arzuyu yıllardır sikiyorum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba zevklihikaye okuyucuları. Ben erdem şu anda 18 yaşındaym. Anltcağım olay başımdan daha 2 sene önce grçekleşti. Benim okudugum okulda Ayşe diye bi kız var Bizim 1 alt katımızda oturuyorlar. Ayşe Pek güzel sayılmaz. Ama annesi çook Fena.Neyse olaya geçeyim hmen. Ben bu arzuyu çok istiordum. Arzu 35 yaşlarında ama taş gibi bi hatundur :)) Sarı saçlı fiziği harikaa işte.Biz böyle arkadaşlarla bzen bunun hakkında konusuyorduk. İşte arkadaşlar çok fena sikerim falan diyodu :D Ben kafaya taktim gerçekten. Kadini gorunce benim ufaklık sureli kalkar gibii oluodu bende saklıyordum. Bikeresinde bizim binanın altında bunu bekledim arzuda bzim okulda okul aile birliğinde sürekli okula geliyodu ayşeylede aynı sınıfta oldumuzdn surekli bizim sınıfa geliyordu. Bir gün ayşenn performns odevi vardı. Önceden yapmış buyuk oldugundan okula getirmemiş. Arzu getirdi onun yerine. Arzuyla yakın oturuyoruz zaten hemen yan masama geldi. Ödevi yapma niyetiyle o koca gtunu resmen gotume soktu. Yan trafım bostu kantine gidermş gibi yaptım çekilirmisinz ayakları :D Sürttüm buna bikere baktım rahatsız olmadı pek bidaha geçtim arkasındn yine hafif sürttüm baktım tık yok kadından. Busefer Oyle bi yuklendimki resmen ayakta boşldım.Elimde olsa hemen orada sikecektim. Arzunun istediğini biliyorum.Hee ayrıca arzu evli ve kocasıda yaklasık 1 sendir yurt dısında. Neyse okuldan döndüm işte pc falan zaman geçirdim uyurken bunu nasıl skeceğimi düşünmeye başladım. Hafif onu düşünüp masturbasyon yapıodum boxerimi birden hatırladım. Aç dersen açarım büyük hissediyorum yazıyodu :D Aklıma bi fikir geldi kesin arzuyu sıkecktım artık emındım. Sabah oldu hafta sonuydu camdan baktım ayşe dersaneye gidiyor Fırsat bu fırsat dedim cıkardım boxeri az parfum sıktım arzuların balkonuna attım anneme dedim dısarı cıkıyorum. Hemen onların eve gittim balkonunuza iç çamaşırım düştü ayp olmazsa verebilirmisiniz falan dedim. Tabiiki canım dedi gitti içeriye almaya Gelirken baktım gülüyo noldu dedim boxerin ustundekı yazıya gluyorum dedi yaşın kaç başın kaç falan yaptı. İçimden seni sikerken oyle demezsın diye güldüm :D Ondan sonra boxeri kokladı çok guzel kokuyo falan diye. Niyetimi anladı sanırım gel içeri kızımda gitti sıkılıydum dedi. Bende peki diyip geçtim içeri. Bişy içermisin dedi gerek yok sen gel yetr dedim güldü yavşak :D Üstümü değişmye gidiyorum bir dkika bekle dedi tamam dedim. O gelirken az okşdım faln bi geldi içeriye Tangayla Hasiktir lan flan dedim :D Neoldu bi sorun varsa giyinebilirim falan dedi. Yok canım ne gerek var dedım bende.İyi ozmn diyip güldü.Dediki hemen bak lafı uzatmayalım hemn başlayalım kızım gelmeden dedi. Bende Aldım bunu yatak odasına goturdum. Daha sikmeden inliyodu Girdik odya ytırdım bunu yatağa bi yalamaya baladım amcını çok fena sulandı hemen sikmek istiyodum ilk olucktı zaten o yuzdendir sanırım. Ama yalamaya devam ettim hadi arkadan istyorum dedi sus dedim. 15 dakika kadar yaladım nedye ondn sonra 5 dk ya o yaladı. İlk önden girdim. Pekfazla fantazim yoktu o zaman tabi. Düz 10 dkika siktim geliyorum dedim hap aldım içimeboşal dedi. Büyük bir hışımla boşaldı ölüyodum nerdeyse :) Az yattımsigara falan verdi içtik ondan sonra sıra bnde dedi ve benmkini yne yalamaya başladı. 1 dkd anca kalktı Ondan sonra doggy yap dedi yatırdım kopek pozisyonuna bu sfe biraz geç bosaldım yaklısık 25 dk sora bosaldım arzu busefer cidden gidiyodu valla cok iyiydinbeni bitirdn falan dedim bak az once küçük diyodun dedim nefes alışlarıdeğişti :D banyoya gidiyorum gelmekistermisin faln dedi peki dedim 15dk Götten siktim. Hemde parçalaya parçalya :D Sonra kurulandım arzu numaramı ıstedi. Ev boş olunca aricam dedi . Bene herzaman beklerim dedim boş olunca sendebize gelisindedim. Ogün bugundur Haftada 2 kere sikiyorum. Ama artık kocası geldi artık Ayda bir oda bazen sikiyorum. Fake olmayan yaş farketmez istanbuldan kızlar eklesn. Sizide bi güzel sikeym . :):)
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Yarramı Sömürdü Resmen

