Bakire Hikayeleri kategorisi, aysegul u bagırta bagırta hikayesini oku.

aysegul u bagırta bagırta

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm ben isk den can bu hikye 6 ay once liseden mezun olmadan once yasandı bizim sınıfta emrah die bir arkdas vardı aysegul adında bır fıstık la cıkıyordu bıgun bunların arası bozuldu ayse de benle dertlesitordu ben bunla nezaman konussam sikim diklenir heycanlanırdım yanyana iki sandalye de oturuyorduk tel imi istedi bıraz kurcaladı porno buldu izlemeye başladı sonra nası yapıyorlar ya bunu felan dedi bende sen hic emrah la yapmadın mı dedim manyakmısın sen dedi peki merak ediyormusun dedim sey evet aslında dedi dedim gel biraz ogretim sonra tıyatro salonuna goturdum orda kımse olmazdı ustelik okulun ucra kosesi idi kuluse geçirdim orda onunla sevismeye opusmeye basladık sikimi çıkartıp onu soydum sikimi vucuduna surtmeye basladım sonra agzına aldı 3 dk kadar sonra kulusteki sandalyeye dayadım ve amına sürtmeye basladım o sırada vazmı gecsek korkuyorum felan diyordu ki kökledim ve hemen elimle ağzını kapattım itmeye çalışıyordu beni ama bırakmadım 2 dk kadar git gelden sonra oda zevk almaya basladı ve rahatladı hafif inlemelerle daha ıstekli oldu kuduracak gibi olmustum inanılmaz hızlı gıt gel yapıyordum sonra gotune 5.6 kere zorladıktan sonra gotunu de kanatarak gırdım ve 5 dk kdar da gotune git gel yaptım sonra cıkarıp goğuslerinin üstüne bosalttım hala ılıskımız suruyor hafta da 2 kere felan sikiyorum ama en sevdigim ağzına vermek çok iyi yalıyor
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bilge bakire değil

slm ben vermicem bu olay inanmayanlar olsada gerçektir 6 ay önce ygs.ye çalışıyoduk aynı dersanade bilge diye bi kız vardı seviyodum onu teklif etti kabul etmedi ama aramız bozulmadı bana sırlarını anlatırdı bi erkekle öpüştüm çok zevk aldım felan de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

selam arkadaşlar

bu siteyi kuran kimse topluma çok büyuk hızmet yapıyor .sakın ynlış anlamayın yalakalık yapmıyorum.ÇOK GÜZEL FANTAZİLER YŞANIYOR NE GUZEL ANILAR DUYGULAR BİZLERDE AGZIMIZI... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gaylığımı hissettiğim an

slm ben 22 yaşındayım adım murat bundan 2 sene önce internette gezinirken gay sitelerine girdiğimi gördüm ve ilginç bularak girdim siteye izlediğimde ise çokl hoşuma gitti.daha ilişkiye girmedim.fakat kendimi tatmin edici şeyler yapıyorum.gizliliğe ö... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azdırıcı ilac

|ben su anda hazırlıkta olan bir cocugum.8.sınıfta dersimiz bostu sınıfta 3 kisiydik herkes raporluydu.tek erkek bendim yanımda tugce adında bir kız ıturuyordu.bu kızı sikmeliydim.kıza ilk once hic birisiyler beraber oldun mu?onun cevabı haYIR.bende ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aysegul u bagırta bagırta

slm ben isk den can bu hikye 6 ay once liseden mezun olmadan once yasandı bizim sınıfta emrah die bir arkdas vardı aysegul adında bır fıstık la cıkıyordu bıgun bunların arası bozuldu ayse de benle dertlesitordu ben bunla nezaman konussam sikim diklen... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

.... lisesinde sex

ben mehmet 18 yaşındayım.olay bu sene yaşandı.hemde okulda.ben birgün okula gidiyodum okulda öğreci falan yoktu.sadece öğretmenler vardı toplantı yapıyodular.ben de içeride çantamı unutmuştum onu almaya gittim: tam içeri girerken baktım odadan ahh oh... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eskı karımla

Slm sizinle eski karımla onun ısyerınde yasadıgım bır olayı anlatmak ıstıyorum,esımden ayrılalı 3 ay olmus uzun zamandır onu görmemıstım.ondan bana kalan tek hatıra bekar evıme geldıgınde onu becerdigimde kıcından cıkardıgı tanga idi.telefonum çalmış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk defa onun evinde

merhabalar benim hikayem tamamiyle gerç ektir...ben 17.5 yaş ı nda kı z arkadası m ise 18 yası nda ı dı beraber almanca kursunda tanı ş tı k neredeyse 1 yı ldı r ç ı kı yoruz3 ay &ou... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gülşah

Merhaba ben Gülşah. Bu yaz dayımların yazlığına tatile gitmiştim ve henuz 17 yaşındaydım. Ama çok güzel memelerim ve çok çekici bir götum vardı! Kuzenim Serkan benden 8 yaş büyük ve bekardı. Ama tam bir playboydu. Ona bayılıyordum. O ise benim farkım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemle yı lları n hasreti

ben 22 yaş ı nda 1.80 boyunda esmer oldukç a yakı ş ı klı biriyim.size yengemle geç irdiğ im gü zel bir gü nden bahsetmek istiyorum. ben ergenliğ e girdiğ imden beri bir masturbasyon yaptı g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.