Bakire Hikayeleri kategorisi, ammını paramparça yaptm hikayesini oku.

ammını paramparça yaptm

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
bu olay hikaye değil gerçektir.ben 18 yasında sarışın mavi gözlü biriyim. bir gün okul çıkışı sevgilimle bulustuk bn cafeye gidelim dedim okulun az ilersindeki piknik alınına gitmek istedi napıcaksın bu saatte orda kimse yoktur dedm ama illede orası dedi neyse gittik tahmin ettiğim gibi kimse yoktu ordaki parkın salıncağına oturdu çantasını yere attı ben onun amacını anlamamıştım en başta ama sonra sallandıkça eteği açılıodu.sana hediye aldım çantamda aç bak dedi.bende çantayı kaptığım gibi hediyeyi alıp açtım gözlerime inanamadım bi paket prezervatif ne bu şimdi amacın ne senin dedim salaq ne bekliosun tak hemen dedi bende ben anlamam sen tak dedm pantolonu indirdi prezervatifi taktı sonra salıncağa geri oturdu bende yanına gidip onu soydum hava iyice kararmıştı. onu soyduktn snra göğüslerini yalamaya başladım uçları zevktn dimdik olmşttu bn onları avuclayıp uclarını ısırırkn aletimi eline aldı üşümüş bu ısıtıyım mı dedi bn adeta kudurmuştm direk amına daldım ben onu bakire değil sanıodm ama bakireymiş birden ahhhhh diyerek kollumu sımsıkı tuttu bn onun çığlıklarını duydukça dahada hızlı yapıodm onu ağlamaya basladı bnse zevktn gözlerimi kapatmiş işime bakıodm birden boşaldım sonra böle olmuo dedi prezervatifi çıkardı biraz sıvazlayıp amına geri soktu hadi becer beni sik diye yalvarıodu bbense kafamı göğüslerine yasladım durmadn sikiodm tam boşalacam sırada çıkarıp ağzına verdim salıncağın üstünde iki büklüm oldm banka gidelim dedi banka yatırdım orda ağzını sktm. yeter bu kadar gec oldu dedi sonra çantasındn havlu kağıt çıkardı heryerini temizledi giyindk birer sigara yakıp onu evine götürdüm annesine ne dieceğini düşünerek eve girdi ondan sonra haftada bir yapıodk üniversite için ben istanbula taşınmak zorunda kalınca mecburen ayrıldk şimdi istanbulda böle maceralar yaşamak istiorm var mısınız???
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

İmkansİzlİk

meraba ben urfalıyım ben bu sıtede emegı gecenlere tebrikler ederim bu kadar guzel bır sıte kurdukları için neyse konuma gelim...Ben bir yaz gunu mersine tatıle gittim neyse orda 4 gun kalacagıma da... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızımı her gün döllüyorum

Merhaba ben istanbuldan berk yasım 26 182 boyundayım esmer ve çekici bir insanım,Hikayem bu yaz tatilinde gerçekleşti.Eşim ben ve baldızım birlikte tatile gittik.Baldızım semranın kocası gökhan işlerinin yoğunluğundan ötürü tatile gelemedi.Eşinin tat... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobusteki olgun kaşındı

MRB MILLET BEN DAHA ONCELERDENDEN HIKAYLERİM YAZMISTIM EDİTÖR ARAKDAŞLAR TŞK BU SEFERKI BAŞIMDAN GECEN OLAY ANLATCAM AMA CASRET OLMAS OLMAYACAK OLAY TABİ SABAHA GEC KALDIM DIYE KOŞ KOŞ OTOBUS BINDIM. İSTANBUL DAKI OTOBUSLER BILIR HERKEZ SONRA ORTA SI... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengelerimm

evet ben 19 yasındayım hikayem kesınlıkle dogrudur basşkaları gıbı yalan yanlıs seyler yazmıyorum.nese bzım baglumda bı vıllmaız var bır gun yengem bızım evı aradı hadı oraya gıdelım dıye annem bızım ısımız var kerem gelsın dedı bende tm dedım daha o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakireydim ve ali benimle ılişki kurmak ..

Merhaba, benim adım Papatya. Hafta sonu,üç dört yıldır görmediğim, geçenlerde karısı doğum yapan ama benim doğum evinde ziyarete fırsat bulamadığım kuzenim Tuncay ’a telefon ederek kendisini görmek ve doğum hediyesini vermek için ziyaretlerine gelip ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

erkek arkadaşımla

Slm herkese ben nazlı 17 yaşında kumral ela gözlü uzun boylu çok güzel bi kızım.Erkek arkadaşımla 1 yıldır mutlu bir beraberliğimiz var. Konuya geçeyimm.Erkek ak. sex düşkünü beni çok seven bi erkekdir birgün ormana gittik ve beni öpmeye başladı orma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öğretmenimm

Slm bn kastamonudan hakan fazla uzatmayım. Bizim dersnemizin Hocaları süper birgün gül hoca mine etek giymiş ama süper herkes ona bakıyo ve bizim dersimiz gül hocaylaydı o güzel amcıkı ortadaydı herkes azı acık bakıyordu ve bende bakıyordum. beni bak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

konserde 4 kı zı siktim

slm ben g.antep ali kalfe ç irsottan yaş ı n on altı mehmet akif ersoy endri meslek lisesi diyorun ç ok yakı lş yı n kı z lar ilgisin ç ekerdim fantanı n geç lik festilvanlide ö n tarafdaki ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

2 genc

ben 15 yaşındaydım yan taraftaki komsumuzun 1 kızı wardı ama ben den 2 yaş buyukdu ama bana karşı ilgisi wardı muhabbet edıyoduk bızım aparmanda akrabası wardı onlara gelı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız dedim dul çıktı

selam altadanlar okuyucuları ben mert bu sizlerle 3cü anım yıl 2005 askerden yeni gelmiştim çok abazaydım benim mehmet adında bi arkadaşım vardı ona dedim bana bi mal ayarla yanıyorum başıma vurdu dedim.bana bi tlfn numarası verdi aradım kızı adı özl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.