Bire Bir Hikayeler kategorisi, aptal küçük kedicik hikayesini oku.

aptal küçük kedicik

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selam millet bu size ikinci yazışım adım apo ve sizinde yazmanızı tavsiye ederim insan rahatlıyor saat şuan 18,40 ortalama 30 dakka önce yanımda arkadaşımın çıktıgı vardı ve hikayeye dönelim ben lise ikideyim üçte olmam lazım ama kaldım sınıfta çıktıgım bir kız var onunda arkadaşı ben onu bizim burda bir cafede tanıdım ismi aynur çok tatlı kedi gibi bir kız daha ikinci günden sarılarak iyi akşamlar sabah okula gittigmde sarılarak günaydın felan geçen benim kızla cafede oturuyoruz aslı geldi oynadık dans    felan derken aynur bir köşeye çekildi baktım aglıyor niye aglıyorsun dedim apo karşıma adam akıllı birileri çıkmadı dedi bende ona ben varım dicek halim yokya aslında derdim ama benimki beni vurur konuya dönim ben ben hemen buna karşılık yanımızda bir    genç vardı ismi ? hatırlamıyom al dedim bu genç saf birine benziyor onun çıktıgı var dedi bana bende ok dedim aradan 2.3 gün geçti baktım apo ben onla çıkıyom dedi ben tabi şaşırdım çünki biliyordu aslı çıktıgı oldugunu bugün cefeye    gittik okuldan kaçıp benimki felan varmış ok dedim telde evden çıktım gittim aradan 10 dakka sonra aslı geldi evden naber öpüştükfelan benimki bir şey demiyor ama çünki kankisi zaten bizde yanaktan öpüşüyoz oha yani okadarda degil neyse aslıya dedim aslı .    sevgilinle bize gel tamam dedi ben bunları kaybettim okulun çıkışına gitmiştik sonra ben arkadaşa gittim orda yemek felan aradılar beni    apo nerdesin dedim arkadaştayım biz dediler kapının önündeyiz annen evde sagdece ok dedim bekleyin geliyorum koşarak gittim baktım aynurla ?    hemen sarıldık felan bizim eve çıktık annem yemek felan yaptı ben içerde hemen müzik felan açtım toplam 4 kişiydik ben    bunları koparttım aradan 40 dakka felan geçti aynurun sevgilisin teli çaldı arayan babası konuştu 5 dakka sonra köprüye gel arabayla alıcam tabi aynur ortada kaldı dedi ben babanın yanına bincem genç ne olcvak felan ben seni eve bırakıp giderim .    olmaz felan ben dedim ok ya sen kal biz senibırakırız evine ok dedi bu salak gitti ama çocuga mal felan    demeyin genç sevmiyor zaten kızda biliyor sevmedigi çocugun pipisi varya ondan çıkıyordur bence :) ya işte bu gitti ben bizim gençları içeriye aldım geri kalan iki kişiyi onlarda mecbur gitti ya gidin ben biraz konuşun nasılsın felan baktım aglıyor aglama canım felan dedim ya apo ama kafama göre birini bulamdım dedi ben nasıl birisi arıyorsun dedi oda ya nasıl diyim diyince ok dedim gerisini anlatma ben buldum buna sarıldım aglama canım felan bu bana sarıldı    öpmeye başladım hiç sesini çıkartmadı buda hemen kapıyı kitledim yalamaya başladım okadar tatlı bir amı vardıki nerdeyse yiyecektim çok güzeldi yaladım bu boşaldı hemen hadi dedi kalktım bekle dedimbizim gençları evlerine postaladım dedim siz gidin aynur aglıyor ok felan bunlar gitti annemde zaten aşagıya inmişti anlıcagınız ev boştu ben .    hemen geçtim baktım soyunmuş iiice meme uçlarını yalıyor bende iice azdım tabi öptüm yaladım arkasını çevirdim istemiyorum dedi bende yapmadım çok tatlıydı ve zorlasaydım kalkar giderdi evine onu kaçıramazdım bendee    zaten götten veren birine rast gelmedimki :..( neyse hemen bunu göt üstü yatırdım yaladım bagırdı yine apo sok diye vurmaya başladı çok kötü azmıştı bende bunu istiyordum zaten :p hepsini sokmadım ilk baş başını soktum önce fazla    açılmamış kutusu yavaş yavaş sokarken bu beni kendine bir çekti üstüne düştüm ohhhhhhhhhhhhhhhhhh dedi en az 1 dakika üstünede bekledim sikimin hepsini soktum öldü sandım altımda nerdeyse devam et dedi bana bende devam ettim git gel git gel yine boşalamıyordum    ama öbürki gibi mesailerim onaydı aran 20 dakka geçti pozisyonları degiştirdim ama olmuyor bu bana boşal boşal hadi demeye başladı boşalmam için oda hızlanmıştı boşalıyorummm dedim oda bana içime boşal dediben hayatta olmaz dedim hemen suratına tuttum yarragımı agzına verdim    yaladı yaladı boşaldım en sonunda süperdiii ama keşke biri olsa şu an yanımda offffff bu yatakta uzandık 10 dakka bu üstünü giydi gitti gittiginden beri mesaj çekiyor çok güzeldi aşkım ben sevgilimden ayrılcam dedi ok dedim sen bilirsin senide ayırcam    dedi hayır dedim eger onu yaparsan bidaha bu zevki yaşatmam ok dedi sen bilirsin yeterki yukarsı onun altı benim olsun dedi maynakkkk :b artık elimden kurtulamaz evlenene kadar benimmmmmmmmm demiştim Gönderen: satanique
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kokoreçcide

