Ulaşım Araçları Hikayeleri kategorisi, arabada sex hikayesini oku.

arabada sex

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
|Merhabalar adım ali; Birgün araba ile gezerken parkın içinden elinde bir gençla güzel bir kız çıktı ama ne kız yol verdim ve önümden geçerken gülümdesi.Biraz ilerledim ve dönüp kızın yanına geldim tanışmak istediğimi çok hoş olduğunu söyledim yetişkini işaret ederek telefon numarasını verdi ve gitti. Aklımdan birtürlü çıkmıyordu ertesi gün saat 13:00 civarlarında aradım ve aynı parkta buluşmak istediğini söyledi.Saat akşam 21:00 civarlarında parkta buluştuk biraz oturduktan sonra arabaya geçtik.birazda orada muabbet falan derken kızın elini bir anda aletimin üzerinde hissettim delirmiş gibi birden ağzına aldı ve yalamaya başladı.Hayatımda ilk defa arabada 69 yaptıyarisalim.comalılmaz bir zevkti kızla aynı anda boşaldık.Dağa sonra üstüme çıkıp çılgınlar gibi zıpladı ve sırayla boşaldık.Evine bıraktım.( arada konuştuklarımızı anlatmayacağım sözüm var her ne kadar tanımasınızda dürüstlük bizde kalsın ) Sevişmek çılgınca fanteziler kurmak isteyenler [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kızıl saçlı hatun

ben ismimi koray diye tanıtmak istiyorum bundan 2 yıl evvel eminönünden gop gidiyorduk ben ve 2 arkadaşım otobus baya doluydu ve de içerisi sıcaktı bayanlara pek yer vermezler bu zamanın insanlar neyse biz arkada duruyoruz yanımızdaDA 2 kız ilkten hi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

süper yolculukkk

Ben kısa donem askerlıgımı istanbul heybelı ada yaptım hafta sonu carsı ıznıne cıkmıstım sıcak bırgundu sırkecıden tramvaya bındım az sonra kalabalıklasmaya basladı arka kosede duruyordum durakta 3 kız bındı bu arada ben denızcıydım beyaz unuformalar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bayram günü otobüste

Selam ben başımdan geçen gerçek bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Bayram günüydü. Otobüsler ücretsiz olduğundan ağzına kadar doluydu. İlk duraktan otobüse binmeme rağmen ayakta kalmıştım ve hemen köşelerden bir tanesini kaptım. 2 yada 3 durak so... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o beni otobüste becerdi

slm ben mine nak den bir gün otobüs duragında beklerken bir erkek gördüm cok cekci idi bende azdım o anda birden aklıma onu ayaltmak geldi bende mini etek 1 karıs anca üstümde bady ve bindik hemen arkama gecti bi sürtünde bende bi şey demedim cünkü i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobü steki heyecan

Herkese iyi geceler bol fantaziler diliyorumbu siteyi gerç ekten seviyorum ama son zamanlarda biraz hikayelerde gerç eklik anlamı nda dü ş ü ş var ben daha cok daha gerç ekci doğ al ve etkileyici hikayelerden... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beldeyi otobüsünde zevk dolu dakikalar

Merhabalar ben seralp istanbuldan yazıyorum.daha önce arkadaşım burçun evinde yaşadığım anımı anlatmıştım hatırlayanlar vardır.bir akşam evde sıkıldım dışarı çıktım otobüsle bi tur atıp dönmeyi düşünüyordum taki o ana kadar .neyse uzatmayalım.durakta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zevk doruk olunca sınır tanımıyor

slm doslar benım bır olayım var başımdan gecen sızlerle paylaşmak istıyorum benım olayım ulaşım arcında amam bu bılgını otobus felan deyıl kamyonu arka kasaında gecıyorarkadaşım nuri nın ailesi yazlık almışdı orya evdekı eşyaları goturuyorduk bızden ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

40\'lık komşumla

mrb ben göktürk size anlatacağım hikaye bire bir yaşanmış gerçek bir hikayedir inanın bana. bu olay benim başımdan iki yıl önce geçti yani ben 23 yaşında iken. komşu leyla abla 40 lı yaşlarda olgun fazla güzel olmasa da kapalı ama erotik ve çok seksi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexsi duru hemşire

Merhaba değerli arkadaşlar. Size, çok uzun süre olmadı. Bundan 1 ay önce başımdan geçen bir hikayeyi anlatacağım. Kayınpederimi rahatsızlığından dolayı hastanede yatıyordu ve ağır bir hastalığı olduğundan da refakatcisiz olmuyordu bende Pazar tatil o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk sex yaşamım

sem ben samet sizlere yaşadıgım bir hikayeyei anlatacagım bu olay yaklaşık 4 ay önce oldu ben metroda muavinlik yapıyorum işimden izin aldım istanbulda gidip gelecektim gittim.geldiğimde ine benim çalıştıgın otobüsle geri gelirken yaşandı bunlar.arka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.