Porno hikayeleri kategorisi, arkadan amıma girdi hikayesini oku.

arkadan amıma girdi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm ben sezin.16 yaşındayım ve lise 2 ye gidiyorum.doğrusunu söylemek gerekirse canım bir erkekle birlikte olmayı çok istiyor ama korkuyordum.ben bizim okuldan bir gençtan inanılmaz derecede hoşlanıyordum.onun da bana karşı bişeyler hissettiğini düşünüyordum.çünkü inanılmaz güzel bakışları vardı.hep birbirimizle bakışır ama bir türlü birbirimizle tanışmak nasip olmamıştı.bizim okulun maçının olduğu bir gün okuldan sadece iki sınıf maça götürüldü.çok güzel bir tesadüf sayesinde onların ve bizim sınıfımıyarisalim.comim bakışmalarımız maç boyunca sürdü ve artık ona deliriyordum gelip benimle konuşması için.şunuda söylemeliyim ben okul hentbol takımındayım.onun samimi olduğu kız arkadaşlarından biriyle de ben hentbl takımından arkadaşım.neyse o gün o kızla genç devre arası birlikte dolaşıyorlardı.benim olduğum yere doğru yürüdüler benim o anda kalbim yerinden fırlayacak gibi oldu.onlar tam yanıma geldiklerinde kız bana maç sonunda onların sınıfına gidip ondan formamı almamıistedi.öylece bizim takım hakkında konusurken kız bana ve çocuğa siz tanışmıyosunuz dimi? deyip bizi tanıştıdı.elimi sıkıp memnun oldum dediğinde inanın ki ölecektim neredeyse.daha sonra maç sonu sınıflarına gidip formamı aldığımda sadece ikisi sınıftaydı.bu arada biz grupta oynadığımız 5 maçıda kaybetmiştik.o da ben ve o kızla yarın siz yine kesin mağlup olursunuz diye dalga geçiyordu.o anda ben ve kız birlik olup ona karşı gelmeye başladık.sonuçta onunla yemeğine iddiaya girdik ve maç çıkışı ben,o ve kız yemeğe gidecektik.sonuçta maçı yine kaybettik ve o gün ona yemek ısmarladık.yemekten sonra yine okula gittik ve o gün okul çıkışı ben sııfımdan bir kaç kızla beraber otobüs yarisalim.comim kızlar gitmiş benim otobüs hala gelmemişti.o anda bir motor yanıma yanaştı ve onu gördüğümde inanamadım.bana istediğin yere bırakayım seni istersen dedi.bende teşekkür edip motora bindim.beni eve bırakmasını istedim.eve geldiğimizde bize çıksana dedim.o gün herşey tam yolundaydı ve bizikilerde yemeğe çıkmışlardı.tamam bi kahveni içerim dedi.tamam o halde dedim kendisine.yukarı çıktık.kahveyi yaptım ve içerken sohbete başladık ve bi anda ortam çok ciddileşti vesezin sana bişey söylemem gerekiyor dedi ve elini elime uzatıp biraz sıktı ve ben senden hoşlanıyorum ve bunun farkında olduğundan eminim dedi.ben o an donakalmıştım.bişey demeyecek misin dedi.bende herşey açık değil mi dedim.o an bana şu an dudaklarına yapışmayı o kadar çok istiyorum ki dedi.bende ne duruyosun ki dedim ona.allahım çok güzel öpüşüyorduk ve hiç bitmesini istemiyordum.aşkım benim olur musun dedi.ona ben daha önce hiçbir erkekle birlikt olmadığımı ve korktuğumu söyledim.sen bilirsin bu sadece senin istemenle olur dedi.işte o an benim tükendiğim andı.tam elini çekti ki aptal tabiki istiyorum bu dünyada senden başkasıyla olmaz bu zaten dedim.(şu an dahi bunu söylediğime aklım ermiyor)ayağa kalkıp beni de kaldırdı ve öpüşmeye başladık.öpüşürken aynı zamanda kalçalarımı sıkıyordu.daha sonra boynumu ve omuzlarımı öpmeye başladı.üzerimde okul gömleyi hala duruyordu ve yavaş yavaş düğmelermi açmaya başladı.ona korkuyorum dedim bana korkmamam ve ona güvenmemi istedi.daha sonra eteğimi indirdi ben sadece sütyen ve külotla idim.sütyenimi çözüp göğüslerimi yalamaya başladı.ve bana bak bende ilk kez bir cinsel ilişki yaşıyorum dedi ve daha sonra külodumu indirip amımı yalamaya başladı.sonrada bana senin odana gidelim dedi.ve odama doğru yöneldik.odaya girer girmez ben yatağıma uzandım o ise üzerini soydu ve yanıma geldi.cinsel organı taş gibi olmuştu.onu bana doğru uzattı ve hadi bebeğim dedi.bende ağzımı ona doğru yönelttim ve yalamaya başladım.sonra ağzımdan çekti ve bana arkanı döner misin bebeğim dedi.bende dediğini yaptım.dönünce belimi tuttu ve hafifçe eğdi sonrada kalçalarımı tutup hafifçe geçirdi.daha sonrada gidip gelmeye başladı.ben çok ince bi kızım.onun organı ise kalındı ve girdiğinde çok acı çekiyordum.ama çok hoştu.o bi kez boşaldı ve bebeğim yatağa uzan dedi sonrada üzerime doğru gelip amıma geçirdi ve oanda öyle çok acı çektim ki inanılmaz bi biçimde bağırıyordum.o da her girişinde sakin ol bebeğim deyip beni motive ediyordu.belli bi süre önden beni becerdi ve daha sonra birlikte duş alıp giyindik.ve o dudağıma bi öpücük kondurup seni seviyorum dedi ve gitti.bi gün sonra okulda her tenefüs birlikteydik.bana akşam için teşekkür etti.ve artık onun yanında kendimi o kadar güvende hissediyordum ki.o günden bu yana 3 ay gçti ve biz halen çıkıyoruz şu ana kadar kaç kez mi birlikte olduk?inanın ki hatırlamıyorum.onun olduğuma şu anda hiç pişman değilim çünkü onu çok ama çok seviyorum ve tabi ki o da beni.işte en hoşuma giden de bu işte.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

