Grup Hikayeler kategorisi, anasını ve kızlarını(3`e 1) hikayesini oku.

anasını ve kızlarını(3`e 1)

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Mrb ben Mugladan Alp size yazın yaşamış oldugum bir İlişkimi anlatacagım Ben fethiyede Arkadaşlarımlabirlikte havuzda yüzüyorduk. O arada bakdim havuz basinda iki kız geldi. daha sonra ögrendim kardeşmişler.ikiside bir birinden güzel birinin yasi 16 digeri ki ise 17 sexsi seyler.bana bizide yuzdurürmüsün dediler bende memnuniyetle kabul yarisalim.comi kucagina al tek tek yuzdur dediler.bendi ilk buyugu aldim kucagima.zaten havuzdaki su agzimdan uykari geçmiyordu.bende seni yuzduremem fakat havuzda gezdirrim kucagimda dedim.oda gezdir.dedi.ben onu onume aldim yüzüarkası bana dönükyüzdürmeye daha    dogrusu gezdirmeye başladım.oda tam sikimin uzerine oturmus.hadi dolasdir diyo.bende peki dedim.bunu dolasdirdikca kendimden geciyom sikimle kaldirip indiriyorum o da guluyodu.digeri bakip benide yuzdur diye bagırıyordu.bunu havuzda yuzduruken birden elini seyime atdi ve minik gotunden kilotunu hafifce deligi acilacak sekilde cikardi    tam cikarmadi ama kimse farketmezdi zaten yandan bakildiginda.sikimde zaten kalkmis onu eliyle yavasca got deligine dayadi.ve hafifce bastirmaya basaldi.fakat biraz zorlandı çünkü daha önce hiç arkadan yememişti ve o tatlı aciyı bilmiyodu.biraz gezdirip bunu kenara goturdum ki digerini alayim    olmaz dedi.cik havuzdan iceri gececegiz dedi.bende daha fazla dayanamazdim.ikiside elleriyle sikimden tutmuslar beni iceri götürdüler kimse yokdu evde zaten.beni tuvalete    cekip kapiyi kapatdilar.biri kucagima cikmis dudaklarimi emiyor digeride altdan sikimi emiyor.ikiside ciplak kalmislar.altdaki arasira agzini ablasinin gotune amina dayayip yaliyodu.birden    buyuk hadi gel dedi ellerini küvete koyup gotunu bana cevirdi.ben once tereddu etdim fakat dayanamadim.once dilimi gotunun deliginde gezdirdim ki tahrik olsun.kiz deliriyordu.digeride sikimi yaliyordu ablasi icin hazirliyodu.ben dayanmayip koca sikimi gotune soku verdim.ilk bagirmak istedi ama kendini tutdu.diğeri hemen    one gecdi küvetin uzerine cikip amini ablasinin agzina dayadi ve basini bastırmaya baslayinca bende arkadan saçlarını kavrayarak buna yuklendim.Ahlayıp ooohlamaya zevk çıglıkları atmaya başladı o kadar dardı ki sikim içinde alevler gibi yanmaya başladı amını çok iyi kullanıyor nasıl yaptıgını    bilmiyorum ama sıkıştırıp bırakıyordu yaragımı.Önce büyük titreyerek boşaldı daha sonra amından çıkardıgım yaragımı götüne önece ellerimle hafif genişlettigim yaragımı soktum böyle bir tat aldıgımı hatırlamıyorum mükemmel bir zevk daha sonra bende dayanamayıp güzelim götünden çıkartıp ablalı kardeşli yüzlerine boşaldım.bir damlasını    bile ziyan etmediler..iki abla kardes sevismeye devam ettiler daha sonra fakat digeride bana yalvarmaya başladı -ne olur? Alp abi Neolursun Lütfen!bende dayanamadim Küvete oturup onuda kucagima aldim ablasina da yardım etmesini söyledim mükemmel bir şeydi bu ya offfff. daha sonra kardesinin gotunu yalayip benim kocaman yaragı götüne dayadimablası alttan benim aleti tutuyor girmesi için yardım ediyordu.ben bunuda zorlada olsa biraz iterek biraz kakarak daracık götüne girdim. bu sefer kardeşi titreyerek boşladı acı bir zevk çıgrıgı attı. bus es beni iyice .    cileden çıkarttı iyice hızlanmdım ve bende sonunda öylebir boşaldım ki götünden dışarı akan dölleri ablası yalamaya başladı.ikisine toplam bir kaç kez bosaldim..ben bunlarla güzel sikiştikten sonra biraz uzandım(ciplak bir şekilde) yorgunlugum gecsin.bi baktim bi el sikimde geziyor.uyandigimda annesi ve kizlari yanimda bana bakiyolardi fakat annesi Yaragımı eline almis yer gibi bakiyodu.annesi onlara siz oturun koltuga dedi onlar oturdular.annesi once sikimi agzina alip emmeye basladi.artik iş çıgrından çıkmıştı annesinide orada sikecektim bu profosyenel isiydi.tam girtlagina kadar alip cikariyodu.kizlarida anne lutfen deyip istiyolardi fakat onlara izin yokdu.cunku annenin haberi vardi deminki sevismeden.anne beni zorla sikmem icin tahrik ediyodu.biraz sikimi agzinda oynat dikdan sonra sikimi amına goturup surtmeye basladi artik gozleri kapaliydi.beni uzatip uzerime cikdi ve buyugun yanina gelmesini istedi.hepsi ciplakdi.buyuge ben    sikisirken sende arasira siki agzin al tukurukle dedi.anne kizına sex ögretiyodu hayret.annesi benim uzerime cikip sikimi zorla iceri dogdu kaydirdi.ya    hic bu kadar guzel bi ama girmemisdim.DAha sonra biri götüne .    biri amına olmak üzere iki defa daha boşaldım Ben böyle    bir şey daha önce hiç yaşamadım ama defalarca yaşamak isterim size de tavsiye ederim.ya fazla uzatmiycam ben Anneleri ve kızları birlikte üçüde yanima gelip uzandilar.anne kizlarini opup oksuyordu.banada tesekkur ediyordu .ama hep gidiyordum onlara birbirinden gizli hepsini sikiyorum.BU şekilde epey .    bir süre devam etti hepimiz dört köşeydik ben o güzelim amları sikmekten onlarda dol icmekten dort kose idiler. :-)) Gönderen: Sessiz Prens
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sarışın bakire kardeşler

