Ensest Hikayeler kategorisi, amcam gerçekten bir salak hikayesini oku.

amcam gerçekten bir salak

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Herkese selam öncelikle amcamdan bahsedeyim aşırı derece salak bir insan çünkü benim bile rüyalarıma giren bir karısı var ama değerini bilmiyor. yengem ise amcama sadık olan 37 yaşında balık etli koca götlü bir kadındır ve çok saftır. bir gün amcamın iş arkadaşlarından biri ailesiyle beraber amcamlara yemeğe geldi amcamın arkadaşının bir oğlu vardı 22 yaşlarında çokta yakışıklı bir gençtu. yemek esnasında genç hep yengeme bakıyordu. adeta gözlerinle sikiyordu ara sıra yengemde ona bakıyodu yemek yendi ve çay içerken sohbet başladı. amcam arkadaşının oğluna ne iş yaptığını sordu cocuğun adı selimdi. selim amerikada genç psikoloji uzmanlığı okumuş. amacamda yaa ne güzel belki ilerde bizim yetişkinimuz olur karımada bazı dersleri öğretirsin o zaman dedi. selim tabi neden olmasın dedi. ertesi gün geldi amcamda evdeydi evet derslere başlayalım dedi. amcam başlayın dedi zaten ben bu akşam babanla iş için italyaya gidecem dedi. selimin gözleri parladı sanki. ders bitti selim gitti ve akşam olmuştu amacmı geçirdik ertesi gün selim eve geldi evet ders vakti geldi dedi yengem tamam selim bey dedi ve geldi selim bugün tam bir okul havası oluşturacaz dedi yangem nası dedi ve selim elindeki poşeti yangeme verdi bunları giy gel dedi yengem saf biri zaten gitti giyindi içeri bir geldi ben bile şokoldum altında beyaz dize kadar çorap üstünde neredeyse götü görünen bir etek ve beyaz gömlek vardı. tam bir liseliydi sanki balık etli oldupu için daracık duruyor ve çok seksi duruyordu evet selim bey dedi selim hayır bundan sonra hocam diyeceksin dedi ve bilemediğin bişey olunca okuldaki gibi ceza alacaksın dedi. yengem tamam hocam dedi derse başladılar selim bir soru sordu ve yangem bilemedi yengemi kaldırdı ve sana ceza dedi poposuna vurmaya başladı yangem ses çıkaramadı. ama vurmuyor okşuyordu sanki sonra tenefüs dedi. selim yangeme oje ve ruj verdi al bunları sür dedi. yengem gitti sürdü hadi gel şimdi dedi yengem sürmüş geldi dudakları kalın ve kıpkırmızı olmuş ve ojeli tırnaklarıyla resmen liseli orospulara dönmüş selim okula gelirken oje ve ruj yasak olduğunu bilmiyormusun dedi. yangem ama hocam dedi selim sus hocaya karşı gelme dedi yengemin dudaklarına ellerini sürmeye başladı yani silermiş gibi yaptı sonra elini tuttu ve parmaklarını yalamaya başladı dur bakayım çıkacakmı bunlar dedi yangem sadece karşısında saf gibi oturuyodu. yengemin parmaklarını emdi ayaklarınabakayım varmı dedi başladı yangemin çoramlarını yavaşça indirmeye bacaklarını manayla okşuyordu sonra şimdi bu soruya doğru cevap vermelisin dedi. soruyu sordu yangem cevapladı. sonra mesela yetişkininu banyo yaptıracaksın dedi en önemli yeri olan penisini iyi yıkaman gerek dedi ve bir anda sikini çıkardı yangem şaşırdı önce kafasını çevirdi. selim evet şimdi yetişkininu penisini yıkarken onu iyi okşaman gerekir dedi ve sikini yengemin eline verdi yangem çekingen olarak aldı evet okşa dedi yangem okşadı selimin siki dim dik oldu. yengem oldumu hocam dedi selim oldu dedi şimdi oğlunu poposunu yıkarken böyle yapacan dedi ve yangemi dömeltti içindeki kilodu çıkardı. zaten kısacık etek vardı başladı yangemin koca götünü okşamaya sonra göt deliğini parmakladı. başladı yangemin göte öpücük kondurmaya yengem anladım hocam dedi ve kurtuldu. ama selim çok zekidi ve yengeme dönerek oğlun dondurma aldı diye düşün dedi ona dondurmayı nası yemesini öğreteceksin dedi yengem nası hocam dedi ve sikini yengemin ağzına dayadı ve talimat vermeye başladı yengem verdiği talimata göre yalıyodu. sonra şimdi bak ben göstereyim dedi yangemi kafasından tutup eğzını sikmeye başladı ve yengemin ağzına boşaldı. yengem dölleri çıkarmak istedi ama selim yut bişey olamaz dedi ve yutturdu. sonra iyi yapamadın cezlısındedi ve masanın üzerine yatırdı başladı yengemin amını yalamaya yaladı yuttu sanki sonra sikini amına soktu yüklendi yengemi sikiyordu. hızlı hızlı sokmaya başladı ve içine boşaldı. sonra yengemi kaldırıp masaya domalttı yine götünü yaladı ve başladı zorlamaya ama girmiyodu çok dardı yengem inliyor çığlık atıyor ağıyordu ama selim bu sefer soktu yengeme baktım bayıldı sandım başladı yengemin götü darmadağan etmeye sonunda yengemin göte boşaldı dölleri kalçalardan süzülüyodu selim kalktı ve yengeme dönerek bak şimdi sana yiz üzrinden yüz verdim dedi ve ekledi senin gibi orospu görmedim ben bu dünyada dedi o günden sonra yengemi heryerde sikiyo yengemin göt felaket açıldı. amcam ise hala onu karısı diye yanında gezdiriyor. ama inanın orospu bir yengem olması hoşuma gidiyor.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

