Ensest Hikayeler kategorisi, ateşini söndürdüm hikayesini oku.

ateşini söndürdüm

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba arkadaşlar yazacağım hikaye kesinlikle doğru hiç bir yalanı yok..ben ahmet 33 yaşındayım bundan 9 yıl önce amcam vefat etti ve yengem 28 yaşında dul kaldı aradan 7 yada 8 ay geçti ben sürekli gidip geliyom her şeyleriyle ilgileniyom gün geçtikçe yakınlık duymaya ve yengemle beraber olmak için elimden gelen herşeyi yapmaya başladım ve birgün gençlar uyuyorlar ikimiz tv izliyoz ışığı kapatmıştım ve yanına oturdum elimi omzuna attım ve hiç bir tepki vermedi yavaş yavaş göysüyle oynamaya başladım öyle bir döndükü tarif edemem döner dönmez dudaklarıma yapıştı ve bana dediki ben aylardır bu anı bekliyordum bu arada yengem çok güzel vede alımlı bakımlı bir kadındı.sevişmeye başladık neresini sıkıyorsam taş gibi sert ve emişirken alimi vajinesına soktum sadece su olmuş okadar ateşliki dudaklarımız birleşir birleşmez kadının ki sulanmış o gece sabaha kadar becerdim amından götünden ağzından 7 defa siktim ve o günden sonra hemen her gecede sikmeye başladım mükemmel şevişiyor vede anormal bir istekliydi 3 yıl sürekli siktim ve sonra evlendim evlendikten sonrada arasıra sikiyom halandahada sikiyorum telefon açıyom ayarlıyor gidip ateşini söndürüp çıkıyom..
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

baldızım gülistan

bundan 3yıl önce la gecirdim anı sizlerlen basylasmak istedim bize geldi bu gece kalacgın söyledi ve cok sevindim baldızım 18 yasına yeni basmıstı baldızım kumral dünya güzeli ben dısarı cıkıp alıs veris yaptım aksam yemegini yedikten sonra hanım cok... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yengemi ve kızını yan yana siktim

Merhaba ben Ankara bilkentte oturan 1 72 boyunda esmer 19 yaşında bir sex canavarıyım bu anlatacağım hikaye birkaç gün önce yaşanmıştır. Ben her zaman kendimi tatmin ederken yengemi ve kızını düşünürüm gerçektende kuzenimin götü süperdir bazen ben gi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babamın kadını olduğum anlar

Adımı vermek istemiyorum yaşım 18 bir gün annem işten geldi babamdamutfakta konuşurlerken duydum yarın sikişme kararı aldılar tabi bende kapınınönünde sabahlayıp onları dinliycektim oysa hiç bir şey umduğum gibi gitmediertesi günü annem işe gitdi bab... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

işyerinde ki olgun kapalı ile!

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annem ve sucu

Merhabalar ben Osman yeni bir heyecan ile oturdum bilgisayarın başına. Şimdi nasıl anlatacağım boşalmadan bilmiyorum ama deneceğim.Annemi bir kere seviştirmiştim.Amacıma ulaşmıştım peki ama sonra ne olacaktı.Burada mı kalacaktı.Bunlara annem cevap ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babamla ilk

Selamlar.. Ben 20 yaşında açık öğretim 3. sınıfta okuyan türbanlı bir kızım. Sıska bir yapım var. Yüzüm güzeldir ama. Yeşil gözlerim var. Babam 45 yaşında kariyer sahibi sportif hala yakışıklı sayılan biridir. Başımdan geçen olay 8 ay önce oldu. Sıca... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi boyle siktim

Yengemi Böyle Siktim bediş yengem çok iri göğüslü,taş gibi hatun.her zaman sikmek istemişimdir.tuvalete girdiğinde onu dikizlerdim.banyodayken anahtar deliğinden bakarak 31 çekerdim.birgün dayım şehir dışına gitmiş, yengem yalnız kalmıştı.beni çağırd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arzu evine dönünce

merhaba ben serkan size kızımla yasadıgım entest ilişkiyi anlatacagım ben maddi durumu iyi iki evlilik yapmış boşanmış bi adamım herşey kızımın 2 sene evli kalıp boşandıktan sonra yanıma yerleşmesiyle başladı kızım arzu 27 yaşında 1.75 1.78 boylarınd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem ve yeğenim

Ben 17 yaşında genç bir erkeğim ve acayip azgınım... Bir de benim yeğenim var acayip seksi. Amından durmadan kan geliyo. Ben okuyorum ve onların evinde kalıyorum. Giydiği şeyler vücuduna yapışıyo ve bana sex hakkında durmadan soru soruyo bu da beni a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oğlum beni zevkten

UÇURDU bir sabah saat sabah altı sularıydı evimin kapısnın çalan zili ile uyandım.geceliğimle kapıyı açtım. oğlum tarık geceyi arkaşları ile geçirmiş ancak anahtarını evde unuttuğu için beni uykumun en güzel yerinde yataktan kaldırmıştı. tarık h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.