Eşli Hikayeler kategorisi, ankara`da otelde hikayesini oku.

ankara`da otelde

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
İstanbul`dan Ankara`ya geldim, 5 yıldızlı otele yerleştim. O gün içindeki işlerimi hallettikten sonra akşam otele döndüm. otelin barında birşeyler içip, odama çıkmak için asansöre yöneldim. Asansöre bindiğimde, asansörde 40 yaşlarında oldukça bakımlı bir bayan vardı. Göz göze geldik, daha doğrusu    göz göze kaldık.Direkt konuya girdi, beni otel yöneticilerinden birine benzetmiş olmalıydı. Klimasının uzaktan kumandasını kullanamamış, bir teknik eleman gönderir misiniz? dedi.Ben de memnuniyetle yardım edebileceğimi söyledim. Basit olan olayı hallettikten sonra, benim de otelden olmadığımı öğrenince, ismi Ayten olan hanım    oldukça mahçup oldu. Bir içki ikram etmeden göndermem dedi. Tabii ben daha fazlasını istiyordum. Sanırım o da istiyordu.Ayten, 1.70 boyunda,    zayıf ve zarif bir kadındı. Uzun yıllar yurtdışında yaşamış. Yaklaşık 15 dakika içinde inanılmaz sıcak bir atmosfer oluştu. Romantik bir müzik çalıyordu. Ayağa kaltım, nazikçe elini öpüp "Hanımefendi, benimle dans eder misiniz?" dedim. Bunu tıpkı onun gençlik dönemlerindeki gibi yaptım. Dans etmeye başladık. Yakınlığımız artıyordu. Bir süre sonra dansımız sevişmeye dönüştü. Ayakta çılgınca öpüşüyor, birbirimizi vahşice seviyorduk. Bir süre sonra kendimizi yatağa attık. Bir yandan sevişirken diğer yandan da soyunuyorduk. Bir süre sonra çırılçıplak kaldık. Ayten altımda inlerken, "Hadi artık, gir içime" diye boğuk bir sesle söyledi. Benim de aletim kazık gibi olmuştu. Tereddüt etmeden bir hamlede içine girdim. Gidip    gelirken, dünyadaki herşeyi unuttum. En güzel sevişmelerimden birini yaşadım. Boşaldığımda, ikimizde mutluyduk.Ayten`in cep`i çaldı, anlayamadığım biçimde telaşlandı. Kocası havaalanına inmiş, otele geliyormuş. Odadan çabucak ayrıldım. Ertesi gün de bir fırsatını bulup benim odada seviştik. Ayten iki günlük de olsa,hiç unutamadığım    aşklarımdan biridir.Gönderen: Dr Vedat
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

hem amhem para

Hem AM,Hem PARA Merhaba site dostları, Bende size başımdan geçen bir olayı anlatmak isterim. Ben bir otelin resepsiyonunda çalışıyorum. Bir gün karı,koca otele gelerek bir oda istediler bende Duble yataklı bir oda verdim ancak Erkek 15-20 dakkika son... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cinsellikte püf noktalar

Cinsellikte Püf NoktalarKonuşma: Çiftler birbirleriyle konuşarak zihinlerinde yer alan bütün kaygı ve korkuları, geçmiş üzücü olayları, üzüntüleri, rahatsızlık veren olayları ve isteklerini kesin ve doğru bir şekilde anlatmaları bunun yanında varsa f... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel hatıralar

selam yarisalim.com sitesi ve okuyucuları.siteyi tebrik ediyorum.siteyi zevkle okuyorum.bende yaşamış olduğum gerçek bir anımı sizlerle paylaşmak istedim. nette gezinirken,bir beyle tanışt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimin grub tecrübesi

Selam biz antalyada yaşayan sekste sınır tanımayan bir ciftiz.Eşim buse 165 boyunda seksi ve sekse cok düşkün bir bayandır Kemerde başımızdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum.Ogün eşim cok seksi giyinmişti kiralamış oldugumuz yazlıgın bolkonunda eş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evlilere3

merhaba arkadaşlar ben çağdaş bende başımdan geçen birolayı anlatayım size .benizmirde otıruyorum birgün parkta otururken bir çift geldi yanıma oturdu bisüre sonra banada cerez ikram ederek muhabete başladılar ama kadın beni yiyecek miş gibi davetkar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

şehvetet yolculuk

ŞEHVETE SEYAHAT Uzun süredir çalıştığım okulda kelimenin tam manasıyla insanın aklını başından alabilecek çelicilikte esmer bir öğretmen arkadaşım vardı;Fakat ne yazık ki evli ve bir yetişkini olan Tülin sadece heyecanlı hayalleri süsleyen uzak bir zevk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ızmirli ciftler

Selam ben Cem! Daha Önce iki Hikayem yayimlanmisti (Bulgar Kiz ve Rus Kizlar). Her iki hikayeminde sonunda artik Türkiye´dende birileri ile tanismak istedigimi yazmistim (önceki hikayelerimi okuyanlar bilirler, ben Almanyada yasiyorum). Birgün e-post... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

masajda karımı siktiler...

Merhabalar...Ben erkan 25 yaşındayım.eşim banu 21yaşında ve iki yıllık evliyiz...eşim çok güzel bir kadındır...Bir kaza sonucu felç kalıp tekerlekli sandelyeye mahkum olmamla birlikte seks hayatımızda bitmişti..burada yazdıgım bir kaç hikayemdede bel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evlilere ucuncu

ben hakan izmirde yasıyorum 28 yasındayım narmal yakısıklı sayılırım.izmirde cok aileye iylik yaptım kimi seks hayatından mutlu olamıyordu kimininde cocugu olmuyordu,size gecen hafta basımdan gecen bir olayı anlatayım,benim ali isminde bir arkadasım ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

demek benim sikilmemi ıstiyorsun

Selam ben metin 28 yasindayim , esim dilek 26 yasinda 165 boyunda iri gögüslü. Biz 6 senelik evliyiz ve seks hayatimiz gittikce ölüyordu. Birgün seks shopa gittim ve bir vibratör aldim. Benimki 17 cm aldigim vibratör 20 cm vardi. Aksam    y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.