Eşli Hikayeler kategorisi, ateşli çiftle ilk defa hikayesini oku.

ateşli çiftle ilk defa

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selam arkadaşlar ben fatih ankaradan size başımdan geçen gercek bir hikaye anlatacağım.İsmim fatih 36 yaşındayım birgün nette arkadaşlık sitesinde 30-40 kişiye arka arkaya mesaj atmıştım bir hafta sonra bir erkek aradı fatih beyle görüşebilirmiyim dedi ben önce şüphelendim cünkü verdiğim numara bayanlara verdiğim numaraydı ben kapattım teli sonra merak edip açtım ben ayadım beni arayan numarayı numara 532 ile başlıyordu yani faturalı hattı aradım bi erkek cıktı buyrun fatih benim dedim nette eşime mesaj atmışınız tel vermişiniz ben ali dedi bende verdiysem ben rastgele yazdım eşinize sormuyorsunuzda bana mı soruyorsunuz dedim ali de bana beyefendi bi sorun yok biz dışardayız görüşmek istiyorsanız görüşebiliriz dedi ben önce şaşırdım sonra tamam dedim ve söylediği yere gittim bir bayan ve bir erkek bekliyordu tanıştık benim arabaya bindik ve benim bildiğimbir otele dogru gidiyorduk cok hegecanlıydım ve merakediyordum ne olacagını bi ara durdum ve gercekten evlimisiniz ben paralı calışan bayanlarla beraber olmuyorum gerci hanımefendi öyle birine benzemiyor ama yinede sorayım dedim ali eşim ayşe evlenme cüzdanını da yanımıza aldık sen otel deyince dedi.Evlenme cüzdanını görünce ben rahatlamıştım biraz.Ayşe öne benim yanıma oturmuştu alide arkada bir yudumluyordu yoldan iki tane bira aldık ali icin ayşeyle bana da birer tane kola aldım:bi ara arabada giderken ali eşine hayatım bak bakalım fatih beyin siki kalkmış mı tahrikolmuş mu dedi ayşe elini benimkine atınca icim bi tuhaf oldu eşi seyrediyor ayşe benim sikim okşuyordu pantolonun üzerinden.Neyse uzatmayalım otele gittik ayrı ayrı onlar bir oda tuttu ben ayrı oda cıktık tanımıyormuş gibi birbirimizi ben odama girdim beş dakika sonra onların odasına gectim fatih koltukta birasını acmış yudumluyordu ayşe de kolaları acmış yatagın kenarında oturuyordu.Bende ayşenin yanına oturdum koladan bi yudum aldım birer sigara ikram ettim yarıya kadar ictik sigaraları kimsede ses yoktu ben sordum siz ne istiyorsunuz nasıl bişey yapacaz benimilk olacak grup dedim :ali de bana abi ben seyirciyimsiz keyfinize bakın dedibunu duyar duymaz ben ayşenin dudaklarına yapıştım ateşli bir şekilde öperken elimle bacaklarını okşadım ve elim yavaş yavaş amına dogru ilerliyordu.sonra ayaga kalktık öpüşürken bi yandan da soyunuyorduk ikimzde cırıl cıplak kaldık ayşeyle sonraben ayşenin memelerinden başladım yalamaya yavaş yavaş iniyordum aşağıya doğru amına geldiğimde amının göl oldugunu gördüm onlar icinde ilkmiş daha sonra söylediler ayşenin amıyla benim dilimin buluştugu ilk an ayşeden derinbir ohhhh sesi geldi ben ayşenin amını yalıyorum ayşe inlemelerle koltukta oturan kocasına zevkveriyordu belli ki kocası seyretmekten büyük zevk alıyordu.bende biraz rahatlamıştım ateşli bir sevişmeden sonraali bana abi domaltıp gecirirmisin eşim cok sever o pozisyonda sikilmeyi dedi ben ayşeyi yatagın üzerinde dört ayak pozisyonuna getirdim yavaş yavaş amının derinliklerine dogru ilerliyordum dahasoonra başı kocasından tarafagelecek şekilde ayşeyi sırt üstü yatırdım yataga bacaklarını yukarı kaldırdım amina deli gibi giripcıkıyordum kocası daha fazla dayanamadı ve oda geldi ayşenin memelerini yalıyordu ayşe inledikce nasıl hayatım fatih güzel sikiyor mu seni zevk alıyormusun güzei girip cıkıyormu amına diye sorular soruyordu bu şekilde iki defasiktim ayşeyi kocasıda seyretti ikinciden sonra ali cıktı eşinin üstüne ben banyoya girdim bi ara beni cagırdıklarını duydum ve cıktım banyodan ali altta ayşe üstte sikini sokmuş eşinin amına abi sende arkadan girsene benim karı zevkten kudursun dedi ben hemen sikim banyoda şampuanlayıp ayşenin arkasına gectim kalcalarını actım iki yana sikimin başını ayşenin göt deliğine dayadım başı girdiginde ayşe kendini yana dogru attı ve acıdıgını söyledi ben tekrar banyoya gittim ali tekrar seslendi gel fatih yavaş yavaş gir alışır dedi ben tekrar ayşenin götüne soktum sikimi yavaş yavaş ilerliyordum ayşe hem aldıgı zevkten hemde acıdan inliyordu bir süre böyle gidip geldikten sonra önce ben sonra ali ve en sonda ayşe inleyerek haykırarak boşaldık sonraduş alıp otelden ayrıldık arabamla onları aldıgım yere bıraktım daha sonra iki defa daha otele gittik sonra evlerine gitmeye başladım bu şekilde ilişkimiz üçkişi 6 aya yakın devam etti.birbirimizin herşeyini biliyorduk ama kimse kimseyi rahatsızetmiyordu.En son beraberliğimizden sonra ayşe bana görüşmememiz gerektiğini ve bu durumun olmasından fazlasürdüğünü söyledi birdaha da buluşmadık.Bu şekilde eşinin başkası tarafından sikildiğini düşünüp tahrik olan ve demek isteyenler yada böyle ilişki yaşamış olanlar ekleyin görüşelim aldıgım zevki hala unutamadım unutmayın gizlilik ve güven birinci planda güvenilir çiftleri bekliyorum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kocama yakalandim