adım mert 23 yasında universite ogrencisiyim..size gecen yaz yasadıgım ve hala etkisinde oldugum anımı anlatacağım..gecen yaz tek basıma bizim yazlıga gittim annemler calıstıgından gelememişlerdi benle.yazlıga gittigimde aslında surekli sex yaparım d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumuz senem

selam arkadaşlar ben evliyim anlatacagım olay iki sene önce başımdan geçti komşumuz senem dul bir bayandı annesi ve erkek kardeşiyle yaşıyor iki genç annesi ama taş gibi bir bayan yaşı 30 benim yaşım 34gençlarıda kocasında kalyor neyse hikayemiz be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

FEN HOCAMI BAGIRIRTTIM

MERABA ARKADASLAR BEN HAKAN 16 YAŞINDAYIM YAKLASIK 20-22 CM PENISIM VAR LİSE2 YE GİDİYORUM BENİ DELİRTEN 2 YILDIR O GÖTÜNE CILDIRDIGIM 22 YAŞINDA BEKAR SARIŞIN FENCİYİ SİKTİM HİKAYEYE GECİYORUM - GECEN GÜN SIRADA OTURUYORUM O İSE DERSİ ANLATIYOR TAHT... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eski sevgilim beni rahat birakmadi

Merhaba. Benim adim Merve. 20 yasindayim ve Istanbulda oturuyorum. 2 sene once Ali adinda bir erkek arkadasim vardi. Guzel bir iliskimiz vardi ama Alinin cinsel istekleri beni kendinden sogutuyordu. Surekli bu konuyu aciyordu. Bir kac ay sonra Aliyle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

böyle sikilmezki

gerçek bir hikaye tamamen olan bir olay paylaşmak istedim köyden ankaraya 19 yaşında gelmiştim bekar evinde kalıyordum kişi daha vardı köylümüz sanayide çırak olarak işe başladım geç bırakıyordu usta beni işten bir ay falan olmuştu bir gün yine işten... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kime kısmet

Slm ben begüm bi anımı daha annatıorm hatrlamıyanlar için 176 boyunda 56 kilo beyaz tenliyim siyah saçlarım ve mavi gözlerim var.göğüslerim dolgun kalçalarım ele avuça gelicek gibi etlidir.bn şehir dışında okuyorum aslen istanbulluyum yine benle aynı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muavini siktim

ben aydında oturuyorum. o zaman 19 yasındaydım üniversiteyi kazanmıştım. konya selçuk üniversitesine kayt olmak için konyaya gitttim. kayıt işlemlerimi bir günde halledip hemen geri dönmek için garaja gidip bilet aldım. neyse otobüs saatim geldiğinde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bahis - nazan vs melek

Bilmiyorum size ne kadar ilginç gelecek ama,ben iki kadinin kavga etmesinden hoşlaniyorum. Daha doğrusu mücadele etmesinden. Bu güreş olabilir,yağli veya çamur güreşi de olabilir. öncelikle bu işin çok Erotik olduğuna inaniyorum,veya bana Erotik geli... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karıma muhteşem hediye.

Selam saygıdeğer hikaye tutkunları.Sizlere gerçek yaşanmış bir hikaye aktarıyorum! Ben ve eşim istanbul da yaşıyoruz ben 42,eşim yani benim birtanecik tatlı karım Sevinç 39 Yaşında, aslında kumral ama sonradan sarışın olma 1 75 boyunda hafif balık et... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

maras sikis

Slm ben bagcilarda konfeksiyon atelyesinde calisan 26 yaslarinda 185 boylarinda atletik yapili bir gencim.Size basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum.atelye sahibi orhan abi bana cok guvenir bana oglum derdi.Orhan abi kizini her gun okul cakisi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.