arkadaşım ve kardeşim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm ben 26 yaşında bir erkeğim önceden tiner çekerdim birarkadaşım vardı tineri çektim oda çekti sikişelimmi dedim yok dedi önce sen benisik dedim ama daha hiç sikilmemiştim neyse çıkardı aletiniben titriyordum elime aldım ve oynamaya başladım sonra ağzıma aldım boş bir tadıvardı şuan anlatırken bile oanı yaşıyormuşum gibi oluyorum neyse emiyorumzevkten çıldırıyordu bende aynen farkında olmadan ağzıma boşaldı ağzım dölledolmuştu namtın dedim yanlışlıkla odu dedi olsun kocacım benim dedim sikininher tarafı döl olmuştu hepsini emdim tekrar kaldırdım bu arada o hiç benimkinieline bile almadı olsun beni siksin yeter diyordum içimden sikini kaldırdımtekrar o yatağa uzandı siki bir odundu sanki götüme sokacaktım onu üstüne doğrugeldim sikini elime aldım götüme sürtüyordumki birden kökleyince bir bağırdımkiama çok kalındı ilk onunkini alacaktım korktum bu olay böyle kapandı birde benimbacım var bacımdan şüpeleniyordum erkek arkadaşı vardı emindim evde odasındamastubasyon yaparken onu hep izlemişimdir ama cesaret edipte ona yaklaşamadımneyse birgün yine süslendi evden çıktı yine ona gidiyordu biliyordum izlemeyebaşladım bacımı bi parkta buluştular daha öpüşmeden yanlarına koştum yetişkini öylebir dövdümki bacımda eve kaçmıştı arkasından koştum eve gittim odasında kapıyıdakitlemişti hiç birşe sölemedim salonda oturuyordum bi ara kilit açılır gibioldu aldımadım bacımda iki sattir ses çıkmadı merak etmiştim odasına gittim kapıaçıktı yavaşça açtım uyuyordu aklımdan onu sikmek geçti yine azmıştım adetayavaşça yaklaştım eteğin altından elimi soktum ama ben titriyordum yinekilodunun üzerinden okşuyordum halen uyanmıyordu mümkün değildi ama eteğinisıyırdım sütun gibi bacakları vardı kilodunu çıkardım buarada halen uyuyornumarası yapıyor amı kurumuş dudakları birbirine yapışmış bi yumuldum yalıyordumohhhh ne kadar zevkli oluyordu bir bilseniz neyse tam yarım saat yaladımparmakladım halen uyuyor numarası yapıyordu bende syunmaya başladım sikim çokbüyüktü siki,mi amının üzerinde gezindirmeye başladığımda uyandı napıyorsun abidedi seni sikmek istiyorum dedim ama ben senin bacınım dedi olsun amın çok güzelama içne sokmuyacaksın dedi tamam dedim ben uzandımüzerime geldi sikimi elinealdı amına sürtmeye başladı bu arada diyordiki neden daha önce beni sikmeyekalkmadın başka erkeklerle beraber olmaya çalıştım hiç siktirdinmi kendini yokabi olurmu öyle şey neyse kafasını amına sokup sokup çıkardıyordu yüzüstü yattıgötünü okşuyordum bacaklarını kapattı ben sikimi oradan sokup suokupçıkardıyordum hem amına hemde götüne değiyordu sikim abicim ohhhhh öyle sik benihadi sok ne olur boşalacağım diyordu sakın boşalma dedim tamam abicim senibekliyorum göğüslerin arasından skitim ağzınada almıyordu sadece kafasını alsanakafasını emmeye başladı ve birden boşaldım beni siken arkadaşın yaptığı gibiyapmıştım birden ağzı dlümle dolmuştu hemen üzerime tükürdü naptın abi yalasanakız ama acayip bir tadı var olsun çok güzeldir hoşuna gidecek sen nerdenbiliyorsunabi ben bazen kendi dölümü yalarım güzelmi oluyor abi bak sana birşeysöyleyeceğim ama kimseye msöylemiyeceksin tamammı tamam abi beni bir arkadaşımsikti erkek arkadaşınmı yani evet götöndenmi evet acımıyormu zaten sadecekafasını soktu abi bende yapma penis var bir dakika geiyorum birazdangeldielinde kocaman bir sik onunla napacaksın dedim suus bacaklarını aç neyapıyorsun sen bacaklarını aç siki kremledi götüme yavaşça sokmaya çalıştıbirden soktu şlap diye girdi öylece durdu içinde acıyor ama uf ya sus ileri gerigitmeye başladı 69,cu pozüsyonu aldık ben onun amını emiyorum oda ağzına alıyorve sikide gtüme sokuyor artık açılmıştı iyicene rahat bir şekilde giriyordu ayağa kalktık abi benide götten sikermisin alabilirmisin bir deneriz sikimikremledi ve domaldı kafasını yavaşça soktum şlap diye girdi kolay olmuştu kızsen daha önce götten siktirdinmi yok abi olurmu ilk sen yapıyorsun siktirmişbelli neyse ben sesimi çıkarmadım götüne boşaldım yapma siki kendi kendinegötüne sokuyordu bende onu izliyordum şimdi yoruldum daha sonra anlatacağımbekleyin iyi geceler
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

