Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, arkadaşım tolga hikayesini oku.

arkadaşım tolga

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
tuzladan arkadaşım tolgayla uzun yıllardır tanışırız , kilolu olduğumdan şakayla hep eller taciz ederdi. şakayle memelerimi avuçlar falan bunun gibi şeyler bende de zamanla ona bir ilgi oldu fakat belli etmiyordum içimden çok istiyordum , yaz günü ona gittim duştan çıkmıştı altında sadece donla açtı kapıyı geçtik salona oturduk aklım ondaydı dedim sıcaktan üstümü çıkarayımmı çıkaar dedi karşıma oturdu sikini çıkardı oynuyordu sonra yanıma geldi yine şakayla memelerimi avuçlamaya başladı biraz okşadıktan sonra bi anda emmeye başladı şaşırdımdı ama zevkten uçuyordum sonra ayağa kalktı sikini ağzıma dayadı em dedi , hayır falan dedim em dedi tokat attı yüzüme ağzıma aldım yalamaya başladım çok geçmeden yüzüme fışkırdı şaşkınlıktan napacağımı bilemiyordum kaldırdı odasına götürdü yüzüm döl içinde , domal dedi götümü yağladı sikini dayadı uzun zamandır istediğim olmuştu nihayet biraz zorladıktan sonra başını soktu gözlerim kararmıştı kaçmak için hamle yaptım yatağa yüzüstü uzandım oda arkamda çırpınırken tamamı girdi içime öyle kaldı bir süre sonra pompalamaya başladı git gel harikaydı sonrada iyicekarısı
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

komşumuz ayla

Herkeze seLamLar anlatacağim hikaye tamamen gercektir komusumuz ayla ali adinda bir gemi kaptaniyla evliydi ali abi sefere gittimi 1 aydan önce gelmezdi ayla ablada sürekli evde tek kalirdi onunla msn de sohbet ederdik bi gün msnde sohbet ederken cam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimle şantiyede

Merhabalar arkadaşlar,adım serdar 34 yaşındayım,eşim özlemse 26,içimde gay duygularıda olan biriyi,eşime karşı oldukça aktifim ama sikilme arzumuda bastıramıyorum,evlenmeden bu ilişkiyi yaşamış ve eşime anlatmıştım,eşim gayet normal karşılamış ve say... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

berberime siktirdim

2 yıl önce bir kuaföre bir arkadaşımızı götürmüştük adam çok yakışıklıydı ben de ona gitmeye baslamıstım. tabi cok cekingen oldugum için o gün bugundur hic bişey olmadı ama o da sanki bişeyler istyor gibydi. belki de hic kendimi belli etmedğimden yan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kenan abimin inanılmaz penisi

ben öykü 19 yaşındayım bir süredir çeşitli porno siteleri izliyorum ve her yerebırakıorum pornolar sikilirken sikilmek istiyorum evde sert cisimler bulup vajinama sokuyorum şu an bulduğum ilk kağıt parçasının soktum ve amımın suları akıyor her neyse ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk gay deneyimim

Ben murat 175 boyunda 63 kilo dolgun kalçalı 22 yaşında gizli bir pasifim. öncelikle şunu belirtmek isterim ki anlatacağım olay fantezi değil gerçektir. İlk deneyimimi sizinle paylaşmak istedim.Bundan 1 ay evvel evde yalnız kalmıştım. Yine canım sıkı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kapici ısmail abiyi siktim

Selam. Ben İstanbuldan 25 yas genc esmer 1.75 boylarında aktif bir gencim. Anlatacağım olay geçen kış başımdan geçti. Uzun süredir üniversite nedeniyle başka şehirdeydim ve İstanbula yeni dönmüştüm. Okulu bitiricem diye yogun calışmaktan dolayı resme... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımve komşu ogulları ben

Karımla ben her zamaniyi anlaşırdıkbir zamanlar adı Ayşedir. Seks hayatımızilk zamanlarçok güzel ve hareketliydi son zamanlarda monotonlaşmaya az yapmaya başladık.Bu yüzden fantezilerle seksimizizi canlandırmaya başladık ikimizde zevkalır olduk.Fante... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kankam mustafa karımı hamile bıraktı.

Evleneli 3 yıl oldu eşim 23 yaşında oldukca kıpır kıpır iyi iletişim kuran iri ben ise biraz soğuğum öyle kolay iletişim kuramam üniversite de okurken ev arkadaşım olan Mustafa iş için İstanbul a geldiğini söyledi.Görüşmek istedim onu özlemiştim iyi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

inandirici seks hikayeleri

slm baldızımla yaşadığım bir anımdır bu ben 33 yaşındayım baldız 21 oldum olası baldızıma hastayım çok seksi birisi ismi tülay tülay genelde bizde kalır kendisi bekar annem hastalanmıştı onun için eşimi annemle yolladım aramız annemlerle 6 saatlık yo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kokliyecegim yer

slm ben yusuf isterdimki benımde bir sikiş hikayem olsun ama elimde 20 santimlık yarakla kala kalmis birşekildeyım bunu okuyan olursa ne olur yardım etsin gurup olur tek olur olsunda ben bu yaragı sıcak yere koklim YETEr beni sex kolesi yapın azgın k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.