ayşe ile otobüste

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
İstanbulda bir reklamcılık şirketinde çalışıyorum. Patronum Ali Bey ile ofiste yalnızız.Gelen gidenimiz çok olur işimiz nedeniyle. Yine yoğun günlerimizden birinde çalıştığımız kargonun pazarlama sorumlusu Ayşe geldi ofise. Zaten sık sık gelirdi iş icabı. Ayşe 1.75 boyunda , kumral, kalın bacakları olan bir kız. 25 yaşında ve bekar. Hepsinden daha önemlisi, öyle yuvarlak hatları olan bir kalçası var ki... Ne giyse yakışıyor... Bu gelip gitmeler devam ederken onu deli gibi arzulamaya başladım.. Ucu kalkık göğüsleri, Latin Amerikalılara benzeyen kalçaları... Onunla sevişmek ne kelime, bir kere vücutlarımız birbirine değse diye hayal kuruyordum. Sıradan bir çalışma gününün ardından eve dönüyorum. Otobüs geldi. yaklaşık elli kişilik bir kalabalık da otobüsün kapısına yığıldı. Ben ise Ayşeyi hayal etmenin verdiği azgınlıkla önümdeki güzel kıza değdiriyorum. Ben onla meşgulken bir sesle irkildim "Rıza Bey"... Onun sesiydi. Aptal olmuştum. Onun ne işi vardı burda..? Neyse ite kaka bindik otobüse.. Teyzesine gidiyormuş.. Deli gibi onu arzulamama rağmen, otobüste ona kazayla olmuş gibi dokunmak bile imkansız gibi geliyordu. Sert de bir kızdı.. Zaten yapı olarak tanıdığım bir insana bunu yapamazdım. Neyse iki durak sonra otobüs ağzına kadar dolmuştu. Orta kapıya yakındık biz. Benim önümde küçük bir boşluk vardı. Ah bir oraya girseydi... Yolcular ön kapıdan binemeyince kaptan orta kapıyı açtı. Açmasıyla insanların doluşması bir oldu. Bir baktım bu karambol içersinde bir genç Ayşenin tam arkasına geçmiş.. Ayşe bir süre sonra arkasına bakmaya başladı.. Belli ki rahatsız olmuştu. Arkasındaki baskıdan rahatsız olan Ayşe önümdeki boşluğa geçti sürtünerek. İnanın hemen kalktı benimki. Dim dik olmuştu. ayşenin ince pantolonunun sardığı muhteşem kalçasına , benimki deyiyordu. Boylarımız orantılı olduğundan tam ortasına dokunuyordu.. Artık iyice yakınlaşmıştık. Sırtını göğüslerimde hissediyordum bacaklarımız da deyiyordu birbirine.. Ben ise korkunç bir zevk alıyor bir yandan da korkuyordum. Konuşmaya da devam ediyorduk bir yandan. Tam önümüzdeki kadın yaşlı bir amcaya yer verince artık tamamen bütünleşmiştik. Kaçışı yoktu.. Kalçaları kasığımı kapsamış, benimki kalçasının tam ortasında kalmıştı. Otobüs hareket ettikçe sürtünmemiz de artıyordu. Fark etmemesine imkan yoktu. Hissedilmeyecek gibi değildi kumaş pantolonumdan fırlayacakmış gibi duran koca oğlan. Bir ara rahatsız olur gibi oldu. Ya da ben öyle sandım. İstemsiz olarak pardon dedim. Çok ciddi bir şekilde "niye" dedi. Başımdan kaynar sular boşaldı... "Ya sıkıştık biraz" diyebildim belli belirsiz. Hafif gülümsedi... Bu beni bitirmişti.. "Biraz mı?" dedi. Öyle rahatlamıştım ki.. Artık kızmayacağını da biliyordum. İstemeyerek oluyordu çünkü. Fırsattan istifade tam deliğinin ortasındaydım. Pantolonlar olmasa giriverecek gibiydi. Boynuna da çenem deyiyordu. Hoşlandığını düşünmeye başladım. Boynuna dokunmaya hafif hafif nefes vermeye başladım. O da beklemediğim şekilde kendini arkaya veriyor , kalçasını sağa sola oynatıyordu hafif hafif. Benimki onun rüya kalçasında dolaşıyordu. Artık dayanılacak gibi değildi. Resmen tahrik etmeye başladı. Hafif öne eğilmeler , kalçasını ritmik bir şekilde oynatmalar... Boşalmak üzereydim artık.. Bu temaslar içinde tam boşalacakken bişey sordu. Konuşamazsın ya boşalırken öyle baka kaldım.. Bana duymadın mı derken boşaldım. Ve o da çok yakından hissetti bunu.. O iki durak sonra indi. İnerken de şunu fısıldadı "bana borçlandın"... Bu size yeni hikayeler göndereceğimin de işaretçisi... hoşçakalın...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

