip ellerimle sıvazlıyodum dahada büyümüştü onu yine içimde istiyodum maykta benim amımı yiyodu sonra sikini diliyle ıslattığı götdeliğime dayadı yavaşça giriyodu öyle büyükki almakta çok zorlanıyodum mehmet bile büyütemeişti okadar olmadı giremedi ilkinde sonra sikini ve deliğimi parmağıyla kremleyip yine girmeye başladı daha ucu bile girmeden kıvranmaya başlamıştım baktı mehmet kıvranıyorum oda sönmüş sikini ağzıma verdi ben yalamaya başladım ama aklım popomda yiyeceğim koca yaraktamayk köklelemeye devam ediyodu girdikçe ıkınıyorum sonra hızla giriş yaptı kasıldım oan hareketsiz kaldım sonra erkeğim hızlan diye bağırdım    acımı bastırmalıydım mehmetin sikine yumuldum hızla yiyodum onu maykta götümde hızlanmış eline aldığı uzunca bir patlıcanı amıma sokuyodu heryerim dolmuş müthiş çırpınarak zevk alıyodum. Memelerim hızla çarpıyodu birbirine hem mehmet hem mayk sevip sıkıyolar arada ısırıyolardı beni azmıştım artık ne bulursa yiyecek gibiydim amım,götüm ağzım doluydu ve sarsıla boşaldık buşekilde sevişimiz sabahlara dek sürdü mayk mehmet`i göndermeden koca yarağını mehmet`in    hem eline hemde arkasına verdikten sonra yol verdi. Ben şu an maykla birlikte yaşıyorum yakında evlenicez arada gittiği zamanlarda internetten sanal alemde sikişerek zevk alıyorum mehmet`lede görüşmüyorum. Ahu Gönderen: Masumguzel
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

yine tatlı bir süpriz

sl.ben Recep bir önceki hikayemden devam ediyorum. Hale ve Ayla hanımlarla geçirdiğim günümü hatırlarsınız. Çarşamba günü hale hanım saat 10.00 sularında aradı. recepcim öğleye gelebilirmisin dedi. bende sizden haber bekliyordum diye karşılık verdim.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kim kime dum duma hikayeler

Herkese selamlar , 23 yaşındayim ismim Murat ve Bursadan yazıyorum. Size anlatacaklarım kendimin yaşadığı ve kesinlikle doğru bir olaydır. Baştan sona kadar okumanızı istiyorum.Bir gün evime gitmek için Bursadan belediye otobüsüne bindim ve oldukça k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kiracımıza ve kızına

kiracımız dengesizin teki sürekli domalıyordu önümde ayakkabısını falan giyerken bende ne salak diyodum sokucam yarrağı diyodum içimden. birgün okuldan gelirken kapısının önünde domalmıs ayakkabısını cıkarıyordu bende götünü elledim artık dayanamadım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zengin hatunu üç arkadaş siktik

Takriben 30 yıl önceydi?biz üç arkadaş bir ... serviste çalışıyorduk!birimiz 19 elektronkçi,birimiz 18mekanikçi,birimiz 18 elektrikçiydik.bazı bozuk ev ve el aletlerini,beyaz eşyaları tamir ediyorduk.bir kumral evli zengin hatun sayesinde tüm bunlar.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nihanla grup yaptık

Merhaba arkadaşlar, bu siteye yazdığım ilk hikayem bu hatta yaşadığım ilk sex deneyimim. Kısaca kendimden bahsedeyim bu olay başımdan geçerken 1.81 boyunda vücut çalışan kız ortamında yakışıklı diye tabir edilen biriyimdir. Bir gün 6 arkadaş(erkek er... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aletim çok büyükmüş

Merhaba ben tolga ank den yazı yorum 30 yasında 180 75 kumralım . yakışıkı bi insanım bi gün ankarada migrosta tek başıma takılırken dikkatimi iki tane kız cekti baya hoş insanlardı yanlarına gidibmrb laştık konuşmaya başladımkızlaröğrenci ve berabe ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

selin ben ve eşimle süper seks

ben arzu istanbulda eşim kenanla yaşıyoruz ben esmer oldukca güzel eşim kenanda yakışıklı siki güzel bir adamdır kenanın beni işyerimdeki kız arkadaşımla yakalamış ve lez ilişkiyide sevdigimi ögrenmişti.o günden sonra kenan ben ve kız arkadaşım defal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bütün delikleri doldurdular

Benim adım deniz size kastamonudan yazıyorum.size ilk deneyimimi anlatacam aslında ben istemiyordum ama yaptılar ve kaçtılar.ben 1.71 boyunda 54 kilo    18 yaşında lise öğrencisiyim. esmerim çağla yeşili gözlerim var. göğüslerim ve kalçalar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hayatımın anlamı hülya

Aslında benim hikayem çok ahım şahım degil ama zaten okumaya bi başlarsanız inanın sonu gelmez. Neyse ben başlayım hikayeme.Benim çok sevdiğim mehmet diye bi arkadaşım var ve onunda çok tatlı bi kız arkadaşı ve ben de bekarım ya olaya bak.Bi  &n... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocasının siki ufaktı

merhaba ben can44 arkdaşım arif47 ikimiz bekarız çok samimi olduğumuzdan dolayı seks sohpetlerinde sınırsız konuşuruz arkdaşım arif internte bir çift ayarlamıştı kadın 25 erk 30 ank buluştuk özel bir eve gittik arkdaşımın sevglisinin eviydi gece orda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.