selamlar,bu siteyi 1 aydır takip ediyorum,okumak güzel anları paylaşmak bana mutluluk veriyor..benim de paylaşacağım o kadar çok hikayem var,bu zamana kadar 200 e yakın kadınla beraber oldum,ismini bile hatırlamam çoğunun...şuanda da kararsızım hangi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

su deposunda

Lisede iken sınıfımdaki kız arkadaşlarımın sevgilieri ile yaşadıklarını anlatmalarını hep dikkatle ve kıskançlıkla dinlerdim. Ben çok istememe rağmen böyle bir    deneyimim olmamıştı. Çünkü ailem bulunduğumuz ilçenin zengin ve umumiyetle çe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cafe tuvaletinde..

Sıradan bir seksten hoşlanmıyorum. seksi Alışılmışın Dışında yaşamayı seviyorum. Özellikle umuma açık yerlerde sevişmeye bayılıyorum.Yaklaşık 2 haftadır iş çıkışımda otobüste    bir bayana rastlıyordum. Aynı durakta biniyor ve aynı durakta ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

lolitamin guzel gotu

SLM BEN ANKARADAN ÇILGIN GENÇ KARŞI KOMŞUMUZ LİSELİ LOLİTA NİLAYI O GÜZEL GÖT DELİĞİNDEN SİKTİM BİR GÜN BUNU KÖMÜRLÜĞE İNDİRİP DUDAKLARINA YAPIŞTIM GÜZEL GÖTÜNÜ AVUÇLAYIP KAZIK GİBİ OLAN YARAĞIMI SÜRTMEYE BAŞLADIM BİRBİRİMİZİN ÜSTÜNDEKİLERİ HIZLICA Ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah arzum vah arzum hikayesi

Mrhb Sıcak Sex okurları Ben alparslan... Eee 18 yaşındayım... Anlatacağım olay birkaç gün önce başımdan geçti... Benim 30 küsür yaşlarında Arzu adında bir komşum var.. Hikayede belirttiğim gibi komsum vah dedirtecek bir komsu.. Ancak yatakda ben bunu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bekaretimi kaybettiğim gün

Selam ben Pervin, 33 yaşındayım 8 yıllık evliyim. Henüz yetişkinimuz yok. Fransız ortaklı büyük bir şirkette bilgi işlem bölümünde çalışmaktayım. Eşimi seviyorum. Fakat evliliğimizin 5. Yılından sonra seks hayatımız eski canlılığını kaybetti. Son 3 yıl ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir gün saunada

Merhaba,ben almanyadan bir gencim. Adim xxxxxx. Anlatacigim hikayede yalan filan kesinlikle yoktur.Birgün arkadaslarla bi Yüzme Havuzuna gitmistik. Hepimizde ilaki sikismek istiyorduk. Ben dedimki hadi saunaya cikalim. Biraz cosariz. Ciktik ve orada ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

müşterimin yüzünü boyadım dölümle :)

Meraba arkadaşlar; ben 28 yaşındayım 1.78 boyunda 70 kiloda ist da yaşayan bi gencim boya işleri yapıyorum.. İşim icabı heryere girip çıkıyoruz ve genelde böle olayla kaçınılmaz oluyo... Neyse bi anımı anlatacağım geçen ay göztepe de bi dairenin işin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yanımda çalışan rus

Merhaba ben de sex hikayelerini okumayı çok severim ve ben de yazmak istedim.Benim turistik yerde 2 tane mağzam var ve çok rus müşteri olduğundan rus bir kız elaman almak zorundaydım ve gazete ilanıyla bir rus kız buldum. 1.75 boyunda sarışın ve yeşi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

voleybolcu güzeli

Merhaba ben lise lise 3. Sınıftayken başımdan geçen güsel bir olayı anlatacam. Okulun voleybol takımında oynayan kız bazen öğle molasında arkadaşlarıyla birlikte voleybol oynuyordu. Tabi oynarkende etekleri kalkıyor küloduna kadar görünüyordu. Tabi b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.