Bire Bir Hikayeler kategorisi, ateşli cumartesi hikayesini oku.

ateşli cumartesi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selam, bu sefer sıze tosunumla gecırdıgım cumartesı gecesını anlatacagım. Uzun zamandır beraber kalamıyodum ıkımızde cok azmıştık artık dayanamıyorduk. Süreklı araba içinde sikişmekten bıkmıştık. (Gerci o ayrı bir heyecan tavsiye ederım) ve arkadasının evine gidicektık. Ben geceden her tarafımı temızledım kremledım ve ona hazırladım. Onu tahrık edecek sekılde giyindim zaten o guzel götüme bayılıyordu daracık bır kumas ve altına sıvrı uclu cizme gıydım bu cizmelerle benı sıkmeye bayılırdı. Benı ıskeleden beklıyodu gorunce cok tahrık olmus oracıkta sıkışmek ıstedı. Eve kadar sabret    dedım. Artık eve gırmıştık bır an önce içime girmesını ıstıyodum. Ickılerımızı aldık tv`nın karsısına gectık ben bacaklarımı ustune koyup uzandım ve ayaklarımla süreklı yarragını tahrık edıyodum kafamda guzeldı oda tahrık oldu ve hemen benı opmeye basladı yavas yavas eli amımın uzerınde gezmeye basladı ben ıyıce dolmuştum ve hemen benı sık dedım. Oracıkta pantolonumu cıkardı sıyah tangamı kenara cekıp sıkını amıma    yasladı offf sıcacıktı. Artık girmesini istiyordum...Benım amım ıyıce sulanmıştı ve o yarragı almak ıcın atıyodu. Ben koltugun uzerında bacaklarımı ıkıye actım oda arasına gırdı. 20Lıkyarragı daha buyuk gozukuyodu daha once benı sikmemiş gıbı heyecanlandım, artık gırmesını ıstıyodum. Bacaklarımı ıyıce actık yarragı rahat gırebılsın dıye. Tosunumda agır agır koca yarragını amıma sokmaya basladı. Cok guzeldı (yazarken bıle tahrık oluyorum). Yarragı bastırdıkca    amım zonkluyodu. Dahada istiyodum oda verıcem merak etme dedı. Hadı artık hadı dedım ve sıkını amıma kokledı. Artık almıştım hepsını yupppiiiiii. Benı sıkerken yüz ifadesıni gömenız lazımdı cok tatlıydı. Ustumde hızlı hzlı gıdıp gelıyodu. Canım acıyodu ama cokda zevk alıyodum. Amım ıyıce kızarmıştı. Sokup cıkarıyodu sokup cıkarıyodu. Bu arada eli göguslerımde onları sıkıyodu ve delıce opüşüyorduk. Dahada hızlandı amımın yırtılacagını sandım ve gelıyorum dedı. Hemen cıkarıp gobegıme o büyük sikini boşalttı ve ustume yıgıldı. Benı sikmesine bayılıyorum ve sunu farkettım ben orgazm olmamıştım ama onun olması bana ayrı bır zevk verıyodu. Bacaklarımın arasında sıcak birşey...Gece ilerlemiş benım uykum gelmişti. Onu bırakıp yattım. Dalmışım bırden bacaklarımın arasında sıcak birsey hissettım. ırkilıp bagırmışım. Kısık bir sesle bagırma sımdı sıkıcem senı dedı. Bu benı tahrık ettı ve ona döndum. Dırek dudaklarına yapıştım. Canımda cok ıstemıştı. Bende orgazm olmak istıyodum ve hemen vucudunu yalamaya basldım. Kulaklarını boynunu goguslerını kollarını gobegını ve kasıklarına geldıgımde ınlemeye basladı. Cok zevk alıyo ve o kadarda huylanıyodu. Bu benı    tahrık edıyodu. Hemen yarragını agzıma aldım (su anda amım sulandı). Cok sert yalamaya basladım. Harıka oldugunu soyledı ve devam et dıyodu. Bırakırmıyım bulmusum malı. Bende ıyıce yaladım tassaklarına kadar ve yarrak ıyıce buyudu. Hemen benı kucagına oturttu o yarrak ıcımdeydı    ve ben tosunumun ustunde hopluyodum. Oyle rahat 15 dakıka sevıştık. ıcınden cıkıp ters bır sekılde kucagına oturdum ve gotumu onun    agzına dayadım. Bu sekılde ıcımdeydı ve amımı dondure dondure ıcıne skuyodum cok hosuna gıtmıştı ve boylede bayagı sevıştık. Tekrar benı ıcınden cıkarttı va domaltıp amıma gırdı. Buda benı cldrtıyodu. Dayanacak .    gucum kalmadı sik beni sik artık demeye baslamışım ve tosunumda gelıyorum dedı ve ıcımden cıkıp kalcalarımı ustune fışkırttı. Daha sonrada o koca sıkıyle götumun ustunde menılerını dagıttı ve uzerıme yıgıldı.    Cok guzeldı onu mutlu etmek hosuma gıdıyodu. Amım cok acımıştı ve sızlıyodu ama o sıkı goruncede dayanamıyodu. Neyse arkadaslar bunun .    devamıda var. Yanı sabahı. Onuda dıger gunler yazıcam. Cunku cok tahrık oldum ve tosunumla sıkşmem lazım. O yarragı yalamam lazım. Goruşmek uzere. Gönderen: Tosunum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

