Babam amcalarım kuzenlerim ensest

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Arkadaşlar adım Merve size babam amcalarım kuzenlerimle yaşadığım sex dolu yılları anlatıcam. Baba tarafı daha dindar malum din annadan babadan miras bize seçemiyosun anne tarafım daha eğitimli laik çağdaş demokrat insan haklarına dinlere saygılı hukuka anayasa bağlı seçim sistemi siyasi partiler sistemi değişsin ve milletin milletvekilini seçmesini savunan özellikle ahlak i değerleri kılık kıyafette erkek kadın cinsel iliskisinde değil namuslu dürüst vatansever kul hakkı iftira yalan milletin malını çalmamak üzere yorumlayan yapıları var.neyse konumuza gelelim baba tarafı küçüklüğümden beri beni eller sürünüp pipi masajı yaptırır kucağında zıplatarak boşalırlar dı benimde genelde hoşuma giderdi kuzenlerin de çoğu amcalarımdan dolayı kapalıydı ama onlarda aile içi sex yaşıyorlardı küçükten annelerimizi rakip gibi görsekde büyünce gizli sevişmeyi öğrendik ne zaman sohbet etsek aramızda her kez aile içinden yaşadığı sex i anlatır dı kuzenlerle nerdeyse bütün amcalarım yiğenlerini değişerek ben dahil ellemiş sürtmüş boşalmıştır baba tarafım baya azgındır 7 8 yaşından 14 15 yaşıma kadar amcalarım ve babam amıma masaj bana pipi masajı ve üzerime boşalma her şey serbesti ailede ama kimse sesini çıkarmazdı sırdı sadece fırsat bulunca zaten hepimiz aynı apartmanda oturuyoruz 4 kardeş babamlar kuzenlerle birbirimize anlatıldık maceralarımızı amcalarım ve babam dindar ve kapalı oldukları için kuzenler dinde helal ve sevap olduğunu haram ve günah olduğunu ama yasak olmadığını anlatıp bunun laik Türkiye ile örtüştüğünü düşünüyorlardı ayetlerde ise evlenilmesi yasak kişiler olduğunu ama sevişlmiycek ve sex yapılmaz anlamına gelmediğini anlatmış kuzenime Kuran'da bende babama sordum duyduklarımı gene arkadan sikiyodu beni pipisine masaj yapıyodum bu arada erkek kuzenler ve abime sadece sürtünerek ve röntgenlemelirine 31 çekmelerini izleyerek boşalmalarına izin veriyoduk çünkü amcam Abi'lerin kuzenlerin sikmeye başlarsa demiş babası evden dışarı çıkaramayız işi gücü bırakıp durmadan sikmek isterler zaten ilerde kuzenlerle hoşlandığımız olursa evlenebilicekmişiz bizde baba tarafı hep akraba evliliği onları idare et ama çıkacaksan dışardan başka gençlarla çık haberim yokmuş gibi ben zaten babanım bana ön arka herşey serbest ama evlenmeyiz demiş kuzenime bunu babama anlatınca zaten önden o zaman ilk ben delicem dedi ve sikti beni kuzenimle konuşunca zaten hepsi kapalılar normalde sebep aile içi baskı önden vermeden önce zaten arkadan verdik ağzımıza aldık göğüslerimizin arasına boşaldılar dışarda özgürce başka oğlanlara vedik bu sayede evlenmek zaten kolay sevişerek evlenmek adet gününe denk getirp evlenmek veya diktirmek 300 tl ye çünkü dindar kesim hala götü ağzı göğsü önü dışında her tarafı delik delikte olsa önden vermemiş iyidir diyor yani anne tarafım dan en fazla sürtme masaj seksi yaptırıyolardı bazı dayılarım Babam bana kapalı kuzenlerimle sevişmerini anlattı bi kaç kere baş örtüsü onu dahada azdırıyomuş o yüzden bana arada türbanlı takmam sikmek için yalvarıyordu Dışlarda otobüste dolmuşda Park'ta Çok 31 çeken boşalmasını izleten telefondA sex yaptığımız arkamızdan dayıyan popumuzu elleyen oldu bunlarıda kuzenlerle anlatmak bir birimize en büyük eğlencemizdi erkek kuzenleri azdırıp boşalmalarını izlemek keyifli oluyordu ben yapmadım ama bazı kız kuzenlerim babalarının yetmediğini gizlice babaları istemesede Abi'lerine erkek kuzenlerine verdiğini söyledilerKız kuzenlerimide anlıyorum bazıları çalışmak bazılarında okumak üniversite için bazılarıda takip edilmeyip gizli