Selm ben uzun zamandan beri bu siteyi merakla takip ediyorum ama bir türlü yazamadim ama sizlerle basimdan gecen bir hikayemi anlatmak istedim. Uzun zamandan beri yanimda calisan büroda kaan adinda bir iscim var adam acaip sikicimi sikici beni sikerk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşim yanımda inletseler

Merhaba, ismim Ahmet 44 yaşındayım,eşim feza 42 yaşında 1.65 boyunda balıketinde iri göğüslü,uzun zamandan beri eşimin yanımda başka erkek tarafından sikilmesini hayal ederek onunla sevişiyordum.aslında kıskanç biriyim ama onun başak bir erkeğe zevk ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi olgun kadının dolgun vücudu

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları.  istanbul mecıdıyekoyde oturuyoruz o zamanlar yasım 18 falan ılk tecrubem 16 sında yarım yamalak yasıtlarınlaydı o gune kadar ben hıc bır sey ysasamamısım tadmamısım meger…apartmanda 10 daıre vardı ve b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baba oluyorum

Baba oluyorum ;)= Merabalar ben ercan şanlıurfadan yazıyorum bu hikayeyi ; ßen yazları ßir şarküteride çalışıyordum ve Dükkanın sahibi paradan başka bişiye görmeyen adamın biriydi ;)= Ama karısı 170 boyunda harika vücut hatlarına sahip bir sex abides... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üçlü gece

Saat gecenin 11`i oldğuna göre bu saatten sonra artık kimse kapıyı çalmaz diyerek ayağa kalktı Nail bey ve bütün perdeleri    tek tek kapattı, sonra da gülerek artık biz bizeyiz demektir diye ekledi.Tazelemek üzere içki bardaklarımızı almak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamın kızını sikiyorum

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları. benim basimdan gecen olayı paylasmak istıyorum 2seneonce antalyaydım halamın kızı 22yasinda alimli ve narin kizdı onlar mersinde yasıyordu bana mesaz atı biz antalyaya geliyoruz tatıle dedi sevindim.ala... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasımın eşi aliye

Bu olayın gerçek ve ya sahte olup olmadığını yazacak değilim. Kısadan hikayeme başlamak istiyorum. İsteyen inanınır isteyen inanmaz . Benim çok samimi olduğum bir arkadasım ile eşinden dolayı görüşmüyor idik. Arkadasımın Eşi Aliye bir gün beni aradış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pişti

Merhaba arkadaşlar sizler inanılmayacak kadar güzel ve inanılmaz derecede süper yaşadığım bi hikayemi sizlerle paylaşıyorum arkanıza yaslanın ve tadını çıkarın. Geçen cumartesi çevreyolunda iş bekliyordum. Hava soğuktu biraz sonra bir kişi geldi ve i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uc acemi yarrak ve karim

Üç acemi yarak ve karımMerhaba..32 yaşındayım,karım 26 yaşında,yaklaşık 6 yıllık evliyiz,evliliğimiz boyunca rutin bir seks hayatımız oldu,fakat bir gün artık bir birimizle yaptığımız seksten çokda fazla zevk almaz hale geldiğimizi fark ettik,her nek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

içkiyi fazla kaçırınca

Eşim içki içmemi hiç istemez. Içip içip başka kadınlara gitmemden, zamparalık yapmamdan korkar. Gerçi bende çok içmem ya ama bazen arkadaşlarla ayda yıla birde olsa toplanır içeriz. Eşim dışarda bari içme gel evde iç der durur. Bende öyle yaptım. Içk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.