türbanlı kızla sonunda sikştim

yarisalim.com Sex hikayeleri sitesine hoş geldinizSitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsinizHer kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize beklerizŞimdi Hikayemizi okumaya geçelimApartmanın son katına tesettü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir tasla iki kusss

yarisalim.com Slm arkadaslar sıze mersınden yazıyorum. 25 yasında evli ve aşırı derecede sex düskünü bir beyim. size anlatacagım hikayeyi 08.11.2005 tarihinde yaşadım. benim biri 28, biride benimle yaşıt(25) 2 tane teyzem var ben teyzelerimle çok yakı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi acımadan becerdim

Merhaba değerli yarisalim.com   okurları  Evet arkadaşlar ?..Bu olay bundan 1 sene önceydi.. Ben yengeme ergenliğe girdiğimden beri ilgi duyarım Nasıl olduysa evde kimse yokken yengem bize geldi.Bende hemen fırsattan istifade etmek istedim ve yengemi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çıtır kız kütür kütürdü be

slm mıllet bu ensest hıkaye daha dun aksam basımdan gectı ben 22 yasında kuzenım ıse dha 18 nde cok tatlı beyaz tenlı bı hatun kendısıyle aynı yerde oturmamız da ayrı bı sans tabı gercı sımdıye kadra hıc aklımdan gecmemıstı böle seyler yapıcam ama ın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi sekreterimi ofisimde becerdim

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları. 21lik Sekreterim Sekreterim tam 1.82.boyunda tanıdık biri tarafından gönderildi çalışmaya başladı bende boy kompleksi olmasada canım sıkılmadı değil ben 1.70.80 kğ 40 yaşında biriyim ona yani nazlıya ta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemle beraber kocalarımızı aldattık

merhabalar değerli       okurları  benim adım Buket 2 yıllık evliyim eşımle aslında çok güzel bır sex yasantımız var ama bu bana yetmedı cunku evlenmeden once hep annemden babamı aldattıgı erkeklerı dınlendırdım bu benı cok heyecanlandırırdı 2/3 sefe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çıplakken birden içeri girince

Adım Zuhal iç anadoluda bir kasabada yaşıyorduk. Ablam evlenerek karadeniz kıyısında bir şehre yerleşmişti. Ablam benden 10 yaş büyüktür. Ben şimdi 20 yaşındayım. Ablam evlendikten sonra ben de yazları onların yanına gider denize girerdik o zamnlar d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı hatunla sex

Geçtiğimiz yaz tatilinde Bodrum’daki yazlığa gitmeye karar verdik. Bizde yazlık bol. Babamın işleri yüzünden bu yıl annem, ben, ablam, eniştem ve yeğenlerle gidecektik. Bu yıl yengem, gençları ve kız kardeşi de amcamın yoğun işleri sayesinde bizimle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli kadını doruklara çıkardım

Merhaba yarisalim.com seks okurları,ben Murat. 32 yaşındayım evli ve üç genç babasıyım. Başımdan geçen olay geçen yaz gerçekleşti. Köyde iş güç uğraşan birazcık aksi bir adamım. Sivri dilli biriyim o yüzden çoğu ortam beni sevmez.. Mutlu mesut bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tangalı bacaklarımı ayırdım ve okşayışına bıraktım kendimi

Merhaba yarisalim.com seks okurları,evli bi çiftle olan ilişkiyi okuyordum ve oldukça etkilendim. Çok hoş gelmişti. Sex yapmayı seviyordum ama hiç bu kadar istediğimi hatırlamıyorum. Sevişmelerim çok monotondu. Ama o hikayeyi yazan kişiyle sanırım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.