Sarışın Bakire Kardeşler Ben efsane... biliyorum efsane cok iddaali bir takma isim; ama tanıyanlar bu ismi uygun gördüler sağolsunlar.. `ee neden efsane pekii ` dediğinizi duyar gibi oluyorum..:) onu bana diil taniyanlara sorun...Her ne kadar sevmese... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

OKULDA GRUP SEX

SELAM ARKADAŞLAR BEN ÇANKIRIDAN MEHMET ANLATACAĞIMM HİKAYE SABAH BAŞIMIZDAN GEÇTİ BEN VE ARKADAŞIM ALİ ( İSİMLER GERÇEK DEĞİLDİR) SABAH OKULDA AŞŞAĞI KATTAKİ MALZEME ODASINDAN TOP ALMAYA İNMİŞTİK VE SOYUNMA ODASINDAN SESLER GELİYORDU BİR BAKTIK OKULU... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ormanda 2 erkekle

Merhabalar. Bu yaz müthiş bir tecrübe yasadım. Bunu sizlerle paylaşmak istedim. Erkek arkadasımla birgün piknik yapmaya karar verdik ve cumartesi günü koru ormanlıgına gittik fakat sinan yani erkek arkasım cihan diye bi arkadasını getirmisti. 1 Saat ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli çiftler beni gruba alıştırdı

merhabalar adım mustafa 35 yaşındayım izmirde oturuyorum. size başımdan geçen o unutulmaz anları anlatacağım.Swinger bir siteye üye olmuştum.Siteden çift olduğunu söyleyen biriyle tanıştım.Epeyce sohbet ettik.isimleri ali ile seraptı.1 hafta sonra ms... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimin evli ablasi

Sevgilimin evli ablası Eski kız arkadaşımla çıkarken sevişme yerimiz genelde evli olan ablasının evinde oluyordu. Kocası iş gereği 2 gün kadar İstanbul dışında olduğu geceler onun evinde kalıyorduk ablası da dışarda arkadaşları ile geziyor eve geç ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ciftlerle

Çiftlerle Ben 30 yaşında esmer uzun boylu özel bir firmada üst düzey yönetici olarak çalışan bir erkeğim.İşim gereği sürekli seyehat ediyorum ve bu seyehatlerimde de bol bol vaktimde kalıyor. Yine bu seyehatlerimden birisinde sex sitelerinde birinde ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yilbasi gecesi ana kiz

Yılbaşı Gecesi Ana Kız Evime tasinali henüz bir ay olmustu. Sicak bir pazar sabahiydi. Kahvaltimi balkonda denize karsi yapiyordum. Ekim günesi iliklerimi isitiyordu. Kuslarin civiltisi istahimi daha da bir açiyordu. Bir de elimde gazetem...bir kamyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexin alasi

Sexin alasi Ben 10 senelik evli bi bayanim size 5 sene evelsi basimdan gecen bi olayi anlaticam. Kocami cok seviyordum ama aldigi kilolar ve bakimsizligi dolayi cok cirkinlesmeye baslamis ve benim isteklerimi yerine getiremiyordu. Artik onu karizmati... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köylü gelin

16 yaşlarındaydım. o yaz köye gitmiştim. Annemin kuzeni ahmet abilerde kalıyorduk. Ürün toplama zamanı idi. Topladıklarını bir kısmınıda pazarda satıyorlardı. Ahmet abinin oğulları çalışmak için rusyaya gitmişlerdi. Gelinleri ayşe ve kızı hatice yard... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annesi herseye bedeldi

Annesi herşeye bedeldi 23 yasinda üniversitede okuyan bir gencim. Haliyle birçok kiz arkadasim var. Bunlardan birisinin babasi doktor ve genis bir aile. Annesiyle ilk tanistigimda altinda kisa bir sort ve bulüz vardi. 40 yaslarinda müthis bir kadindi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.