iliskilerini kamufüle etmek için kapanmaktan başka çaresi yoktu amcalarım izin vermezdi yoksa dışarı çıkmalarına özgür olmalarına ben açıktım anne tarafım baskın ailemizde 13 15 yaşımıza kadar sikmedik deliğimizi bırakmadılar yok erkek kuzen ve Abi'lere vermeyin şöyle olur böle olur gerçi bu sayede lisede hepimizin sır gizli iliskileri oldu istediğimizi yaşadık beni öğretmenim 1 sene dikti lisede ama sonuç olarak bu kafadaki aileden utanıyorum artık çünkü son olay bana çok yanlış geldi eskiden yaşadıklarımız bizim özel hayatımız ama bu 2014 seçim sonuçları ve öncesi vatanseverlik duygularımı kabarttı bence bunun sorumlusu insanları cahil işsiz ve fakir bırakıp en az 3 genç yapın diyen sora şekilci dini empoze eden bunun karşılığında makarna pilav üç beş kuruş yardım veren sorada bu çıkmaz Bermuda şeytan üçgeninden nemalanıp oy alan muhafazakar AKP dir milletin ırzına geçtiler bunların elinden iyiki bu baş örtüsü gibi kozları elinden aldık artık serbest Oysa anne tarafı zaten aşmış bunları dinini bilen kültürel birikim zenginlik ve inanç olarak gören insanlar Yaşar hoca gibi baş örtüsünün olmadığı yüzlerce profesör tarafından açıklanıyor Müslüman örtüsü olmadığı sıkma baş karga gibi Kur'an olmayan bir şey saç teli gözükmüyor içine dışına ayrı bant rahibe kıyafeti gibi Allah belasını versin bunların yani kafasında örtü olan beyninin içinde erkeklerin zaten cahil amcalarım babalarım aklı fikri bizi sikmekte demekki eskiden sütyen yoktu meme uçlarını örtün demiş kadınlara peygamber geldiğimiz noktaya bak dinimiz esas erdemleri yok sayılıp hep şekle bağlanmış Aslında bu aile sigortası meselesi ab deki gibi bu Bermuda üçgeni kırabilir oda ekonomik reformlara olur ama sivil anayasa hukukun üstünlü evrensel insan hakları milletvekili dokunulmazlıkların kalkması vekili milletin seçmesi seçim ve siyasi partiler yasalarındaki değişikler bunları yapacak devrimci bir yürek......Neyse bende babam amcalarım beni sikerken cepten kayıt yaptım bir kaç resim alıp bir not beni takip etmeyin avukata verdim bana bişiy olursa savcıya vericek diye bir zarf bıraktım babama Evden ayrıldım üniversitem bitince masaj salonunda çalışıyorum şimdi 25 yaşımdayım eğer hoşuma giderse elle rahatlatma masajı da yapıyorum hoşuma gidene veriyorum extra 50 tl ayda 10 15 bin tl en az kazancım var sıkıntım olursada patronum yetmezse polis gerçek babam annem benim iki kızıda üniversitede bursu okutuyorum Umarım ülkem bu karanlık çıkmazı ihaneti Geleceğimizin çalınmasını çağdaş laik demokratik cumhuriyetin ışığında aşar Bunları niye anlattığımı söliyim baba tarafına yerel seçimlerimde hep ayakkabı kutusu partisine 100 tl ye mitinglerde bağırdıkları 200 tl önde bayılma parası ve 300 tl yede oylarını sattıkları için aslında bizim geleceğimizi sattılar...Devletin vicdanı operasyon yapan ama silkeledi bu ibnelerin üzünlerini yiyip poslarını atacak yargılayacak diye umuyorum Aslında muhalefeti de suçluyorum hırsız mitinglerde götünü yırtıyor paralelmiş darbeymiş yalan sölerken bin kelime ediyorsa biz sadece tapelerle 300 kelime ile ekonomi ile ilgili yalanlarına cevap vermeden ve yapacaklarımızı ekonomi ile ilgili büyük hedeflerimizi sosyal devrimlerimizi yapacaklarımız reformları taramalı tüfek gibi saymamız lazımdı bağıra bağıra Türkiye'yi getireceğimiz noktayı azimle Biraz daha gayret aydınlık yakın ne zaman kamu malını çalmak adam öldürmekten daha ağır bir suç olur çünkü orda hafifletici sebep olabiliyor o zaman Türkiye orta gelir tuzağını yıkar o zaman 30 bin 40 bin dolar lara ulaşırız hadi...İsim : Merve
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ablamın hatası uyku ilacı kullanması

