Ensest Hikayeler kategorisi, amcamın genç karısı hikayesini oku.

amcamın genç karısı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Amcamın Genç Karısı 55 yaşlarında falan bir amcam var kendisi işçi emeklisi eşi uzun süreli bir hastalık döneminden sonra öldü amcam da bir süre yanlız yaşadı fakat belli bir aile düzenine alışkın olduğundan yanlız hayatını idame ettiremedi yani evde bir düzen sağlayamadı. Arkadaşları ona onun gibi eşi ölmüş bir kadın bulmuşlar derken onunla evlendiler kadın 25 yaşındaydı yani amcama göre çok genç birisi idi bunların evliliğinde bir süre sonra kavga ve tartışmalar meydana geldi hatta amcam karısını dövüyordu bile tabi bu durum tüm mahallede herkes tarafından bilinir bir durum halini aldı bir gün mahalledeki kadınlar bizim orada toplanmışlar sohbet ediyorlardı annemle falan bende yan odada idim kadınlar birbirleri arasında konuşuyorlardı melek (amcamın karısı) anlatmış onlara amcamın onu sürekli dövmesinin ve kava etmelerinin sebebi kadının çok genç olması ve amcamın da onu cinsel yönden tatmin edememesinden kaynaklanıyormuş tabi bunun üzerine amcamda erkeklik gururununda vermiş olduğu hassasiyetten dolayı onu sürekli aşağılayarak yada döverek bu durumu bastırmaya çalışıyormuş tabi bu melek in durumdan çıkardığı sonuç muş. Melek annemin yanına çok gelirdi tabi annemde ona giderdi oturmaya sohbet etmeye falan yine bir gün öğleden sonra saat 16:00 dolaylarında kapının zili çaldı evde kimse yoktu tabi kapıyı ben açtım ve melek di annemi sordu evde yok annanemlere gitti dedim sonra gözlerinin kırmızı olduğunu fark ettim sanırım ağlamıştı ne oldu sana dedim neden gözlerin kızardı diye sordum bir şey yok dedi gel istersen içeri dedim ve içeri girdi oturdu sonra tekrar ne oldu dedim kocasına küfür etti ve ne olacak yine durup dururken kavga çıkardı ve bana vurdu dedi bende neden seni dövüyor sorun ne dedim öylesine dolmuştu ki kafasını önüne eğmiş bir vaziyette alırsan baban yaşındaki adamı çekersin işte böyle diye kendine sitem ediyordu. yani sorun bu mu dedim aslında ondan kaynaklanıyor dedi nasıl yani anlamadım deyince kendini bana karşı yetersiz hissediyor benim isteklerime cevap veremiyor ben onu istiyorum ama o bir türlü kendini hazır hissedemiyor olsa da haftada bir anca diye birden dili adeta çözüldü tabi ben bir süre önce kadınlar konuşurken duymuştum ama o zaman biraz da dedi kodu gibi gelmişti ama ondan da duyunca doğru olduğunu anladım Onun yanına oturdum ve çenesinden tutup sorun etme geçer bunlar düzelir her şey bir süre sonra her evlilikte başlarda bu tür sorunlar olur dedim o da iyide gençleşecek mi yani sorun orada dedi onun bu konuşmaları karşısında aslında çok şaşırmıştım ama onun yanında otururken orada bu kadar yakın olunca birden ona karşı içimde bazı duygular belirdi elimi omuzuna attım ve yanağından öptüm sen çok güzel bir bayansın dedim benden 2 yaş küçüktü, bana ben senin karın olacak yaştayım neredeyse baksana bir ona bir de bana dedi bende neden evlendin peki onunla dedim o da ailem verdi emekli birisi rahat edersin hem seni bundan sonra artık genç birisinin alma ihtimali pek yok dediler bende mecburen razı oldum ama evlendikten sonra bazı durumlar daha net görünüyor dedi melek aşağı yukarı 95- 100 kilo olan kocaman göğüsleri ve kalçaları olan bir kadın yaşı çok genç ama şişman olduğundan biraz daha olgun görünen birisi ama çok güzel bir kadın doğrusu onunla bu kadar yakın olmamıştım daha önce hiç ve o konuşmalarında ardından ona karşı içimde çok etkili duygular oluştu bir anda sonra onu omuzundan tutup elimle geriye doğru yasladım gözlerine bakıp senin yanında olmak ve sana dokunmak çok etkileyici bir durum dedim hiç sesini çıkarmadı ama yüzleri kızarmıştı üzerinde kısa kollu bir gömlek vardı elimi göğüsünün üzerine doğru götürdüm ve okşamaya başladım yine tepki vermiyordu sonra gömleğinin üstten 3 düğmesini çözdüm ve elimi içeri doğru soktum memeleri o kadar büyük ve diriydi ki sütyeninden taşıyordu sütyenin altına elimi soktum ve onu dudağından öptüm bana öyle sarıldıki o an da adeta nefesi zorla alıyordum sanki ama çok hoşuma gitti bu durum sonra gömleğini ve sütyenini çıkardım memelerini emmeye başladım meme uçları kocamandı vucudu bembeyazdı kulak memelerini boynunun altlarını ve dudaklarını adeta emiyordum onu kucakladığımda kollarımın arasını tamamen dolduran yumuşacık ve o kadarda sıkı bir vucudu vardı kalçaları ve poposu biraz geri doğru çıkık ve dolgundu onu tamamen soydum sonra bende soyundum onu yatağa götürdüm sonra üzerine doğru uzandım o kadar harika bir vucudu vardı ki üzerinde sanki haftalarca yatabilirdim sonra o kalın bacaklarını araladım ve kendimi orada yerleştirdim amı çok sulanmıştı sikimi hafifçe bastırdım çok kaygan ve yumuşaktı içine doğru girdim beni belimden tutup kendine doğru öyle bastırıyordu ki sanki taşşaklarım bile içine girecekti bir süre böyle gidip geldikten sonra içine boşaldım o arada melek te öyle bir kasılarak orgazm oldu ki sanki birden patlayan bir volkan gibi idi ikimizde çok mutlu olmuştuk daha sonraları adeta annemin evde olmadığı zamanları gözlüyordu bize gelip benimle sevişiyordu tabi bende onlara gidiyordum evde amcam olmadığı zamanlar......... benimle sohbet etmek isterseniz msn adresim [email protected] Gönderen: [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sikicim kardeşim xxxxx