askerde bir başka

Merhaba size askerliğimin son 4 ayın`da başımdan geçen bir olayı anlatacağım.Ben aktif bir erkeğim ve askerde alt devrem olan Bolu`lu Kaan ile tanışmamız 9 ay evvel oldu.Birgün moralinin bozuk olduğu bir anda haa bu arada çok tatlı ve sevimli biri si... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yurttaki hocam

merhaba beni başımdan geçen olay lise yıllarımda kaldığım yurttageldi henüz ozamanlar 18 yaşındaydım bir gece hava çok sıcak olduğu için uyandımcam açık olduğundan ay dolunay olduğundan içerisi bayağı aydınlıktı kalktımüstümdeki pijamalarımı çıkardım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

taş ustası hacı

Ben 17-18 yaşlarında iken.Yaz ayı,hasat zamanı tarlada çalışıyorum. Amcallarla birlikte koyunlarımıza saman için buğday sapı. getiriyoruz. Sabah erkenden başlayıp akşam saatlarine kadar sap çekip ardından biçerdöveri takip edip tarlaları biçtiriyoruz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nasıl oldu nasıl gelişti anlamadım

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları.Kızımdan ve kendimden çok utandım… sayın okuyucular bu yazıyı yazıp yazmamak için çok düşündüm.çok tereddüt ettim doğrusu.. zira içimdeki utanç ve sır beni delirtiyordu. çok hikayeleri okudum. çoğunluğun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

süper pasif

Merhaba !!! Geçen gün 10 senelik arkadaşımla olan birlikteliğimizi yazdım. Bu da hikayem arkadaşımla daha aramızda hiç birşey yokken    oldu. Günlerden çarşamba filandı. Beyoğlunda bir arkadaşla tünele doğru yürüyorduk. Eylül ayı idi sanırı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

misafire özel ilgi

Ben kemal İzmir’den. Chette tanıştığım okan isimli bir pasifle tanıştım. Beni evine çağırdı. Önce gitmeye biraz çekindim. Nedeni karşıyakaya gitmeye korkuyordum. Ama gittim. Çünkü ilk defa bir erkek sikecektim. Neyse arabaya bindim. Ksk limanının kar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

melis sexy

Şimdiden yazıyım bu hikaye gerçek değildir. Biraz tombiş olduğum için göğüslerim büyük neyse üstüme bluz umu giyiyorum altıma siyah mini etek siyah fileli çorap ve siyah tanga giyiyorum kapı çalıyor sen geliyorsun öpüşürüyoruz kucağına alıyorsun salo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

3 kişiye sakso çekişim

Mrb ben izmirde yasayan 25 yası nda 180 80 kumral bakı mlı erkeksi gizli ap bi gayı m bu yazdı kları m tamamen yasanmı s bı olaydı r bi gü n nette sex yapmak iç in birilerini ararken birinden msj geldi sakso ç ekritip agzı na boş altı cak bi gay arad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iç ime boş aldı

ben16 yası ndayı m kuzenm 17 bir gü n annemgil yattı ktan sonra kuzenmin yanı na gttm ve skini yalamaya bş ladı m cok serrtti hiç sesini cı kartmadı daha snra ayaga kalktı ve bnmkiiyaladı cok zevk ald... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgınlığın sonu

Merhabalar ben burak 24 yaşındayım.ıspartada üniversitede okuyorum.. ve başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum...sıkça internete giren biri değilimdir. azdığım zamanlar girerim desem daha doğru olur. yine böyle bir gün chate girdim. ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.