aşık olup sikişmek başkadır

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
bir gün eve argın geldim günün yorgunluğunu atmak için sıcak bi duş alacaktım fakat su kartını yükletmediğim için su bitmişti bende hadi siktir şansa bak dedim ve su kartını alıp su yükletmeye gittim en büyük şans ta su yükletme yeri 5 dakıkalık bi yerdeydi su yükletme yerine gelmiştim ki memur kapatıyodu o kadar ac edim acmadı bende söylene söylene eve geiyodum tam o sırada arkamdan birisi baran diye bağırmaya başladı döndüm arkamı seslenen ev sahibimdi yaşı 42 falandı şişman ufak boylu birisiydi ne oldu sinirlisin dedi ya orospu coçuğu su yüklemedi dedim olur takma ben su vereyim dedi bende yok dedim banyo yapıcamda ondan dedim o da gel ya bizde yap dedi bende olurmu ya ayıp olur dedim o da ayıp falan olmaz dedi tamam dedim kapıya gelmiştik doğruca onlara cıktık karısı sibel çok güzel bi kadındı bana hoş geldin dedi bende teşekkür ettim ve ardından hüseyin abi seslendi gel banyo hazır dedi ben bi ğüzel duş aldım ve üstümü ğiyinip çıktım ve muhabbet ettik ha bu arada ben eczacıyım eskişehir de hüseyin abi anlatıyodu yakında 15 günlüğüne şehir dışına cıkıcakmış işi gereyi biraz daha konuştuk ve çıktık 2 i 3 ğün gecmişti sibel hnm la apt karşılaştık hüseyin by gitmiş ayak üstü sohbet akşama bana da misafir gelecek dedim o da ii dedi akşam kızlar erkekler eve geldi arkadaşlar tabi bizde eczacıyız her türlü hap var evde uyarıcılar falan tam o sırada kapı calındı gelen sibel hnm mış buyru dedim acaba çok mu gürültü etik dedim o da hayır dedi başı çok ağrıyomuş acaba sende ağrı kesiçi varmı dedi bende tabii bi dakka dedim tam cekmecelerden ona uyğun bi ağrı kesiçi bakıcaktım ki geldiğimde sibel hnm gitmişti ya arkadaşlar sibel hnm nerde dedim benim kuzen bana baran şu masanın üstündeki kırmızı hapı verdim gitti dedi bende sen ne yaptın salak dedim o da bana ne oldu dedi bende boş ver dedim saat 12 olmuş arkadaşlar gitmişlerdi kafam sibel hnm daydı eğer hapı içmişse şimdi 1 saat olmuştu ve hapın etkisi yaklaşık yarım saat önce başlamıştı ve şu anda kendini okşuyodu inanın bana o hapı içen kendini frenleyemez ve merakıma yenilip yukarı çıktım kapıyı çaldım ve beklediğim gibi kapı 5 dakka ya açılmış tı kapıyı sibel hnm actı ama anlından terler nasıl akıyo bilemessiniz ben merak ettim ii misiniz dedim o da girsene dedi bende geç oldu dedim o da bi şey olmaz kımse yok dedi ve bende ii gireyim dedim bi şey içermisin dedi bnde çok içtim siz nasılsınız dedim o da iiyimm hemdev çok dedi ve ben 5 dakka ya geliyom dedi yatak odasına gitti fakat 10 dakıka olmuştu ama gelmedi ben kalktım yanına gittim kapıyı yavaşca açtım sibel gözlerini kapatmış kendinden geçmiş kendini oynuyordu ve biraz seyrettim onu seyretmek müthiş ğüzeldi göhüsleri abartısız 95 di ve uçları dim dik olmuştu altında eteği sıyırmış çamaşır yotu kendini oynuyordu benim geldiğimden bile haberi yoktu beni orada unutmuştu ben de sikimi çıkartıp tam ağız izasına uzattım gözünü açmış ve korkmuştu ama kendine engel olamıyordu sikimi sıkıca tutmuş hayır yapmamalıyım hayır ama öyle bi sıkıyoduki sanki kopartıcaktı ve birden ağzına almaya calıştı ama alamıyordu bu ne dedi bu ne biçim ya dedi bende nasıl ya dedim benimkinin boyu bunun yarısı bile yok dedi bak dedi sadece oynıcaz dedi bende ok dedim ben parmaklarım la am duvarlarıyla oynama ya başladım önce 1 paremagımı sonra iki ve ensonunda 4 parmagımıda amına yerleştirmiştim o da yavaş yavaş yalamayı bırakmış tı ben birden onu sırt üstü cevirdim o hayır olmucak sadece oynıcaz dedi ben de evet nasıl istersen dedim ve sikimi tam amının izasına getirtim sürtmeye başladım ben hareket etmededn duruyordum çünkü o kendisi alacaktı içine ve aömını saga sola sallamaya başlamış yavaş yavaş amınıa sikimi alıyodu yanlız amı çok dardı ya dedim seni kocan hiç mi sikmed,i dedim o da sadece hafta sonları 5 dakka dedi bak o zaman dedim sen gercekten bi kadın değilsin dedim o da neden dedi bende bak bundan dedim ve sikimi birden kökledim aömına öyle bi ohhhhhhhh çektiki inanın öldü zannetim ve başladım hızlı hızlı sikmeye yaklaşık 10 dakika o vaziyette siktim o artık sadec konuşuyo daha hızlı ohh yavaş yapma evet devam et ğibi konuşuyodu bu sefer ben alta gecti onu kucağıma aldım o da hayır yapmıçam yeter bu kafdar dedi ii dedim sen bilirsin dedim ve kalktım eve indim bii güzel uyudum ertesi gün işten çıktım eve geldim kapıda sibel hnm la karşılaştım bana dün verdiğin haptan verirmisin dedim bende şimdi yok isterseniz getirteyim dedim o da tamam ama 2 tane dedi bende tmm dedim yarım saat sonra haplar gelmişti çıktım zili çaldım ve kapıyı esmer 25 yaşlarında başka biri açtı ben de sibel hnm yokm u dedim o da bi dakıka dedi ve sibel hnm geldi ben hapları verdim ve gittim 45 dakkıka sonra kapı çaldı gelen sibel hnm dı gelsene dedi bemnde istediğim buydu gittim oesmer yatk odasında ışıklar sönük kendiyle oynuyordu arkamı döndüm karanlık olmasına karşı sibel soyunmuş beni arkadan sikimi tutmuştu fermuarımı çözerek sikimi özgür bıraktı yataga yattım inanın korkmuştum ve kendimi kadın gibi hissettim şimdi 4 tane el vucudumda geziniyo ve sikimi emiyorlardı fakat bu çok uzun sürmedi kendi kendilerine önce kim dedi ve sibel sikimin üstüne yavaş yavaş oturmaya başlamıştı fakat daha sikimin yarısını alabilmişti bu arada sikim yaklaşı 28 cm biraz daha böyle devam etti sonra esmer kız adı derya o üstüme çıktı yanlız bunun amı sibele ğöre epey büyükçeydi o daha rahat sikimi almıştı 10 dakıkada böyle sikiştik ve ben kalktım geminin kaptanı bendim ve istediğim gibi dümene gecmiştim ikisine domalttım inanın sikimi bi ona bi ona sokuyordum ve cığlıklar arasında nihayet gelmişti o ğece sabaha kadar 7 kere sikiştik ve hala devam ediyoruz sağolsunlar çeşit çeşit am siktiriyolar iddaya bile girmişler sikimin uzunluğunda bile isteyenler yazzın daha çok hikayem var şimdilik bu kadar
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

