Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sarhoş amca kızı sikiş istedi

Merhaba ben oğuz 19 yaşındayım. 1 yıl önce başımdan bir olay geçti anlatıp anlatmamak arasında kaldım ama burada bazı hikayelerin gerçek olduğunu görünce dayanamadım yazayım dedim. Üniversite öğrencisiyim ve bu olaylar olurken üniversite sınavına gir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu kadın bana zorla kendini siktirdi

Bu gerçek bir sex hikayesidir,sahte yalan hikayelerle karıştırmayınız.Yıllar öncesinden hafızamdan çıkmayan bir anımı anlatmak istiyorum. Kimseye anlatamadığım bu anımı sizlerle paylaşmış olacağım. Uydurma hikâyelerin yazıldığını düşündükçe okumak is... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oysaki liseye bakire 1 kız olarak başlamıştım

Merhaba değerli okurları Benim adım Şule, 19 yaşındayım. Aslında kendimi çok güzel bulmuyorum ama arkadaşlarım benim çok çekici olduğumu ve bunun için kıskandıklarını söylüyorlardı. Ben ela gözlü, kumral saçlı, 53 kilo ve 1.69 boyunda bir bayanım. Şi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemi arkadan siktim

mrb ben burak istanbul avcılar da oturuyoruz. yaşım 20.size anlatacağım olay henüz yeni mayıs sonu gibi gerçekleşti. herşey yüz gerçektir. benim annemin adı öznur 43 yaşında 1.67 boy 65 kg balıketli ve iri göğüslü bi hatun biçok insan annemi gülben e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

isterik yengemi fena siktim

Merhaba değerli sexhikaye severler  Adım vefa 33 yaşındayım hayatımın en güzel 1 ayını geçirdim bu zaman içinde amcamın karısı gülüzarla bu 3. buluşmamız ilk olayı yazdıktan bi kaç gün sonra buluşmamız işin tuzu biberi olmuştu dün pazardı amcam yine ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul ablamı uyurken siktim…

Kaynak : Dul Ablamı Uyurken Siktim…benden 3 yaş büyük ablam serpil 2 yıl önce kocasından ayrılarak yeniden bizimle yaşamaya başlamıştı bu ayrılık sebebiyle pisikolojisi bozulmuş ve tedavi görüyordu özellikle uyuma zorluğu çekiyor her gece 2 uyk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kapıcı karısının külodunu bana verdi

Merhaba arkadaşlar. Buraya yazılan öykülerin bir kısmını okudum. Önce okuduklarımın kaç tanesi gerçek yaşanmış, kaç tanesi fantazi diye düşündüm. Sonra da öyküler, ister yaşanmış ister hayal ürünü olsun, sonuçta bir emek verilerek hazırlandığı için, ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kendi baldızımı değil komşunun baldızını siktim

Dükkan bitti satışa başladılar 15 gün falan geçti adeta kızla kanka olduk. Sabahları o açar ablası geç gelirdi. Derken ellerini tutuyorum muhabbet epey ilerledi yanağından öpüyorum bişey demiyor. Ama emin olamıyorum kızdan, bir akşam dükkanı kapataca... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemi siktim 3 ( ensest sex hikayeleri )

Teyzemde sevindi ve üst kata çıktık. Ben soyundum bi boxer’le girdimyatağa, teyzem “Çocuğu çişekaldırıp gelecem.” dedi gitti. Velhasıl 5 dakika falan geçtibenim gözler kapanır gibi oldu. Teyzem tekrar geldiki bir tanga veüzerinde tül bi gecelik mi, s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

belgesel izlerken sikişe başladık

Belgesel İzlerken Sikişe Başladık            Hatay doğumluyum 37 yaşındayım ismim Osman kilolu orta boylu biriyim. Çuval fabrikasında çalışıyorum. Çuval fabrikasında çalışan Emine ile birgun bizim evde oturduk çay iciyoruz filan. Filmlere bakıyorduk ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.