Fetiş (Fetish) Hikayeleri kategorisi, ayaklarını yuttum hikayesini oku.

ayaklarını yuttum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
|merhaba ben kayhan eskişehir anadolu üniversitesinde okuyorum.istanbulda fatihte yaşıyorum.neyse kısa kesip hikayeme geçiyim.ben yurtta kalıyorum oda arkadaşımın eğlence hayatı falan biraz fazladır kızlarla falan çok takılır ve neredeyse haftada mutlaka birkere odaya kız atardı.bende çıkar başka bir odada yatardım.getirdiği kızlar gerçekten süperdi arkadaşımda yakışıkıydı zaten.bendede müthiş bir ayak hastalığı var kızların ilk önce hep ayaklarına bakarım.arkadaşım getirdiği kızlarla benide tanıştırırdı.birgün yine çok güzel bir kız getirdi ve benden rica etti odaya gelmememi söyledi.bende yine kabul ettim tabi.arkadaşıyla benide tanıştırdı.çok güzel ve sexi bir kızdı ayaklarının tüm güzelliklerini ortaya döken sexi bir ayakkabı giymişti.benim gözüm kızın ayaklarındaydı çok güzel ayakları vardı gerçekten sonra ben çıktım bunları yalnız bıraktım ertesi sabah saat 8 gibi arkadaşım yanıma geldi kız odada uyuyor ben okula gitmem gerek kızıda uyandırmak istemedim.uyandığı zaman sen gönderirsin dedi durumu açıklarsın dedi bende tamam deyip kabul ettim.arkadaşım gitti bende gidip bi kıza bakıyım dedim odaya girdiğimde kız benim yatağımda yatıyordu ayakları yorganın ucundan çıkmış sanki bana bakıyorlardı çok güzel ve bakımlıydılar.ben ayaklarını seyredururken o birden uyandı ve ooo naber kayhan bey dedi ve arkadaşımı sordu bende durumu açıkladım bişey demedi.sonra biraz sohbet etiik yorganın altından çıktı altında gecelik vardı boyu dizlerinin biraz daha üstündeydi bacaklarıda müthişti pürüzsüz ve sütun gibiben iyice azdım.sonra bu bana birden benim ayaklarım güzelmi sence dedi.ben çok şaşırdım nasıl yani dedim buda bana bırak şimdi dün gözlerini ayaklarımdan ayırmıyordun dedi.gerçekten çok heyecanlanmıştım acaba kızcakmı derken birden gel istersen onları sana verebilirim dedi.nasıl yani dedim.oda onları öpmek istermisin dedi bende hemen kabul ettim tabi yatağa uzandı ayaklarını bana verdi onları tuttuğumda müthiş bir heyecan duydum yumuşacıklardı ellerimin içindeydiler vir müddet onlara bakıp durdum bu birden hadisene öp onları dedi ne bekliyorsun.bende hemen tamam deyip işe koyuldum önce onları topuktan parmaklarından,parmak aralarından öpmeye başladım sonra yalamaya başladım parmaklarını ağzıma sokup çıkarıyordum altını yalıyordum oda bundan zevk alıyordu.bi 20-30 dakka yaladım sonra daha ileri gidip bacaklarına doğru çıktım bacaklarınıda yalıyordum müthişlerdi gerçekten buda inanılmaz zevk alıyordu belli.sonra daha yukarı çıktım geceliğini sıyırdım tepki vermeyincede devam ettim kilotunun kenarından amını yalamaya başladım gerçekten süperdi kılsızdı.bu inanılmaz zevke geldi sonra göğüslerini falan yaladım öpüşmeye başladık dillerimiz birbirini yalıyordu.geceliğini çıkardım sade külot ve sütyen kaldı sonra bende soyundum benimki taş gibi olmuştu buda farketti görünce hemen çıkarda ağzıma alıyım dedi hemen çıkarttım daha çıkartır çıkartmaz ağzına aldı.deli gibi yalıyordu.arada bi çıkartıp tükürüyor tekrar yalamaya başlıyordu.sonra bakiremisin dedim bu hayır dedi.bunu yatırdım bacaklarını omuzuma aldım ve araya girdim.amına sürtüyor,sürttükçede bu hadi sok artık becer beni diye inliyordu bende hiç vakit kaybetmeden amına yavaş yavaş sokmaya başladım benimkini.önce kafası girdi bu biraz inledi sonra kökledim kökleyince bu çığlık attı acıdımı diye sordum evet ama devam et hadi devam et dedi.bende hızlı hızlı gidip gelmeye başladım bu altımda inliyor bende üstte zevkten çıldırıyordum.bayağı bi amdan siktim tam boşalcakken çıkartıp ağzına verdim ağzında oynarken ağzına patladım.biraz daha yaladı sonra ben buna sordum çok acıttımmı diye bu evet ama olsun ben acı almaktan hoşlanırım sexde acı olmalı dedi bende tamam ozaman dön arkanı dedim.seni götten sikicem bu şaşırdı götten hiç yemedinmi dedim hayır dedi bunu önümde domalttım.sikimi götüne dayadım,bu krem falan sürmiycekmisin dedi ben hayır sana inanılmaz acılar tatrıcam bebeğim dedim biraz daha götünün etrafında gezindim bu yine sok sok diye inlemeye başladı sonra birden bastırmaya başladım benimkini bu yavaş dedikçe ben dahada bastırıyordum yarısını soktum bu altımda kıvranıyor inanılmaz acı çekiyordu sonra tamamını soktum bir çığlık attıki elimle ağzını kapadım.sonra yavaş yavaş hızlanmaya başladım.artık acılara zevke dönüşmeye başlamıştı bu zevkten ahhh ohhh diye inliyordu.bi yarım saat falanda götten siktim sonra götüne boşaldım.sonra tekrar ağzına verip yarağımı temizlettim sonra üstümüzü giydik gerçekten süperdi dedi bu bana arkadaşından daha iyisin.bende sana daha neler göstericem deyip bunu yolcu ettim.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