okulda çılgın sexs fışkırtması

Bir gün okuldayız okulda bir hoca var sormayın arkadaslar hoca öyle güzel öyle süper hoca ki götü harikaaa bir gün bu hoca benı kütüphneye cagırdı kitapları dizmeye hocamızın altında min etek hoca merdivene cıktı sen bana kitapları ver ben dizeyim &n... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dulun ateşi

Selam ben 30 yasinda doktorluk yapan 182 boy 74 kılo sarısın ela gozlu yakısıklı biriyim. Lafı uzatmadan konuya giriyorum. İki    yıl önce yine nette sohbet odalarında tanıştığım dul bir bayan vardı. 36 yaşında ve yalnız yaşayan bu bayanla ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yasemin ve yasin kardeşler...

Merhaba Ben 19 yasinda Siyah Sacli ela Gözlü 178 cm pek yakisikli denilemiyecek biriyim... Anlatacagim hikaye bundan 1 yil önce kadardi... Lise 3 e gidiyordum... siniftda bi kizla cikmaya basladim ve birlikteligimiz her gecen gün anlam kazanmaya basl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

istanbul`ayolculuğun bedeli

Selam arkadaşlar sitede uzuun zamandır okuduğum hikayeler hemen hemen aynı kategoriler arasındaki farkları saymazsak tabi...Baktım her kafadan bir ses çıkıyor    bende başımdan geçen hikayeyi anlatmaya karar verdim.Şimdi ben desem ki gerçek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamamda sex hikayeleri

Merhaba Arkadaşlar.Yaşanmış ve gerçek hikayelerime sizlerle paylaşmaya devam ediyorum. Birkaç yıl önce antalyada beş yıldızlı bir otele bir turist kafilesiyle yerleşdik.Ben rehberleri olduğum için program çerçevesinde hareket ediyorduk ve program ert... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

doyası

Burda okuduğum hikayelerden çok etkilendim ve benimde anneme karşı ilgili olduğum kanısına vardım.güzel bir vücudu vardı.bir gün gece bu hikayeleri okuduktan sonra dayanamdım hemen eve gittim.annem beni bekliyordu kendisinin yorgun olduğunu söyledi v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sarhoş olunca arzuya dayadım

Merhaba hikayenet okuyucuları ben Samsundan Arif bu siteye iki yıldır katılıyorum ve evli bayanlara ilgim çok büyük nezaman bir evli bayan görsem onu bir kenara çekip sikesim geliyor neyse fazla uzatmaya gerek yok.Hikayeme başliyorum bu olay 1 ay önc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uzaktık ama yaptık

Slm ben izmirden yazıyorum bu hikayeyi. Ben 1. 80 boylarında yakışıklı bir erkeğim bundan 2 ay önce bir sitede biriyle tanıştım ve msnde muhabbet etmeye başladık kızın ismi nurdu konuştuğumuza göre üniversitede okuyordu ve yanlız başına bir evde kalı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

siirtten,hemşirem dehşet

merhaba arkadaşlar yalansız bi hikaye siirttenim. sürekli bu sitedeyim geceleri,ben siirtte kendi işimle meşğül 25 yaşında genc yakışıklı yeşil gözlü giyimine son derece önem veren bir kişiliğe sahibim.bu hikayemi gerçekten yaşadım...siirtte hemşire ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arzulara özel biriyim

Selam. Ben istanbuldan boran. 24 yaşındayım. Size başımdan geçen bi olayı anlatıcam. Ben istanbulda yaşıyorum. Geçen hafta ankaraya gittim. Hemen nesrini aradım. Nesrin 19 yaşında, esmer, uzun boylu, mükemmel vücutlu bi kızdır. Hele o göğüsleri yokmu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.