Bire Bir Hikayeler kategorisi, anlatılmam hikayesini oku.

anlatılmam

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba arkadaşlar! Ben BORAN! Daha önceki yazım bundan dört yıl evveline aitti orda da açıklamıştım.Yaşım 25 boyum 1.80 kilo 65 sarı saçlı yeşil gözlü ve atletik vücutluyum.Kendimce yakışıklı sayılırım. .konuyu fazla uzatmadan hikayeye geçmek istiyorum.yeni taşındığım apartmanın beşinci katında oturuyordum.manzarası gayet güzel :) karşı binanın dördünce katında 20 yaşlarında lolita gibi bi kız vardı fırsat buldukça oraya bakar ve o kızı tavlamaya çalışırdım.ama bi türlü istediğim şey olmazdı.her zaman beni görür ve perdeyi çekerdi bu durum beni mahfediyordu.küfürler ediyordum.birgün iş çıkışı eve gelip üstümü değişecek ve dışarı çıkacaktım.üstümü soydum ve yeni elbiseler seciyordum.düşüne düşüne bi sigara yaktım pencereye yaklaştım bi .    baktım karşıda ki lolita pür dikkat beni seyrediyor.ben görmemezlikten geldim ama o hala bakıyordu.bi ara göz göze geldik.elimle selam verdim    oda bana karşılık verdi ve hafifçe gülümsedi ben aptallığa vurup elimle kendimi işaret ettim sanki soyunuk olduğumu bilmiyorum gibisinden.sonra üstümü giydim ve tekrar pencerenin yanına geldim.eliyle mükemmel işareti yaptı.sonra işi çıkmış olacak sonra diye işaretler yapmaya başladı.bende geç kalmıştım zaten.neyse    daha sonra onu mahallede gördüm.ona selam verdim tanıştık ismi meltem di.boyu 1.70 75 civarı kumral kahve gözlü ve mükemmel bi vücudu vardı.benim 20 lik hemen şahlandı ve tavan yaptı.başka tarafa yürümeyi teklif etti bende olur dedim.okulu bitirmiş öss sonuçların ı    bekliyormuş.ben bir gün bize gel uzun uzun muhabbet ederiz dedim o olmaz dedi benim ailem bana çok önem verir ve dindardır aynı zamanda.bende sen bilirsin dedim.telefon numaralarını aldık. ben ayrıldım ondan ve eve gittim.aradan epey geçti sadece penceren görebiliyordum meltemi.bir    gün evde bilgisayarımın başındaydım telefonum çaldı arayan meltem di.hal hatırdan sonra ailem şehir dışına çıkacak.sana gelirim ve uzun uzun sohbet ederiz.seni neden götürmüyorlar dedim.oda ben teyzemlerde kalacağım.burda yapmam gereken işler var dedi.sonra pencereye çıkmasını söyledim.çıktı ve meltemi bi güzel süzdüm.giydiği    dar t-shört ten gögüslerinin ne kadar mükemmel olduğu belli oluyordu.göbeğide hafiften açıktı.altında keten bi pantolon.sonra telefonu kapadı.ben onu düşünerek kendimi tam 6 kez tatmin ettim. aradan 4 gün geçmişti.eve girer girmez meltem aradı.ailem bugün gitti yarın nerde buluşalım dedi ben    evi önerdim önce olmaz bi gören olur alan hemö ben teyzemlerde kalacam erken buluşmamız lazım dedi.bende senin için dükkanı erken kapatırım dedim.ikna edene kadar alnım çatladı.yarını dört gözle bekliyordum.akşam teyzelerine gitmişti.sabah erkenden kalkıp kahvaltımı yaptım ve dükkana gittim.işteyken hep meltem aklımdaydı. o mükemmel kıza sahip olmak aaaahhh.nihayet saat 14.00 olmuştu.dükkanı kapadım.eve gittim.ortamı romantik kılmaya çalıştım.sonunda telefonum çaldı.bana nerde olduğumu sordu bende evdeyim dedim.sonra bende apartmanın yakınlarındayım sen kapıyı açık bırak bi gören olmasın sonra bende tamam dedim.kapıyı araladım çok heyecanlıydım .    bi türlü benim penise hakim olamıyordum hep yukarıdaydı :) nihayet meltem geldi selamlaştık ve oturmsını söyledim.hafif bi müzik koydum.sonra içecek bişeyler getirdim. havadan sudan okuldan konuştuk.ben ona yakın olmak için kanepeye geçtim elimi omuzuna attım.erkek arkadaşın var mı dedim.hayır yanıtını aldım bende güzel benimde kız arkadaşım yok dedim ve dudaklarına .    eğildim.öpmeye başladım.bana hakan lütfen yapma diye yalvarıyordu.bu beni çok memnun etmişti çünkü uysal bi kızdı diğerlerine benzemiyordu.bende artık arkadaşız canım korkmana gerek yok dedim.oda benim ailem dindardır diyip duruyordu.sonra bende    havaya esmeye başladım canım uzaydamı yaşıyoruz ne var bunda diyip duruyorum.sonra dudaklarına yapıştım.böyle bi kız hiç ilişkiye girmemiş daha öpüşmesini bile bilmiyordu çünkü.ben dilimi ağzına sokup çıkarıyordum.elimi gögüsleine attım taş gibiydi hiç elletmediği belliydi :) üstündeki t-shört ü çıkardım hakan lütfen falan ama ben onu ikna ediyordum çok uysaldı böylesini hiç sikmemiştim bana ayrı bi heyecan veriyordu artık.bende üstümdekilerini çıkardım ve sadece boxır kaldı.penisime baktı çok utanmış olacak başını önüne .    