slm ben askerdeken ablam yanıma geldi ben evcil iznine çıkmıştım kendi devremde izine çıkmıştı onunda abisi geldinden aynı otelde yan yana oda tuttuk akşam olunca saat gecce 12.30 tüt kendi devremle armamda su sızmnadı yani bir birimizin sırlarını tu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayımla seviştim

Ben 21 yaşında güzel ve alımlı bir kızım. bu olay 2 sene önce yani ben 19 yaşındayken oldu. dayım bu zamana kadar evlenmemiş 46 yaşında fazla yakışıklı olmayan ve hafif iri bir kişi. Bütün olay annemler akrabamızın düğününe şehir dışına çıkmasıyla ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

küçük sevgilim ve ben

merhabalar ben ırmak 29 yaşında esmer 85 beden memeleri harika yuvarlak kalçaları olan 168 boyunda 50 kilo bekar bir kadınım.7 yıldır sikişiyorum ama daha önce beni böyle kimse sikememişti.offf o ne zevkti öyle çığlık atmaktan bağırmaktan sesim kısıl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amca kizini gotten siktm

Amca Kızını Götten Siktm selam ben istnbulda oturuyorum yasım 29 bız 4 katlı bır apartmanda amcamlara aılece kalıyoruz yani her katta bırımız oturuyoruz neyse hikayeme gelelım . benim ortanca amcamın 3 kızı var en buyügü E ile aram cok iyi yası 22 ke... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir bilseniz

Ben mustafa biz yengemle yaklaşık 2 senedir ilk seferdeki gibi sevişiyoruz. yengem fıstık gibi ama 159 cm boylarında neffis bir bayan Biz her yaz onlarla yazlığa gideriz. Ve nefis olur. Çünkü bizimkiler havuzdayken biz yengemle çok eğleniriz. Ama ger... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amca oğlumun sikişi

 selam arkadaslar ben HAZAL bu hikayeyi okuyan ya çekmeye baslasın ya da okuduktan sonra hemen sikecek birini bulup siksin ben üniversite okuan  20 yasında seksi biriyim yaz tatilinde istanbula amcamlara gittim onun oğlu mehmet var o da üni... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

trafik kazasından sonra

Her şey bir trafik kazasıyla başladı. Ben Gülsüm. 17 yaşında sarışın hoş alımlı ve çalışkan bir kızdım. Boyum 1.76. Genelde herkesin beğendiği efendi bir kızdım. Derken annem ve babamla bir trafik kazası geçirdim. Hastanede gözümü açtığımda ağır bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemin muthis vucudu

Annemin Müthiş Vücudu merhaba.okudunuğuz bu hikaye bu yaz başımdan geçti.ben istanbuldan murat 20 yaşındayım.annem aylin 39 yaşında ve oldukça sexi ve harika vücudu vardır.annem 172 boy 63 kg kumral kalça dolgun göt yuvarlak ve dikdir.göğüsleri 90 nu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Abimle Sex

Size yılbaşında başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. Aradan fazla bir zaman geçmedi ama etkisindeyim. Yılbaşı gecesi evde aile içerisinde bir gece geçirmeye karar vermiştik. Babam, annem, abim ve ben. Tabi daha sonra apartmandan komşularda geldi am... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kör kayınpeder

Herkese selamlar,siteye daha önceden gönderdiğim (Kamera Bahane) adlı hikayeden dolayı bazı arkadaşlıklar edindim,bunun için site görevlilerine teşekür ederim. Geçtiğimiz ay eşimin babasının gözlerinde görme bozukluğu olduğu için köyden alıp bize get... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.