Ensest Hikayeler kategorisi, annem amcam hikayesini oku.

annem amcam

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selam ilk olarak belirtiyim tamamen gerçek bir olay anlatıcaklarım.Olayın kahramanları annem amcam ve benim tabi ben ozamanlar 13 annem 35 amcam 32 yaşındaydı babamı orta okul başlarında kaybetmiş annemle yanlız kalmıştık maddi durumumuz o kadar iyi degildi bu nedenle amcam bizim yanımıza yerleşmişti ailesi ise memlekette kalmış onlarada bakıyodu. odönemlerde amcam gurur duyuyodum bizim icin ailesinden uzaktı bana karşı çok sıcak ne istersem yapıyodu babam gibi sevmeye başlamıştım amcamı annem 1.6 boylarında kumral kapalı bi kadındı amcam yapılı fizigi yerinde yakışıklı bi adamdı ben hayrandım amcama.Amcamın bi meslegi yoktu bize ve ailesine bakmak için annemle beraber mal alıp pazarlarda satmaya başladılar tuhafiye üzerine kadınlarla ilgili herşey işte. Ama amcamın en kötü huyu çok içmesiydi bazen evde içer bazende dışarda içer eve zil zurna serhoş dönerdi.Babamın ölümünün üzerinden altı yedi ay geçmişti annemle amcam artıkdı daha samimi hareketler içindeydiler ilk düşüncem beraber çalıştıkları için oldugunu düşündüm.Annem artık giyimine özen gösteriyo daha açık giyinmeye başlıyodu evde amcamla beraber içki bile içiyodu birbirleriyle şakalaşılardı benimde hoşuma gider bende girerdim aralarına keyifli geciyodu günler.Bi gece hayatımız tamamen degişti die bilirim.Bi gece yataktan kalkıp lavaboya gidicektim evimiz büyük bi ev degil ben annemle aynı odada kalıyodum amcam ayrı odada yataktan kalktıgımda annem yatagında yoktu bi süre saga sola bakındıktan sonra en son amcamın odasına baktım fısıltılar geliyodu cok sessiz ama duyuluyodu ışıgı yaktım yatakta annemle amcam vardı amcam annemi altına almış yüz üstü yatırmış öyle sikiyodu bi anda şok oldular beni görünce ben hiç bişey demeden çıktım odadan yatagıma yattım. Sabah amcam geldi yanıma benle konuşmak için bana anneminde kendisininde buna ihtiyaç duydugunu vede kimseye zararı olmadıgını kimse duymazsa anneminde mutlu olcagından falan bahsetti tabi gençtum ozaman mantıklı gelmişti bana tamam dedim beni kimseye söylememem için uyardılar. Aslında şimdi daha çok ilgileniyolar ne istiyosam yapıyolardı hoşuma gitmeye başlamıştı bu durum vede artık çok daha farklıydı herşey ilk olarak oturdugumuz evden taşındık annem gittigimiz evde tamamen açıldı artık başörtü takmıyo pantolon giyiyo hatta iç çamaşırlarını bile açık giyiyodu artık evde amcamla rahat rahat takılıyo yanımda sadece sikişmedikleri kalıyodu.Bi akşam amcam yanında 2 tane arkadaşıyla eve geldi annemin üzerinde geceligi vardı hiç rahatsız olma yabancı deiller falan dedi amcam anneme bişeyler hazırlamasını istedi annemin amcam içiceklerdi annem hazırladı içmeye başladılar bi süre sonra amcam annemi de masaya cagırdı annemde katıldı hep beraber içiyolardı annem bi ara amcamın odasına gitti bi iki dakka sonra adamlardan biride gitti amcamın odasına yarım saat kadar çıkmadı adam çıktıktan beş dakka sonra öbür adamda gitti odaya oda bi okadar kaldı odada adamlar evden gittiler annem geldi masaya bi kadeh daha doldurdu kendine amcamın kucagına oturdu nasıldı die sordu amcam annemde gerçekten güzelmiş yapa biliriz falan die konuşuyolardı artık her gece amcam eve arkadaşlarını getiriyo odaya giriyolar annemle çıkmıyolardı bu aralarda tabi annemin davranışları iyice deişmeye başlamıştı evde sütyen kilotla geziyo bazen sütyen bile olmuyodu üzerinde pazarı bırakmışlardı amcamda annemde devamlı evdeydi beraber banyo yapıyolar annem yanımda amcamın sikiyle oynuyodu hatta bikeresinde beni bile banyoya sokmuşlardı kendileriyle birlikte çok korkmuştum tabş amcamın sikini görünce neyse bu tavırlar hayra alamet deildi bi akşam yine evde amcam arkadaşları içiyolardı annem odaya gitti peşinden adam girdi on dakika sonra bende odaya girdim adam annemi sikiyodu ben girince adam bi irkildi annem devam et sen dedi adama banada kızdı çık dışarı die anlamıştım ki annem orospuluga başlamıştı resmen amcamda anneme müşteri buluyodu bu yıllarca böyle devam etti suan yaşım 24 annemse 46 yaşında amcam memlekete ailesinin yanına döndü benim güzel bi işim var çalışıyorum ama annemi deiştirdim dersem yalan olur annem aynı eskisi gibi orospuluk deil tabi keyfiye sikişiyo artık.dışarlarda başkalarının evinde yapmasını istemedigimden eve getire bilirsin dedim erkek arkadaşını bazen eve geldigimde odasında bir erkek olabiliyo sikişiyolar çıkıyolar rahatlıkla yanıma gelebiliyolar yani annem aynı annem ama hala vücudu güzel hala açık geziyo yanımda olsun dimi okadarda neyse hayat böyle devam ediyo... konuşmak isteyen varsa [email protected] mail ata bilirler
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