eğdi.ben o masum kıza hiç acımadım.sütyeninide çıkardım.sonra o taş gibi memeleri sıkmaya başladıyarisalim.comlteminde hoşuna gidiyordu artık hiç ses çıkarmıyor sadece beni izliyordu.ben pantolonunuda çıkarmaya çalışıyordum ama o elimi tutuyordu.bende canım ne var bunda eğer bişey çıkarsa evlenirim seninle dedim.yine ikna oldu çok saftı ama ben affetmedim öyle olduğu halde.sonra pantolunu    da çıkardım.kılsız sütün gibi bembeyaz bacaklarını öpmeye başladım.çok kasılıyordu.bana ilk seninle diyordu.bende bunun farkındaydım tabii.artık ikimizde çırılçıplaktık her yerini öpüyor okşuyor ve yalıyordum. o sadece beni seyrediyor ve kasılıyordu.sonunda o dar ve kılsız amını yalıyordum acayip kasılıyordu.anlaşılan bu kızın sexle    alakası yoktu bu güne kadar:)ammını bi güzel ıslatıp tükürükledikten sonra benim yarrağı ağzına vermek istedim ama o utanıyordu.hakan bunu benden isteme diye yalvarıyordu.ne var bunda diyorum ne olur ağzına alsan ikna oluyordu hemen:) o kusursuz vücuda emrediyordum. yalamasınıda bilmöiyordu ana    sıcaklığını hissediyordum.sonra öğretmeye başladım :) dilini çıkar ve dilini sürt diye dediklerimi hiç itiraz etmeden uyguluyordu.sonra kanepeye uzattım meltemi bacaklarını .    araladım kendini çok kasıyordu bende rahat ol dedim.zevk sularu hayli geliyordu bende ziyan olmasın diye hepsini yalayıp yuttum ama o    aralıksız akıtıyordu.sonra yarrağımın kafasını dayadım amına yavaşça ileri doğru bastırmaya başladıyarisalim.comltem ne olur hakan beni bozma ailem beni öldürür diye ağlamaya başladı.bende ya kızım korkma sana dedimya bişey olursa evlenirim .    seninle.sonra bana bakarak ağlamayı kesti ben sinsice gerildim ve birden bastırdım yarrağımı çığlığı çok felaketti hemen ağzını kapadım altımda çırpınmaya başladı.ellerini kavradım ve sakinleştirmeye başladım.kanepe kana bulandı ben tahrik olmuş kendimden geçmiştim ve delice yarisalim.comltem ağlıyor çığlık atmak istiyordu.sonra kulağına nasıl rahatladın mı hepsi bu kadar işte dedim :) bana    bakarak gülümsedi.sonra alışmış olacak ki zırıltıyı kesti elimi ağzından çektim iniltilerle hakan bana acayip bişey olyor dedim içimi hafif bi ürperti sardı ne oluyor diye sordum çıkar çabuk çıkar dedi.ne oldu ne var der demez meltem oruspusu bütün menilerini yüzüme    fışkırttı.sonra derin derin ohh çekmeye başladı.ben anlamıştım bu kız hayatında .    ilk defa boşalıyordu.böyle kız kaldımı diye kendi kendime düşünüyordum.neyse rahatladın mı diye sordum çok güzeldi hadi bi daha yapalım demez mi yarrrağın ve boşalmanın verdiği haz oruspuyu azdırdı bu sefer    o durmuyo:)neyse ben tuvalete gidip geldim oda ammını inceliyordu:)yanına geldim taş gibi olan memelerinin arasından yarrağımı ağzına doğru itmeye başladım .    memelerini birleştir dedim elinle oda dediklerimi yapıyordu.o güzel gögüsleride sikiyordum:) sonra 66 pozisyonuna geçirdim meltemi göt dudaklarını yalamaya başladım dilimi göt deliğinden içeriye sokuyordum.çok kasılıyordu yine.yanımda ki şampuanı aldım ve götünü benim yarrağa göre kıvama getiriyordum.sonra ağzına almak istedi ee tadına vardı bırakmaz artık:) alıştırmıştım onu iyi bi öğrenci olup .    çıkmıştı mükemmel yalıyodu artık dil darbeleri ve somurtmalar:)sonra tekrar 66    pozisyonuna aldım meltemi yarrağımın şampuanladım ve başladım sokmaya ben yine bağıracak diye korktuğum için önceden ağzını kapadım.sonra hafif hafif içine girdim. haklıydım çığlık atmaya çalışıyordu.ben hepsini kökledim ve o kasılmaya başladı.benim yarrak göte sıkıştı:) sonra götüne boşaldıyarisalim.comltem artık gitmem gerek    dedi ve duşa gitti bende ardından gittim.ordada amına soktum yine yarrağımı ağzına verdim ve bütün spermlerimi mideye indirdi:) sonra midem bulanıyor dedi ve kusmaya başladı.tekrar götünden siktim meltemi.ve sonra gitti.ben hayatım boyunca böyle uysal ve söz dinleyen bi kız görmedim.onu    sikmek çok güzeldi.ilerleyen günlerde bi kaç defa daha sikiştik ailesinin yokluğundan istifade ederek:) Gönderen: boran
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ah marina

