Amcamın bakire kızını sikmeye doyamayım sex

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Amca kızı ben kendini tanıtayım 1 65 boyundayım amcamın kızı iriyapılı alımlı şuh bir kadın hemde sexs kocası onu çinsel yonden hiç memnun edem,yordu eniştem sehir dışına cıkardı iş icabı . iş başa kaldı dedim amcamın kızının yanına gittim sabahın 07,30 da kapıyı actı benı iceri aldı kahvaltı yaptınmı dedi bana yokdedim , yedik iştik sıra sexs ten konuşma acıldı bana sordu hiç kız arkadaşın varmı dedi bende yokdedim bende sifdahım bile yok dedim durumuma acıdı benin penisim neredeyse pantolonumu yırtacak gibiydi tabi amca kızı anladı . Bana dediki sende ter kokuyor önce banyo yap sonra benim yatak odama gel ,sıra heyacan dorukta elim ayagım titremeye başladı ,neyseki odaya gectim adı(TÜRKAN) geceligiyle beni bekliyordu yatak odasında yatagın üzerine yatırdım benim penisin zıvanadan cıkti 1,30 saat boyunca seviştik banyamuzu yapmak için banyoya gittik karı rahat durmuyorki 30dakika kadar seviştik banyomuzu yaptık cıktık cıkarken bana dediki akşam gene gel enişten gece yok dedi ben hemen kabul ettim bundan sonrakı macerama yrın yazacağım Gönderen: enes
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sapık dul

35 yaşında kamuda çalışan bir beyim. İsmim Orhan. Antalacağım konu noktası virgülüne kadar gerçektir. Boşanmadım ama ayrı yaşıyorum. Neyse konuya    geçeyim. Apartmanımızın önündeki otobüs durağından her sabah işe gitmek için otobüs bekliyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

içkici kocama ceza

en Müzeyyen Bursa’da, 32 yaşındayım bir tekstil firmasında 12 yıldır çalışıyorum; Kocam ile uzun süredir evliliğim çok kötü, sürekli içiyor. İşine geç kalıp bana kızıyor, hayatım zehir oldu. Artık boşanmaya karar vermiştim ki eşim ailesi kabul etmedi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

askerler

Askerler karımla tatilimizin ilk yılında tatile gitmiştik.çanakkale tarafı ormanları ile denizin içiçe olduğu biryer.hep hayalim olan karımla doğada çırılçıplak yüzme hayalimi ona bulunduğumuz koyun ıssız olması sayesinde kabul ettirmiştim.kumsalda ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arayısn gercege donusmesı

Bız genc evli bır ciftiz sex hayatımız harıka olmakla beraber zamanla esımın ıcınde bisexsuel duygular olusmaya basladı bunları bana bırgun ateslı bır sevısmeden sonra anlatmaya basladı.Kadın kadına ılıskı nasıl olurmus zevk alınırmı gıbı anlamsız so... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı karımı siktiler

mrb adım murat eşimin adı ise elif 30 yaşındayım.eşim kapalıdır ama dar pantolon veya diz kapak ta etek giyer.hafta sonu bi gün eşimle beraber alışveriş içn dışarı çıktık.gezip dolaştıktan sonra hava kararmak üzereydi ki eve dönmeye başladık.eşim ban... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamın taze geliniyle yattık

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları. bugun gerçek yaşanmış köydeki halamin geLinini siktim ben 32 oda 27 yaşında .ikimizde köydeyizbir gün sabah kalktım ,,kahvaltı falan hazır bana msj attı gel evde kimse yok diye kimi şehre gitmiş kimi ha... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

turbanli abla kardes

Türbanlı abla kardeş hikayem sitede yayınlandıktan sonra yine mail bombası başladı seçici davranarak bursadan abla kardeşle temasa geçtik.çift arama eğilimimiz bazen tek bayan oluyodu ancak bu kez iki bayanla birden fantezi yaşadık. Biraz utangaçtıla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mutluluk bu kadar mı zor

SEVGİLİ ARKADAŞLAR SİZE SESLENİYORUM HAYAT HEP MÜCADELE İSTER AMA HAYATI BİLENE BEN EŞİMİ CANIMDAN DAHA FAZLA SEWİYOM AMA ÇOK KISKANCIM KENDİME HAKİM OLAMIYORUM NEDEN BİLMİYORUM AMA TEK BİLDİĞİM WAR ÇOK SEWİYORUM NEYSE SİZLERE SESLENİYORUM HAYATI ÖĞR... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatil`e giderken

Merhaba ben 28 yaşın da yalnız yaşayan iyi bir firmada çalışan ve hayatı eğlence tarafından yaşamayı çok seven bakımlı bir    erkeğim.Hikayem istanbul dan bodruma 3 hafta önce yaptığım yolculukla ilgili. Ben tatil programımı yapıp idari işl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ne oldugunu anlamadan 3

Ne Olduğunu Anlamadan! (3) Bir süre nefes nefese yattık. Sigara ve birer içki içtik. Dostumuz memnun bir ifadeyle bakarak “iyi ki yedek planı yapmışım değil mi?” dedi. Başımı sallayarak onayladım. Eşim ise mutlu bir ifadeyle bakıyordu biz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.