aşkıma sınıfta werdim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
| mrb.ben aylin.15 yaşındayım.Bu hikaye gerçektir.bursada okuyorum.Bizim sınfa Yakışıklı bir türkçe öğretmeni gelmişti.Bütün kızlar ona hasta olmuştu.Tabiki ben de.o hiç kimseye yüz vermiyrdu.Onunla birlikte olmak için bir plan kurdum.fileli eteğimim altına çorap giymedim.Kilot belli oluyordu.Sütyen takmadım.Arka sıraya oturdum.Oders anlatırken elimle bacağımı okşuyor onun gözlerine bakıyordum.Eteğimi çekiyordum.Gözleri bazen kayıyordu.elimle memelerimi elliyordum.Diğer arkadaşlarımın bunun farkında değildi.Öğretmenin siki dinelmişti.Zil çaldı tenefüste yanına gittim ve masaya eğyarisalim.commelerimi görüyordu.Ayağa kalktığında rakamı dönüp onun yarağına sürttüm.Büyük bir şey beni yaracaktı sanki.öbür ders aynı şeyleri yaptım.ve elimle amımı okşadı.Okul bittiğinde yanına gittim.herkes çıkmıştı.Kapıya iyi bir kız arkadaşımı koydum.Öğretmen defeteri imzalarken bütün herkes çıkmıştı.ben hemen onu fermuarına yanaştım ve sikini ağzıma aldım.Hoca şaşırmıştı.Kimseye söylemyeceğimi ve aramızda kalcağını söyledim.siki 20cm vardı.O da anladı ki benden kurtuulş yok.bebi kucağına aldı.dudaklarıma yapıştı.gömelğimi çıkarı memelerim emiyordu.Koltuk altımı yaladı.Sonra eteğimi kaldırıp amıma dil darbelerini verdi.artık iş raydan çıkmıştı.ben boşalıyordum.Ağzıma sikini verdi.Eliyle amımı okşuyordu.Ben önden değil ama arkadan serbest olduğunu söyleyince beni masaya dayadı.Eliyle götümü genişletiyordu.Krem verdim .Sikinin başına yavaşça itekletedi.Sonra birden bütün yaragı içimde hissettim .Gözümden yaşlar geldi.Basıyordu.Hiç çıkmadan içime iki kez boşalmış.Sonra ağızma boşaldı.ben isterse arkadaşımda sikebileceğini söyledim.Sonra onları izledim.RAkadaşım kıvranıyordu.Ben hemen yanaştım ve ağzıma patladı.Her aya öğretmenime veriyorum.Onu bunda sucu yok.onu kucağıda oturuyorum.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

muhteşem manzara

|merhaba ben 19 yaşında 1.90 boyLarında biriyim Size orta okuldayken yaşadığım hikayeyi anlatıcam.O zaman daha yeni ergenliğe girmeye başlamıştım ve Bizim sınıfta çok süper fizikli bir kız vardı en çokta kızın götünden hoşalnıyordum hep ona yaklaşmay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baba sen neymişsin be

Ben küçük bir kasabada tek katlı ,bahçeli bir evde anne ve babamla yaşayan 18 yaşında , güzelce bir kızdım. Çok küçük yaşta babamı kaybettiğimde annem bir süre evlenmemiş ama daha sonra. tek başına yaşamanın zorluklarına dayanamayarak üvey babamla ev... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızım seni sikmekten sıkıldım

Merhaba sevgili sikişken arkadaşlar bu hikayemde size 1 ay boyunca siktiyim sekreter kızı anlatacam 19 yaşındaki sekreter 1.70boyunda sarışın ela gözlü mükemmel götlü bir bayandı amcamın bürosunda çalışıyordu yeni işen girenn selda işe yeni iş yerine... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli sexi kız seks

Selam arkadaşlar Ben Kocaeliden Fuat Yaşım 23 Hikayeme gelince izmit kızmeslek lisesinde okuyan bir kız arkadaşla çarşıda kankymin sayesinde tanıştık ve Telefonlarımızın numaralarını birbirimize verdik. hergün okul çıkışı aynı tanıştığımız cafede bul... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

penisle oynamayı seviyorum

Azgınlık iyice başıma vurmuştu. Yarak diye deli oluyordum. Bir kurban bayramında anneannemlerde kaldık. Serkan ile yaş farkiımız az olduğundan kardeş gibi beraber büyümüştük.O gece de beraberce yattık.Ama bilemezdim ki o benim amıma göz dikmiş!.Gece ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sanatçılar parkı:)

Ben 21 yasında bi gencım kız arkadasım etilerde oturuyodu we cok rahatdı annesı duldu ondan hiç bı sıkıntısı olmuyodu ama nedense ben ewde bişey yasamak ıstemıyodum galiba korku wardı üstümde ben aşkım gel parka gidelim dedim park dediğim yer etilerd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşım ebru

slm arkadaşlar ben tolga samsunda yaşıyorum orta boyluyeşil gözlü yakışıklı bir vatandaşım neyse uzatmadan muhabbete gireyimsosyalite fazla olduğundan çok gezerim lise yıllarında arkadaşımebru`yada gezerken rastladım hafif yağmur yağıyordu hayırdır e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ahhh sezinn ahh

|ben antalyadan erdal 16 yasındayım 1-86 boyundayım ve yakısıklıyım(kızlar ole dıyo ben dııl)neyse uzatmadan hıkayeme gırmek ıstıyorum.hıkayem antalyada bır lısede gectı.ogunlerde ınanılmaz azgın bı donem gecırıyarisalim.comanılmaz bı ıstek var dı ıcımde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

izmirin en güzel liseli kızı

|merhaba ben izmirden can Birgün çıktığım kız olan .... bana ilginç teklifte bulundu gelip bana ben seni içimde hissetmek istiyorum diye ama okuldaydık ne yapacaz ki aklıma piçlik geldi evimiz o gün boştu.annem teyzemlere gitmişti okulda 3 dersten ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

başına iş açtı :d

Ben İzmirde Yaşıyorum ekimin 11 ci günü salı günüydü Okulu Hep Ekerim O gün Gitmeye Karar Vermiştim Lise 1.SINIF düşler Sınıfı 3 Dersti Apartopar İçeri Daldım Hoca Bana Baktı Sinirlenmişti Hemen Biyere Otur Diye Resmen eMİR verdi Normalde Hocalara Ta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.