zevkin doruğu

Ben 23 yaşında yakışıklı bi o kadarda karizmatik bi gencim size sevgilimle bir hikayemi anlatacağım bu tamamen gerçek yaşanmış bir olaydır.. Ben sex konusunda gayet iyi birisiyim ama sevgilimle ilk ilişkiye girdiğimizde hata yaptığını düşündüğü için ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kurstaki gülay

slm bn ankaradan mert yaşım 22 boy 1.72 kilo 64 çevremce yakışıklı çekici bir gencim... hikayame geçiyorum ingilizcemi geliştirmek için ingilizce kursuna yazılmştım neyse kursa başlayalı 2 3 hafta olmuştu tanışma faslı geçmiş yerini kaynaşmalar almış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evınde becerdım

slm ben borakortun..hot 34 yaşındayım ıstanbulda yaşıyorum bende bir hikaye paylaşmak istedim sizlerle.olayın oldugu günden bir günce arkadaslarda kalmaya gitmiştim öbür gün saat 9 gibi eve gittim.evdekilerin sabahtan cıkıp acil hastaneye gitmeleri g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

lisede, ilk erkeğim

inşaattaki olaydan 3 yıl geçmişti. 18 yaşındaydım. zaman zaman o adamın siki aklıma geliyordu. hayranlık uyandırıcı birşeydi. imrenilcek gibiydi. yaşadığım şeyler içimi gıcıklıyordu. geceleri onu düşünüyordum. porno dergilerinde erkekleri inceliyordu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalas kafalı kocanın süper karısı

yurtdisindayim.esim yeni bir arkadas edinmisti.asli ismi .evli ve kocasi yari alman yari türktü.kalas beyinli bir adamdi.birkac kere gelip gittiler yarisalim.comblemlerini hemen önümüzde acip tartisiyorlardi.bi ara yine misafirlige aldik fakat bekledigimd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilim ece

Merhaba ben kaan. eceyle beraber 7 yildir suren bir iliskimiz var. Sex konusunda da mukemmel anlasiyoruz ve birbirimizi tamamliyoruz.Ayrica fantazi konusunda da hic sİnir tanimiyoruz porno izleyip her fantaziyi kuruyoruz. Fakat henuz hic birini gerce... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı gotunden sıktım

slm ben ahmet 35 yasındayım esım 28 yasında dun gece olanları anlatmak ıstıyorum esımın koynden gelırken sehrı yukardan goren bır dagdan assagıya ınıyorduk ben arabayı sehrı goren kuytu bı yere cektm once opusmye basladık esım dısarda sevısmeyı cok s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumun oglu meger kizmis

slm lar ben 31 yasinda almanyada yasayan travesti ve kadinsi pasiflerden hoslanan akt biriyim aslinda ben genelde kadinlarla birlikte oluyorum ama bazende internetten kadinsi pasif ariyorum birgün biraz kafam güzel discodan gelmistim ve bir gay sites... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

swinger seks

merhaba ben demir şuanda 42yaşında evli 10yaşında bir kızımız var.ben eşimle severek evlendim evlenmeden evvel birlikte olduk eşim benden 8yaş büyüktür okadar ğüzel şikişiyorki yaş hiç aramıza gimedi ben seksts ne istersem herşey oluyor sakso yutmak ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamın yegeni ile

Kocamın Yeğeni İle Çok degil iki sene önce biri bana dönüp kocanı aldatacaksın dese en ağıza alınmayacak küfürleri ederdim..Ama ne olduysa 2010 temmuz ayında almanyadan görümcem arayıp Cem seni çok özlemiş yanınaza gelmek istiyor demesiyle ve benim h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.