benim sex doktorum

slm ben sercan başımdan geçen hikayeyi size anlatmak istiyorum.tamamen gerçektir.bir gün hastaneye gittim dişimi çektirmeye gittim. doktor bayan ve üstelik bizim yan komşuydu. iri memeli dolgun kalçalı 29 yaşında ve şarışındı. neyse bana neyin var de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yine kendim kaşındım.

Travestiler bana dayanılmaz geliyor çünkü hem bir kadının ayaklarını öpme hem de bir erkeğin aletini ağzıma alma fırsatım oluyor. Ayaklarınızı öpebilir miyim diye sorunca az param olsa da beni kullanabileceklerini anlayıp kabul ediyorlar. Ayrıca gece... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah ayca

Ah Ayça Selam ben ismimi vermek istemiyorum. Ben İstanbul`da yaşayan 19 yaşında 1, 81 boyunda atletik yapılı sayılacak bir vücudum var. Önceleri body yaptığım için vücudum şekilli. Ben mazoşist bir gencim, fakat bunu birinin öğrenmesinden çok korkuyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemin kaçamakları

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köylüyü samanlıkta siktim

Sizlerle Paylaşacağım bu anımı birgün arkadaşımın düğünü için merkezden köye gittiğimde yaşadım. 2 gün kalıcaktım orda gittiğimin ilk günü arkadaşımın bağ evlerinin arka tarafında bir evde Esmer fiziği gayet düzgün 19 yaşlarında 1.65 boylarında 55 ki... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aĞ aç ta sex

Ö ncelilikle bü yü lklerimin ellerinden kü cü klerimin kı cları n dan ö perim ben bü gü n agacta hava yeni kararmı stı kendime mekan yaptı m orda birgü n kı z gecti assagı dan hemen konu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hastamla nöbette....

slm..ben canay 21 yaşındayım 173boyunda kumral buğday tenli güzel sexi bir hemşireyim hastalarımla çok ilgilenmem nedeniyle çok sevilirim her neyse ben bir gece nöbete kaldım ve bir hastaya refakat etmek için de çok çekici biri vardı. ben hastalar ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abi kardeş siliş

Bir *****artesi ve öğlen vakti idi.ben arkadaşımın su tesisat dükanında idim. Tam yemeğe çıkarken birden telefon çaldı ve telefona ben baktım.telefondaki çok hoş ve etkileyici bir bayan sesi idi. banyosundaki musluğun s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimin arkadasinin camasirlari

Sevgilimin Arkadaşının Çamaşırları Tüm fetişist arkadaşlara selam. Siteyi uzun zamandır takip edenlerdenim. Bu vesileyle bende siteye katkıda bunmak istedim ve bu hikayeyi tüm arkadaşlar ile paylaşmak istedim. 24 Yaşında 1. 87 Cm boyunda kariyer sahi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üst komşumuz beni sikti ve boşalttı

ben 33 yaşında bakımlı bir bayanım sex e de biraz düşkünüm kocamla sex hayatımız pek iç açıcı değil ama yinede onu aldatmayı hiç düşünmedim taaa ki uğuru tanıyana dek uğur bizim binada üst komşumuzun oğlu 25 yaşında yakışıklı bi genç uğur un babası v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.