Ben antalya kemerde beach otele işe başlamıştım işe başlayalı yaklaşık 3 gün olmuşdu.otele yaklaşık 40 kişilik yeni bir tur geldi saat 19 gibi falandı turdan inen ler üstlerini değiştirdikten sonra bara indiler dikkatimi uzun boylu, gayet bakımlı fiz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

masajla gelen şans

Slm ben daha önce travesti ile yaşadıklarım harika saatleri anlatmıştım gerçekten büyük ve yaşanması lazım bir zevkmiş bu seferde masaj yaptığım kadınların masaj sonrası rahatlatma seanslarına katılmasını anlatıcamTravesti arkadaşım beni kaybetmemek ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

füze gibiydi...

Herkese merhaba,ben 20 yaşında yt üniversitesinde okuyan ,87 60 92 ölçülerinde 165 boy 53kilo kumral,beyaz tenli, güzelligiyle erkeklerin ilgisini çeken    bir bayanım. Size gercekten yaşanmıs hikayemi anlatıcam. Olay agustos ayında gerceke... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evlendi....

Merhaba ben Almanya`da yasayan 32 yasinda birisiyim.Sizlere daha öncede basimdan gecen Hikayeleri aktarmistim.Hic kimseye anlatamayip icimi SIKAN olaylari buraya yazmak nedense beni rahatlatiyor.Neyse Hikayeme gelelim.Bundan 4-5 ay önce chatte 1 baya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın hemşire

Merhaba uzun zamandır bu siteyi takip ediyorum...Öncelikle sunu belirtmek istiyorum ki yazacaklarımın hepsi tamamen doğrudur.Kesinlikle yalan yanlıs yoktur..Başımdan geçe hikaye internette dolaşırken başladı.Sıkıcı arkadaşlık sitelerinden birinde bir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abazalıgında bu kadarı

Merhaba ben selim..suan 24 yasındayım ve sıze basımdan gecen ılgınc ama bır o kadarda zevklı olayı anlatıcagım.O zamanlar daha 20 yasındaydım.bızım evın altında oturan kızda gozum vardı ona buyuk bır zevk yasatmak ıstıyordum ama bırturlu onu kendıme ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşım pınarı ölesiye becerdim

Bu anlattığım hikaye tamamen gerçektir hay ürünü diye düşünmeyeniz.Ben 18 yaşında bir lise öğrencisiyim.Bir gün aklıma hiç gelmememiş bir olay yaşadım.Pınar isimindeki arkadaşımdan zaten hoşlanıyordum.Ancak asla seks yapmayı düşünmemiştim.Bir gün der... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öndende istiyor ama sikmiyom

Mrb arkdaslar ben 21 yasında oldukca bkımlı bır erkgım sıze bır hıkayemı anlatmak ıstıyorum bundan 4 ay oncebır arkads ortamında    bır kızla tanıstım kız gercekten cok hos cok tatlı bırısıydı onu sıkmeyı o kadar cok ıstıyordumkı ama klasık... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sera

Ben taci serap ayakkayı dukkanı olan güzel 30 yaşlarında bir kadındı ben onu her gördugumde tuvalete zor düşerdim hemen 31 çekerdi:::ben bir turızım şirketinde çalışıyorum bizim oraya geldi ve izmir biletlerin sordu bizde    rekabet teydik ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

acıdı ama süperdiiiiiiii

selamlar.burdaki herkes hikayesinin başında belirtiyo.uydurma deil diyo ama birçogu gerçektende gerçek deil açıkça ortada bu.benimki gerçektir.okkuyunca anlayacaksınız.abartılı şeyler yok çünkü.neyse hikayeme başlıyorum...ben ve sevgilim şu anda 2 se... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.