Bakire Hikayeleri kategorisi, bakir erkek hikayesini oku.

bakir erkek

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm kanal sakinleri başımdan geçen bi olayı sizinle paylaşmak istiyorum boş buldugum zamanlar hep burdayımdır hikayeler ne kadar gerçek bilemicem ama hepsi birbirinden hoş kız arkadaşımla başımdan geçen olay aynen şöyle gelişti bigün oturmuş film izliyorduk evinde ve erotik sahneler çıktıgında delirecek gibi olmuştum bunu kız arkadaşımda anlamıştı ve hiç bişey demeden devam ettik filmin sonuna dogru öyle bi sahne cıktıki karsımıza 2mizde mest olmuştuk artık dayanacak halimiz kalmamıştı eminim birden elini amına götürdü ama kaşır gibi yaparak ve bana baktı ne o seninkidemi kaşınıyor diyerek gülümsede he dedim sadece o an aldı eline kaşıyım ozaman diyerek oksamaya basladı ve birden fermuarımı açarak cıkardı dısarı fazla büyük degil ama yinede idare ediyor önemli olan işlevi uzunlugu degildir :) tabi bakire oldugu için ve ilk gecemizin bu şekilde olmamasını istedigi için fazla bişey yapamamıştık sadece masturbasyon yapıp sakso çekmekle kaldı bende yalamayla yüzeysel bi sevişme anlıcanız 22 yaşındayım 1.76 boyunda esmerim ve hala bakirim kızlar nasıl bakireyse erkeklerde bakir oluyor :) ilkimin güzel olmasını istedigim için vede hastalıklardan korktugum için orusbuya gitmedim benimle olabilecek bayan arkadaş arıyorum yani bakirligimi bozacak :) msn adresim kız sanıpta erkek arkadaslar eklemeyin bende sizdenim :) BAKİRLİGİME SON VERMEK İSTİYORUMMM :(
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

orospu olup kendimi herkeze siktiriyordum

orospu olup kendimi herkeze siktiriyordum |şimdi ben istanbulda gazi kemal lisesinde okuyan bir kızım benim fiziğim çok güzeldir yaşım 15 adım da gizem bu olay benim başıma daha sene başında geldi bu arada ben şimdi beden dersi olduğu için üzerimi de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkaşım bana soktu

benle arkaşım bizim ordaki taşın orda oturuyoduk .. arkadaşım bana dedi gel 31 çekmeye gidelim bende dedim nere gidecez dedi gel işaata gidelim tamam dedim ve giittim sonra 31 çekmye başkadık sonra bana dedi gel benim yarraağımı somur bende senin ben... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gülcanla okulda

Ben adanada yaşayan bir kişiyim. okulun en çekici ve en yakışıklı kişisiyimdir.bütün kızlar peşimden koşarlar.neyse olayıma başlıyim bir gün dersimiz boş oldugu zamantuvalete inmiştim.tuvaletteyken kapının önüne gülcan geldi.gülcanda okulun en tatlı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ögrencilerimin hayali

Öğrencilerin başta okul sıraları olmak üzere öğrenci arkadaşları ve öğretmenleri ile girdikleri ilişkileri konu alarak oluşturulmuş olan liseli porno larının çeşitliliğine inanamayacaksınız. Öğretmen masası üzerinde ya da okul sıralarında yer alan bu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah nesli ah

slm ben mustafa fazla uzatmadan konuya geleyim bizim apartmanda benden bir yas buyuk neslihan adinda biri var ben neslihanni nezaman gorsem benim sik hemen kalkiyordu bigun kapi caldi acdim neslihan buyur nesli dedim bilgisayarda isim var bende tamam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gerçek fareyi yakaladım

merhabalar benim olayım 3 sene önce başıma geldi askerden ilk geldigim zamanlardı 1 ay kafa dinleyecektim bizimkiler çalıştıgı için gündüzleri evde tek oluyordum yengemlerle evimiz bitişikti birgün hızlı hızlı kapı çalındı baktım yengem bizde fare va... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cam altı

slm ben malatyadan bü lo19 yası ndayı m 2 yı l ö nce dayı mı n kı zı nı ile yaptı kları mı anlatacagı m kö ydeki evde beraber kalı yorduk kı zı 13 yası nda ı dı ama c... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Bakire Sevgilimle ilk defa

Bunda 1 yil onceydi. Bir hafta sonu ayvaliga kiz arkadasimin yanina gitmistim. Tum cumartesi denize girdik aksamda diskoya gidip eglendik. Kiz arkadasimla iyi bir sex yasantimiz vardi. Yanliz bakire oldugu icin tam bir iliski kuramiyorduk. Herneyse g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocasının yapamadığını ben yaptım

Bu anlattığım hikaye tamamen gerçektir bir ay önce yaşadım Ankarada gezerken bir mağazada çok tatlı 175 boyunda beyaz tenli yeşil gözlü bir kız gördüm kendisinden çok hoşlandım kendisiyle nasıl tanışabilirim diye plan yaptım ve ordan birkaçkez geçtik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamın kızı gamze

merabalar arkadaslar size basımdan ğeçen bir hikayeyi anlatıcam bu ilişkim bnm ilk ilişkimdir we tamamen ğerçektir. henuz bu olay ğerçekleşeli bir hafta oldu. bayram tatılınde ailem on ğünlüğüne dedemlere ğitmişlerdi (dedem amaliyat oldu ona bakmak i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.