ankaranın en azgın bayanı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben ankaradan serkan bende başımdan gecen olayı anlatacam msn adresimi böyle ankaradan sex seven bayanlar eklesin dıye bir siteye yazdım aradan bir hafta gectıkten sonra 1 bayan ekledı beni kapalı az balık etli beyaz tenli bir bayan ve sohbet muhabbet derken konu sexe geldi 10 yıldır evli oldugunu ve eşiyle 2 senedeir ayda 1 kere yaptıgından ve sexsi çok sevdıgınden bahsetti tabi bu arada msnden şhow fılan yapıyo ama tabi bir süre sonra sıkıyo insanı bana anakarada oturmadıgı fılan söylemişti ama birgün buluşalım dedi bende dedım nasıl gelecen fılan derken ankarada oturdugunu söyledi ve buluşalım beraber olalım dedı tabi ben inanmadım telefonunu verdı az muhabbet ettık ve 3 gün sonrasına buluştuk günlük kiralık bir evde az çekıngen gelmişti ama öyle degılmış cok degışık fantazılarının oldugunu bılıyordum 3 kere boşalacaksın bana dedı bır agzıma 1 götüme 1 de amcıgıma tabi bu demesı ile benım alet bır anda kalktı taş gıbı oldu beni yavaş yavaş tahrık edıyor bende onu okşuyor ve öpmeye başlıyorumm dudaklarımız ilk birleştiginde dudaklarının nasıl alev alev yandıgını anlatamam hem öpüşüyor hem yavaş yavaş soyunuyorduk ve sadece iç çamaşırlarımız kaldı yataga güzelce yatırdım ve boynundan aşagı dogru öpmeye başladımm ve gögüslere yavaş yavaş iniyordum gögüsleri öyle bir olduki taş gibi gögsünün alt terleyen yerlerınden başladım yalamaya daireler çizerek meme uclarına çıktım ama altımda nasıl inliyor anlatamam gögüs uclarını yalarken ısır hadi oları dedı uclarını ısırırken dahada isteklı oluyordu ve gögüslerının arsından göbek delıgıne indim ve göbek delıgıne dilimi sokup sokup cıkarrıyorum dahada kuduruyo sonra amcıgına dogru dılımı hiç çekmeden indim kılodunun üzerinden amcıgını yalıyorum oda onunda cıkar dıye yalvarıyor Kilodunun üzerinden yalarken amcıgından akan sular kilodunu delıgın geldıgı yeri ıslatmıştı.... bu beni dahada azdırdı derken dişlerımın arasına aldım kılodunu ,ve dişlerimle indirdim ve o dapdar o amcıgı ortaya cıktı yenı daha traş etmiş harıka duruyodu amcıgının kenarlarından başladım yalamaya ve oynadıgı yeri sorarak emmeye başladım sik beni diye yalvarıyordu ama ona bir sözüm vardı AMCIGINDAN AKAN SU YATAGI ISLATANA KADAR YARRAGI SOKMUYACAM diye artık okadar zevke geldıkı ne istersem yapıyordu ilk başta ayaga kalktım ve yarragı agzına almasını istedim boxser ı yavaş yavaş indirdi 20 cmlık yarragı eline aldı bu ne harıka birşey dedi ve ilk başta kafasından öptü ve alt taraftan başlayarak öpe öpe kafasında kadar cıktı ve ilk olarak başını agzına aldı sonrada hepsını alacam agzıma dedı almaya çalışıyordu ama alamıyordu ama o kadar güzel emiyorduki sora sora emıyordu artık dayanamıyacak hale geldım ve yataga yatırdım ve üzerine çıktım ilk başta kafasını soktum ve cıkardım bir kaç kere sonrada hepsını sokuyum mu dedım sok diyince bır anda soktum ama gözlerınde hem acı hemde zevk aldıgını gördüm sokup sokup cıkarmaya başladım altımda inliyordu sankı yenı kızlık bozuyorum gibi daracık bır amcık sıkıyorum bu aklıma geldıkçe ben kuduruyorum ve bu sefer üstüme aldım ama hepsını girdıgınde sonuna degdıgını hissediyordum üzerimde zıpladıkça gögüslerı de zıplıyordu o harıka pozizyon halen hayallerimde gözlerımın önünden gitmiyor ve çok gecmeden boşaldık Artık sıra arkadan sıkmeye gelmişti aradan 10 dk gecmişti benımkını tekrar yalamaya başladı kaldırdı ve domalmasını istedim ve domaldı ve duvara yaslandı bendearkadan ilk başını soktum ama hemen kaçtı çok acıdı dıye neden dedım ilk sen sikeceksın götümden dedı bu benı azdırdı ve ilk parmaklarımı sokmaya başladım tek parmak başladım 3 parmaka kadar soka soka alıştırdım ve yarragı sokma vaktı geldı ve yarragı soktum arkadan ben onu sıkerken o amcıgı ile oynuyordu ve arkadansıkerken onu şap şap seslerı benı tahrık edıyor daha hızlı sık benı dedı daha sıkmeye başladım ve bir süre sonra o boşaldı bendebiraz dah gel git den sonra götünden yarragı çıkardım ve sırtına dogru boşaldım ve o ara bıraz enerji verecek tatlı fılan ne varsa yedık yarım saat sonra tekrar hadi dedım bır tek agzına boşalamdım dedım tamam dedı ve ve yıne saksoya başladı o kadar güzel yalıyorduki anlatamam sakso çekerken bırden telefonu çaldı arayan kocası heralde soracak nerdesın dıye yakalanagız fılan derken ben terledım fılan ama o gayet rahattı kocası ile konuşurken tekrar başladı saksoya o konuşurken yalıyor cvb vercegınde agzından cıkırıyor cvb verıyor bu olay benı daha kudurtu 15 dk önce boşalmayan ben 5 dk saksoyla boşaldım bırde telefonda ben azdım sakso cekmek istiyorum dıyor kocasına bu sözü bitirdi zaten beni en sonundada agzınada boşaldım ve yarragın içinde 1 damla döl bırakmadı hepsını yalıya yalıya cıkardı ve o perişan ve un halde ordan cıktık sonra tabı nerelerde sex yapmadıkki arabada piknikte ,azda olsa asansörde,dükkanda ,wc de, yeterki yer olsun .....benden bu kadar.... isteyen bayanlar msn yi eklemeniz yeterli daha farklılarını sizlede yaparız.....
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

