arkadaşim ve karisi şehriban

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
selam arkadaşlar bu hikaye değil gercek yaşanmiş bir olaydır, istanbulda oturuyorum kendimce fiziğim yerinde vucut olculeri 178 80 kg olqan bir beyim kamyon şoforuyum ama lise mezunuyum bababin rahatsiliğindan dolayi universiteyi birakmak zorunda kaldim ve bir daha bırakmadik hayat şartlarindan dolayi derken bir şofor arkadaşimin arkadaşi vardi firincıydi kendisi nevşehirliydi hanimida sonradan oğrendiğime gore duğunlrde şarki turku soylermiş işimin olmadiği birgun kendisinin yanina gittim biraz sohbet derken kendisininde 1 2 saat sonra işten cıkacağini soyledi işin yoksa bir iki kadeh atar gideriz dedi bende zaten eşimi yaz dolayisiyla koye yollamiştim biraz sohbet falan derken bizim eve gidelim bu gece bizde kalirsin zaten yalnimişsin dedi bende israr edince yok demedim qama allah biliyor icimde hic bir kotu niyet yoktu vakit 11 olmuş gençlar yatmişt şehriban devamli bana bakiyor bende arkaDAŞİMİN KARİSİ DİYE BAKAMİYORDUM AMA SIOHBET KOYILAŞTİ VE ŞEHRİBAN KAHVE YAPİP GETİRDİKTEN SONRA YANİMa oturdu ve adeta beni sik der gibiydi ben kalkip gitmeye niyetlendim o sıradac kocasi rahat olmami isterse onunla baş başa kalabileceğimi soyleyince ben bi tuhaf oldum bir yandanda ickiler gidiyordu az sonra sehriban trqansparan elbise ile geldi ve danse davet etti kocasi da israr etti ama ben huzursuzdum nedense artik kendimi tutamadim ve şehribanla dudaklarimiz saki,z gibi birbirine yapişti kaldi bir yandan da erotik figurler cizmeye başladikocasinin gozlerinin ici guluyordu artik derken kendimizi cırıl cıplak bulduk kocasi halen bizi izliyordu biz yatak odasina gectik şehribanla kapiyi kapattik ama kocasi ısrarla kapi acik kalsin bende seyredeyim bari sizi dedi ister istemez kabul ettimama ben nasil bi sikişki saatlerce seviştik sikiştik ben onu baNYODAN SONRA AMİNİ ODA BENİM SİKİMİ YALAYİP DURDUsabah artik guneş aydinlakmak uzereyken toparlandik vev ben arkadaşima ve karisina teş ederek ayrildik meğer bu olayi benim arkadaşimlada yapmi,şlar şehriban arkadaşima gosterip vermiyormuş olsada cok kısa surduğunden ilişkileri sicak bakmiyormuş arkadaşimin en buyuk eğlenceside karisini sikilirken izlemekmiş sonradan oğrendi,m tabi ileriki gunlerde duramaz olduk ara sira ayni şeyi tekrar yaptık ama artik işi seyreltmiştim ben mecburen cunku benim bir ailem vardi onlar bu olaydan sonra 1 yıl gibi daha istanbulda kaldilar ve memlekettlerine goc ettiler bır daha goruşme imkanimiz olmadi bende zaten tel nomu değişmiştim karinin yuzunden bşimdi aklima geldikce boyle bir imkqan olanak varmi diye duşunuyorum o gunleri arar oldum ama nafile bir yandan da aklimdan cikmiyor bir turlu seks yaparken sanki şehribqani sikiyorum gibi geliyor bana 40 yaş kumral yeşil gozlu aslen karadenizliyim istanbul beylikduzunde oturuyorum bana bu zevki bir daha tattırmak isteyen ve tatmak isteyen varsa goruşelim lutfen
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

yengem tek aşkım

Merhaba ..Hikaye okuyucuları. Anlatacağım bu olay uzun zaman önce başladı ve uzun bir sürede devam etti. Tamamen gerçek olup yazmamın sebebi ise şimdiye dek kimseye bahsedememiş olmam ve artık yaşanmıyor oluşudur. Burada birçok insanın yaşadığı kimi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın karım 2 bölüm

patron içerde karıma bak nazire senide kocanıda işten atardım ama sana bi şans vermeliyim diye düşündüm diyordu karım teşekürlerefendim diyordu sizi bişekilde affederim karımda neisterseniz yaparım diyordubizi affedin diye yalvarıyodu patron gel ozam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kömürlükte bozdurdum

slm ben istanbuldan cenk size 1 sene önce başımdan geçen ilk ilişkimi anlatıcam 1,69 boyunda 45 kiloda kılsız kumral tenli 19 yaşında bi pasifim ama daha önce hiç ilişkim olmamıştı artık deliğime soktuğum aletler bile az gelmeye başlamıştı ve artık k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

travesti

bır gece alkolu yıne asırı kacırdıktan sonra bu sefer ıcıme bır aleti alacagıma kesın karar verdım.daha once kendı kendıme denemelerım olmustu ama canlısını ıstıyordum.telden nete gırıp travestı numaralarını aldım.en sonunda bırıyle anlasıp evıne gıt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcakızı

selam ankaradan kalktim amcama konyaya gittim süpriz olsun istedim kapıyı caldim amcamin kizi cikti 19 yasinda sarisin bir kiz idi 1 sene evi kaldi bosandi.amcami sordum köye gittiler sabah gelecekler dedi..mecbur ıkılla sıkıa içeri girdim karnim doy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

catıdakı sikiş

inteten okeyde kız ayarladım konusmaya basladık cıkmaya basladık daha sonra ben sex ısterım dıe tutturdum oda kabul ettı yapcak yer yoktu arkdasımın evının catıya gıdelım dedım kabul ettı oraya gıttık ustunu cıkardım cırılcıplak kaldı oda benı soydu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pelin hamamı merak edince

Pelin lojmanda rahat olmasada,yapacağındanda geri kalmıyordu.Düzenlenen çaylara,günlere giderken kısa etekler yada elbiselerini giyiyordu.Daracık etek götünü olduğu gibi belli ediyor.O güzelim götünüde sallayarak yürüyor.Şehirde gezdiğimiz bir günde,... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kıllı teyzemle

ben 18 yaşındayım adım Kaan ben adanada teyzemle kalıyordum annem babam başka şehirde kardeşimde yog. teyzem 38 yaşında olgun ve 97 kilo evli diil hiç el sürülmemiş ve çok kıllı bacakaları , ve onun boğazının kılları çoktu ve beyaz tenli bir gün teyz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fena kalcalı kuzenim hayalimdi basardım

öncelikle ben batu istanbulda oturuyorum 18yasındaym sex hikayem kuzenmle gecti kuzenmde 18yasında bu olay olalı 2sene oldu. Cok güzel kalcaları olan sürekli bakıp zevklendgm bi kuzenim var bu birazda erkek düskünü, banada braz ilgisi var hep bnmle d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aldattm

merhaba adım burcu 1.70 boyunda 66 kilo yeşil gözlü sarışın evli bir bayanım... her şey insanın ilk evlendiği zamanki gb olmuyor. yıllar bazı şeyleri sizden alıp götürüyor ve başka maceralar armaya başlıyorsunuz.eşimi ilk aldatışım evet istemeyerekte... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.