Eğitim Hikayeleri kategorisi, bakireliğim gitti hikayesini oku.

bakireliğim gitti

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Mrb ben 18 yaşında yeni ergenliğime girmiştim adım aslı babamın işi dolayısıyla sürekli ev değişiyoduk yani tayin işi. neyse konuya gireyim bu seferki duragımız izmirdi ve okul başlamak üzereydi aradan kısa bi süre gecti ve okullar başladı ben ailemden aldıgım rahatlık nedeniyle cok rahat ve acık giyinirim. okula baladıgım ilk gün etegim zaten kısaydı ve ben bunu katlıyarak daha kısaltım sütyende giymemiştim gögüslerim oratdaydı erkeklerin ilgisini cekmek istiyodum yeni ergenliğe girdiğim için sikişmek istiyordum okulda cok yakışıklı biri vardı adı murat bu hemen ilk gün bana teklif etti bende kabul ettim ve bi süre cıktık tabi bu sürede okulda sürekli öpüşüyoduk ama bu bana yetmiyodu bi gün murat evde kimse olmadıgını söledi ve bize gidelim dedi bende kabul ettim evlerine gittik önce uzun uzun öpüştük sonra üstümü cıkarmaya başladı önce gömleğimi çıkardı zaten sütyenimde yoktu göğüslerim heemn ortaya cıktı murat göğüslerimi bi güzel yaladı ben artık dayanamıyordum etegimide cıkardı daha sonra küloyumuda cıkardı ve ammımı güzelce yaladı ben artık iyice azmıştım bende onun pantolununu indirdim siki dimdik olmuştu agzıma alıp bi güzel yaladım sonra artık sik beni dedim dayanamıyordum ve yarrragını ammıma sürttü sonra yavaş yavaş sokmaya başladı ikimizde zevkten cıldırıyoduk ammımdan kan akmaya başladı kızlıgım gitmişti artık ama cok hoşuma gitmişti daha sonra göttende yapalım dedi bende olur dedim o yarrağının kafasını ve benim göt delimi güzelce kremledi sonra yavaş yavaş girmeye başladı başlarda cok zorlandı benim canım cok yanıyodu ama müthiş zevk alıyodum sonra birden kökledi ve arkama boşaldı o gün defalarca beni sikti ve halende sikişiyoruz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bilgeeeee

Slm...bursa da güzel bir lisede öğrenciyim.okulumuz kaşarlarıyla ünlüdür.neyse ben hikayeme geçyarisalim.comim sınıfta bilge adında bi kız vardı.kızın kaşar olduğunu ilk güz anlamıştım...sınıfta kızın yanından geçerken ara sıra elimi götüne değdiriyordum.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ögrencim hakan

Merhaba ben Ayfer 43 yasinda fizigi düzgün bir ögretmenim... bir sicak yaz gününde ince bir gömlek ve biraz kisa bir etekle derse girmistim... dersi anlatmaya basladim ve sorularimi sordum, herkes cözmeye koyulmusken Hakana geldi gözüm ama onu gördüg... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kankamın sevgilisini bağırtarak siktim

Arkadaşlar ben lise 3'e gidiyorum. Çok karizmatik sarı saçlı mavi gözlü bir erkeğim. 2.5 yıl boyunca'da body yaptım hala yapıyorum.15 gün tatile girmeden önce bir gün okula gittim. Fakat okul kar nedeniyle tatilmiş. Halbuki pekte kar yok. Her neyse b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sınafta fundayı siktim

Mrb ben ömer 19 yaşındayım lise sona gidiyom birgün sınıfta benle funda dektik ve sohbet ediyoduk havadan sudan konuşuyoduk ve sohbetimiz sexe dayandı hiç birisisnden yattınmı dedim evet dedi kim olduğunu öğrenmek istiyodum ve sordum kiminle ilişkiye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

suedia guzeli ne olucak

|Bir gun mahaleme komsu olarak bizim eve karsi gectiler o kiz suedia guzeli ve bir gece ve mahaledeki her kezle tanisiyordu bana bakmiyordu inatan agliyordumm ben bilmiyordum ki o kiz bana deli oluyormus ama ben onu gorunce evde her 3 gun bosaniyordu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Teyze kızıyla ikimizinde ilk deneyimi

Merabalar önce kendimden bahsediym ismim ali 23 yaşındayım 170 boyunda 70 kg da iri yapılı kaslı birisiyim sexse aşırı duskunum neyse hikayeme geçmek istiyorum akrabamiz olan gulcan ben abla teyze diyorum ona yasi 39 felan iri göğüsleri dolgun kalcal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fantezi

Duştan yeni çıkmış ve yatağa yüzükoyun serilmişsin. Dizlerinin arkasından başlayıp, boncuk boncuk kalmış su damlalarını dudaklarımla toplayarak geliyorum yukarılara doğru. Çıktıkça yüzüme alevler vurmaya başlıyor. Çok şehvetli olduğunu hissediyorum v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Mine ve Gökçeyi Siktim

Merhaba arkadaslar ben enes üniversite 1.'nci sınıfa Gidiyorm bizim okulda mine hoca diye Resimci vardı hoca bana derste takmıştı Beni yanina çağırdı odasına ben gittim Kapıyiı kilitledi dudama yapisti opustuk Hoca soyundu ben de soyundum hoca sikimi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öğretmenim

Merhaba ben alper sizinle bu geçen olayımı paylaşmak istedim ben üniversite 1 e gidiyorum okulda genç 22 yaşında bir öğetmenim wardı aşıktım ona ve bilmiyodum onunda bana tavrı güzeldi değişikti sanki yıllardan beri aşk yaşıyoruz ben bu öğretmenimi y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

edebiyat

|slm arkadaşlar ben giresunun şirin bir ilçesinde oturuyorum size edebiyat öğretmenimi nasıl siktiğimi anlatmak istiyorum bir gün okula gittim günaydın ile başladı herşey bir gelsene dedi bana bende gittim yanına iki üç arkadaşını daha çağır dedi ben... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.