canım yengeciğim

sLm arkadaşlar ben adanadan talip. yaşım 19 boyum 1,85.bir gün işten çıktım eve giderken yengem aradı bu ararda reklam ajansm var kendime ait. her neyse yengem aradı beni yanına çağırdı evde bi kaç eşyanın yeri değişecekmiş neyse ben gittim zili çald... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu kızı.? balkonu süpürürken

komşu kızı.? balkonu süpürürken ben aparmana çıktım arkasınada çıplak dolaşımaya başladım ve oda kim diye bakarak merak ediyordu ama ben oldumu anlamadı çünkü ben onun görgesi gibiydim neyse sonra yavaşça başını çevirdi ve benim kıllı ve kaslı kara b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikicim orhan

Meraba arkadaşlar ben kadınsı pasifim bana seycan diyebilirsiniz size sex günlerimi anlatmak isdedin kendimi bildim bileni kadınsı hisediyorum kadınları çok kızkanıyorum onlar gibi giyinmeyi sex yapmayı seviyorum orhanı tanımadan önce etekler giyer k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evrenin sirlari 2

Selamlar ben Osman.Evrenle ilk yasadiklarimi okuyanlar bilirler,Otel odasindaki muhtesem seks den sonra ben dusa girdim,birkac dakika sonrada pesimden evren yanima geldi.Birbirimizi sampuanlayip yikadiktan sonra dudaklarimiz tekrar birlesti,inanilmaz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun sevgilim ve ben....

merhabalar ben ırmak 29 yaşında 168 boyunda esmer yuvarlak kalçaları dolgun memeleri ve dudakları olan gören herkesin sikmek için binbir türlü maskaralık yaptığı bir kadınım size 3 gün önce yaşadığım harika sikişi anlatıcam şu anda 57 yaşında yıllard... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcam işteyken yengemle

Anlattığım hikaye tamamen gerçek olup geçen yaz Tekirdağ`da başımdan geçmiştir.Ben 1,78 boylarında ela gözlü,kumral,atletik sayılabilecek vücuda sahip 19 yaşında bir gencim.Yengem yani Kuzenimin karısı 1,65 boylarında,esmer,çok tatlı suratı olan,35 y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eski sikicimi aradım...

SELAM ARKADAŞLAR,35 YAŞINDA İÇİNDE GAY DUYGULARI OLAN PARLAK SÜPER KALÇALI YAKIŞIKLI SAYILACAK BİRİYİM,EVLENMEDEN ÖNCE PASİF OLDUM,EVLENDİKTEN SONRA EŞİME KONUYU AÇTIĞIMDA İLKDEN ŞAŞIRDI AMA SAYGI DUYDU,EŞİME KARŞI SON DERECE AKTİFİM,EŞİM SEDEFSE 165... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemle sexs

slm hikayeden okuyucuları bende buradan bu tür hikayeleri okuduktan sonra başımdan ğeçmiş yüzde yüz yaşanmış gerçek bir hikayemi yazmak istedim yazacağım hikaye abartısız gerçek yaşanmış bir hikayedir inanıp inanmamak sizin elinizde tabi bu yazmış ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Sex hikaye İntikam - 1

Merhabalar ben Yılmaz,şuan 19 yaşındayım ve size anlatacağım olay başımdan 2 sene önce ben 17 yaşındayken geçti.Arkadaşım Murat’ın doğum günü vardı o gün,Eylül ayının daha başlarındaydık hava sıcaktı fakat o kadar yakmıyordu.Murat’ların yazlığında ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum ahu teyzenin güzel götü

slm ben kocaeli den kagan 28 yaşındayım 1,70 boyunda biriyim bekar evinde yaşıyorum 2 arkadaş kalıyoruz komşum ahu teyze çok sexsi bir kadındır yaşına göre yaşı tahminen 40 43 arası apartmanda bizden başka bekar kaln yok ahu teyzede beni çok sever ne... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.