|ben 22 yaşnda iri yapılı balık eti çok büyük memeleri olan götüm ve beyaz tenli güzel bir kızım olay 2yıl yani 20 yaşında benden 2 yaş küçük erkek kardeşim yani şimdi kocam muratla yaşadım muratın bana ilgisi vardı bazen benim bacağıma memelerime ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem önce azdırdı, sonra siktirdi!

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dedemin beni banyoda bekaretimi almasi

Merhaba ben ebrar 27 yaşında uçaklarda hostesim.sarı saçlı ela gözlü 1,72 boyunda bir bayanım. bayramtatilinde 3 günlük izin almıştım annem ve babamla birlikte yaşadığım için dedem bu bayram bizde kalacaktı dedem 68 yaşında yaşlı biriydi . dedem geld... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ayşe ablam

meraba ben efe 16 yaşındayım milli oluşumu anlatıcam ,kuzenim ayşe ablalar bize gelmişti , tam olarak kuzenim değildi biraz uzaktan kuzenim gibi bişey neyse. ayşe ablam lise sona geçen 1.75 - 1.80 boyu arasında siyah saçlı gayet güzel bir kızdı.bize ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Babam amcalarım kuzenlerim ensest

Arkadaşlar adım Merve size babam amcalarım kuzenlerimle yaşadığım sex dolu yılları anlatıcam. Baba tarafı daha dindar malum din annadan babadan miras bize seçemiyosun anne tarafım daha eğitimli laik çağdaş demokrat insan haklarına dinlere saygılı huk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kardeşimi Çatır Çatır Siktim

Bundan 2 yıl önce annem dul kaldı ben ne kadar istemesem de durumumuz kötü olduğu için annem iki tane kızı olan bir adamla evlenmek zorunda kaldı ben o zaman 22 üvey kardeşlerimde 18 ve 16 yaşındaydılar kardeşlerimi ilk geldiklerinden itibaren hiç se... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemm

Teyzemm.. SeLam hikaye okurları bu anlatacaklarım yaşanmış bir aşk ve sex dolu bir hikayedir.ilk olrak kendimi tanıtayım.1.85 boyunda 75 kilda saroşın atletik ve çekici bir erkeğimdir (kız arkadaşlarımda öle bahseder.) konuyu uzatmadan benim askerlik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul savre halamı siktim

sicak bir yaz günüydü adım mehmet halamın adıda savre 59 yaşında dul kocaman götlü sarkık memeli bir kadındır hemen evimin 50 metre yakınında oturuyor evde yanlız kalmıştım bizimkiler düğüne kitmiş evde yanlız otururken savre halamın camından yarı cı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem benim 2

Selam ensest okuyuculari yazmis oldugum bir onceki hikayemde sizlere yengemi nasil siktigimi anlatmistim Ama inanin yenge sikmek kadar zevkli bir sey yoktur dünyada neyse siktikte kim sikise doymus ki diimi Ardan bir iki hafta falan gecmisiti yengem ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk adımlar 2

Kızkardeşim le günlerce göz göze gelemedik. Oysa evde en iyi anlaşan iki kişi bizdik. Bana hep derslerini sorar, ona yardımcı olmamı isterdi. Şimdi ise gözlerini sürekli benden kaçırıyordu. Gece yatağa yatınca da arkasını dönüp, yorgana iyice sarılıp... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.