aysun yengemmi acayip delirttim

Slm yengemler ist yaşıyorlar bende ziyaRETE gittim yengemle sabah alişverişe gittik ve halk otobisine bindik otobis cok kalabalıktı yengemde benim önümde duruyordu araba dolmaya başlayınca bende yengeme tamamen yapıştım ve yaragım kalkmaya başladı ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aştide başladı aydında bitti.

merhaba. yaşadığım birbirinden ilginç seks anılarım var. tren istasyonundan tutta otobuste parkta bahçede heryerde. bunlardan ilk hatırladığımız sizlere anlatmaya çalışacağım. şuan 27 yaşındayım. 2009 senesinde olması lazım bu anım. ozamanlar aydında... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakırköy`e gidiyordum

Çok kısa olan maceramı yayınlarsanız sevinirim. Belediye otobüsüne binmiş Bakırköye gidiyordum. Çok kalabalıktı. Bir kaç kız öğrencinin yanında zorda olsa bir yer bulabildim. Öyle bir kalabalıktı ki vücudunuzu 1 santim bile sağa sola çeviremiyorsunuz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sabah yürüyüşünde

selam arkadaslar ben antalyadan emre.Size mayıs ayında yasadıgım bır olayı anlatacagım.Ben sabah yuruyuslerıne bayılırım ve genelde her gun yururum.o gun cok yurumustum ve dinlenmek icin bır bank a oturdum.denizi seyrediyordum kı yanıma ortalama 45 y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı baştan çıkarttım sonunda

Biz 11 yıllık evliyiz. Ben şu an 37 yaşında bir erkeğim. Karımla her konuda çok iyi anlaşıyoruz ve oldukça mutlu bir evliliğimiz var. cinselliğimizi dolu dolu yaşamaktayız. Sevişmelerimiz esnasında değişiklik ve çeşitli fanteziler arayışı içinde olan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex hikayeleri çoklu

Ben ercan 35 yaşında kamuda kaçışan 15 yıllık evliyimBen ercan 35 yaşında kamuda kaçışan 15 yıllık evliyim birgün telefonum çaldı arayan teyze kızı suzandı suzan 28 yaşında esmer güzeli bir kızdı telefonda benimle konuş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste başlayıp evde devam eden sex

mrb ben isimsiz sex yarisalim.commleketimize yılın ilk karı düşmüştü.arkadaşın yanına gittim arkadaş otobüste muavinlik yapıyordu.kar yagdıgından yollar kapabalık arkadaşa yardımcı olmak maksatıyla bende para toplamaya başladım. araba cok kalabalık oldu h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

piknikte yengemi

SerpiL writes merhaba ben istanbul kadıköyde oturan 32 yasında 1,83 boyunda yakısıklı sayılabilicek kel bi gencim..işim gereği sürekli arabayla yolculuk yapmaktayım..şans eseri gecen haftada arabamın bakımda olmasından dolayı tuzlaya mecbur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

AKLIMDAYDI

merhaba benım adım bayram ozellıkle hepinize ıyı cekmeler umutaselamben lise son sınıfta okuyan atletik yapılı 18 inde ve kendimi övmek gibi olmasınyakışıklı bir gencim bu olay henüz 1 ay önce meydana geldi edebiyat hocamızsevgi hanım 1 senedir dersl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dolmuşta

ben ankarada okuyan bir ögrenciiym kızılaydın evim ayrancıya giderken dolmuşa bindim en ön köşeye geçtim.yanıma 25 yaşlarında bir bayan oturdu parayı verirmisiniz dedim.neyse dolmuşcu yu nedense polis durdurdu. ben geçmiş olsun dedim.güldü ve ban bak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.