annelerimiz

 Arkadaşımla arkadaşımın evinin balkonunda porno dergilerine bakıyorduk. Ailesi evin diğer odalarında idi. Porno dergilerindeki olgun hatunları mahalledeki karılara benzetmek istedik. Şu sikişen aysel tezye, şu sikişen suna teyze, şu şikişen arz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

daracık göt

Ben 17 yaşında 1,80 boyunda bir gencim hemen hikayeye girmek isterim yengeme olan ilgim bir sene kadardır bir gun abim istanbula giti iş icabı yengem23 yaşlarındaydı tek başına kaldı annem yengemin evinde yat dedi tamam dedim gitim 3gun duşunerek ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeğenim neslihan

 merhaba ben çorumdan 18  yasında bır gencım rumuz melihbora   bundan 1 yıl once annem hastalandıgı ıcın ankaraya annemle gitmiştik orada halamlarda kalıyoduk halamın ıkı tane bırbırınden guzel kızı vardı benım ılıskım neslıhanla ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzem ve teyzem_1

|slm arkadaslar sıze mersınden yazıyorum. 25 yasında evli ve aşırı derecede sex düskünü bir beyim. size anlatacagım hikayeyi 08.11.2005 tarihinde yaşadım. benim biri 28, biride benimle yaşıt(25) 2 tane teyzem var ben teyzelerimle çok yakın ilişki içe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eski sevgilime götten verdim

Merhaba ben Aylin36 yaşında ve evli bir bayanım. Kocamla her yönden güzel anlaşıyorduk ve seks hayatımız da iyi gidiyordu. Tabiiki herkes gibi bizim de fantazilerimiz vardı, fakat değişik heyecanları başka erkek ve kadınlarda aramıyorduk. Sıradan ins... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hastamı siktim

|merhaba arkadaslar ben ozan bır hastahanede plastık cerrahı olarak gorev yapıyorum .benım basımdan gecen olay su benım bır hastma vardı adı nalan ıdı bana asıktı ama soylemıyordu asık oldugunu bende bır sey demıyordum tabı bır gun bana geldı ve vajı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemle ilk..!

Selamsize yaşanmış bir anımı anlatacagım. bu benim ilk ve daha sonra devamı gelecek olan sex hayatımın bir başlangıcı oldu. yengemle ben lise cağından itibaren iyi anlaşan iki kişiydik yengem beni cok severdi bende onun bir dediğini iki etmezdim yeng... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemde istiyormuş

Selam ben murat sizlere annemle aramda geçen olayı anlatacam. Annem 1.60 boylarında güzel malları olan bir kadın. Onla hep yatmak istiyordum ama nasıl yapacağımı bulamıyordum. Onu kameramla banyodan sonra soyunurken çekiyor ve bunları izleyerek 31 çe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amca kızı serpil

Ben murat Almanyadan 30 yaşındayım 1.74 boyunda 72 kiloda olan normal tipde birisiyim. Günlerden çarşambaydı telefon çaldı arayan amcamın kızı idi bizden 400 km uzakta oturuyordu oturuyordu evlenmiş is nedeniyle esi ve gençları ile beraber o şehirde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah annem nesrin 3

|selam ben size annemle gecen sevişmelerimizi anlatmıştım.bu sefer cok farklı bir deneyim oldu ikimiz içinde aslında üçümüz içinde ;) birgün ben anneme eve gelmeyeceğimi söyledim arkadaşlarda kalıcaz dedim.arkadaşın evinde karı ayarlamıştık sex parti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.