Bire Bir Hikayeler kategorisi, azgın dilber 1 hikayesini oku.

azgın dilber 1

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhabalar ben ilhan 180 boyunda ela gozlü ve cok yakışıklı oldugumu soyler cevrem hani capkın tipler varya neyse isimleri degiştiriyorum gülle cıkıyordum kendisi evli cok super bir hatundu elit bir tabakadan eşi hic sıkmazdı onunla sık sık    gorüşüyorduk beni kankisi olan dilberle tanıştırdı dilber cok uzun boyluharika .    vucudu olan tam bir lolita ama tesetturlüydü biz gel zaman bununla samimiyeti ilerlettik o yan odadayken cılgınca seks yapıyordum gülle bir gun sohbeti koyulaştırdık kocasının onu istedigi gibi sikmedigini    doyuma ulaşamadıgını kendisinin doyumsuz oldugunu sık sık kendini tatmin ettigini soyledi bende başkasını bulsana falan dedim birini ayarladıgını    tam benim gibi yakışıklı ve uzun boylu oldugunu soyledi ama onunda bir kere yaptıgını sikinin kocasınınkinden bile ufak oldugunu eşi ondan daha iyi oldugu icin bıraktım bana senin gibi doyumsuz ve buyuk yaraklı olması gerekir dedi o ara gül yan    odaya gitti gulu mahvediyorsun onun yerine olmak icin neler vermezdim dedi neyse biz yan odaya gectik kapıyı hafif acık bıraktım gülle ateşli bir şekilde sevişiyorduk dozajı izlendigimiz icin arttırdım gül müthişsin beni mahvettin dedi tabi bunu arkadaşı gule borcluydu neyse dışarı cıktık gül duştayken dilberin ıslaklıgı dışından belli oluyordu ne o kız ucmuşsun sende    yapma yaaaaaa deliriyorum zaten dedi .evden ayrıldım cebim caldı arıyan dilberdi cok kudurdum şu an yanımda olup beni sikmeni istiyorum şimdiye kadar böyle buyuk bir yarak yemedim dedi ama konuşmalarından kendinle oynadıgını hissettim ne yapıyorsun dedim    kendimle oynuyorum seni hayal ediyorum dedi okşa kendini dedim telde seks yaptık muthişti telde amına buyuk bir parfum şişesi soktu ne kadar buyuklügu dedim kocamınki ıkadar dedi 12cm falan senin 19cm istiyorum dedi nerden biliyorsun dedim gul dedi .bende onu istiyordum ama gulude kaybetmek istemiyordum şu an yanında olsam seni domeltip hem amına sokup hemde .    tekrar popondan sikmek istiyorum dedim bir ahhhhhhhhh cekti sormayın ne oldu dedim kocam olacak hayırsızdan istiyorum ama    popomdan sikmiyor neymiş efendim günahmış yaaaa gunahın benim olsun diyorum olmaz diyor beni cıldırtıyor dedi bende sen cok fazlasın azgınsın şu an yanında olsam seni parcalarım bak gerci gulle yaptım ama sanada yeterim dedim ona yaptıklarının yarısını yapsan razıyım dedi bir dahaki sefere onu nasıl siktigimi anlatırım esen kalın jigoloplayboyGönderen: jigoloplayboy
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

burucuya siktirdim

arap-m,nin yarım kalan hikayesi ben handan kısa öz yazmak istiyorum uzun ayrınlılı yazmama gerek yok zaten ayrınlıtı yazılmış dende yazılmayanı yazayım dedim zaten bu ilişkiyi beni bağırta bağırta siken yazmış sağolsun sevmem ama kıramadım yazmak ist... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

rüya idi gercek oldu

Bu size yazdığım 3. hikayem olacak. 2 gün önce rüyalarıma giren ve dun aksam gerçeklesen bir olayı anlatmak istiyorum. ben Antalya dan yazıyorum 32 yasında eşinden 1 sene önce ayrılmış birisiyim eski eşimi asansörlü bir ofis sandalyesinin üstünde çır... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ustanin karisi sibel

mrb ben serkan konyadan yazıyorum birgün dayımla pastane açacaktık bir pizza ustası bulduk.usta iş görüşmesine eşi sibelle gelmişti.kapalı çok güzel fizigi olan alımlı bir kadındı.sibelle birkaçdefa birbirimizi süzdük.birgün usta eşini aramak için be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canım arkadaşım

Merhaba ben Kaan. Lise 1` den beri arkadaşım olan ebru diye bir kız arkadaşım vardı. Her zaman aramız iyi olmuştur. Aşkım falan diyede hep şakalaşırdık neyse lise bitti ben hukuku o da turizmi kazandı. Hiç bir zaman aramız da ne    duygusal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

38 lik sevgilim

Ben ilker istanbulda oturuyorum ve 28 yaşındayım daha önce bir hikayem yayınlanmıştı ve bu hikayeden sonra başımdan geçen bir anımı paylaşmak istedim bir akşam pc başındaydım ve tanımadığım bir adres beni msn sine ekledi kabul ettim kimsiniz dedim ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yemgemin kıllı amı

slm ben adanadan berk size yengemle olan kucuk kacamagımı anlata cagım baştan syleyeyım tamamen gercektır. yengem ıkı genç dgurmuş olmasına ragmen guzel fızıgını kaybetmemiş zayıf koca gotlu sexsı bakışlı alımlı bır bayandır. ona ilgim bizim eve ilk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

doktora böyle koyarlar

Öncelikle kendimden bahsedeyim. aslında fazla ipucu da vermek istemem, tanıdıklar çıkabileceği için. Her neyse ben istanbul`un gözde üniversitelerinden birinde okuyan 20 yaşında bir gencim. Oldukça yakışıklıyım, renkli gözlüyüm, aktif sporla ilgilend... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

belki de o gün bi daha gelmeyecek

Ben malatyada yaşayan durumu iyi gezmeyi çok seven sürekli şehir dışına seyahate çıkan 188 boyunda atletik yapılı oldukça yakışıklı biriyim. Bu siteye çok ta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bizim ev

slm ben d.bakırdan m.ali size başımdan geçen olayı anlatıcam. bir gün sınıf arkadaşımdan biri elif eve doğum gününe çağırdı arkadaşlarla hepimiz oraya gitiğimizde elifin üstünde ben beyaz bülüz altında mınık etek vardı amcığı dışarıya fırlayacak gibi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dostlar sag olsun

Ben 42 yasında sex,e her zaman ac bir beyim Bir müddet önce bir dostum vesilesi ile bir bayanla tanıstım Ama dostuma ayıp olmasın diye gerekeli ilgiyi bayana gösteremedim.Ama o gece sonunda bayanı eve bırakmak bana kalmıstı ve cok heyecanlanmıştım. Y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.