annemin arzusu ile

Ben ankarada okuyan bır ogencıyım. Eve ayda bır gelmekteyım. O gun eve geldiğim zaman babamla annemın araları ıyı değildi. Ben eve geldiğim zaman babamevde yoktu. Ben aksamgece evde porno film seyretmekteydım. O anda annem geldı ne yaptıgımı sordu. B... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canim baldizim

Canım Baldızım Ben Adanadan Murat bir şirkette çalışmaktayım, bundan 20 sene önce evlendim eşimin asiye diye bir kızkardeşi var. Asiye bundan 5 sene önce evlendi. Kocası çok kıskanç ve birazda sexle arası iyi olmayan biridir. Neyse bunları gecelim, b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ağabeylerim

ben 18 yaşında liseyi yeni bitirmiş bir eser ela gözlü fizigim düzgün bir kızım...benim 2 tane abim var.ewde onlar aynı odada ben tek kalıyorum abilerim 23 ve 25 yaşlarında yakışıklıdır...bir akşam annemle babam yemge gitmişlerdi abimlerle oturup tel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kardeşim ilkay

Kardeşim ilkay bu maceramı yasadıgım zaman ben 18 yaşındaydım kız kardesim ilkayda 17 yasındaydı en iyi arkadasım hakansa benimle aynı yastaydı ablası hülyada 17 yasındaydı hakanla aynı sınıfa gidiyorduk hakanla okul hayatımız dahil her anımız hemen ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ablamı patronum sikti

Ablamı Patronum Sikti selam bu yazdığım herlade ablamla ilgili 10. hikaye ama yayınlanmadı. neyse bu defaki ilişkisi benim için oldu uzun zamandır işsiz gezdiğim için çok sıkılmıştım ve artık parasızlık canıma tak etmişti ablamda uzun zaman önce siki... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kıllı am

En çok sevdiğim am anamın amı vede bol kıllı amlar yaş 25 45 yaşlarında anam var babam insan kasabı olduğundan içeri muhabbet yiyince anam ve ben ortada kaldık peder içeri gireli bir yıl oldu anam azmış yarak arıyor kendisine 24 yaşında idim eve öğle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Oğlumun Arkadaşıyla Sex

Merhaba adım Asuman 38 yaşında 1 genç sahibi eşinden boşanmış fiziği ve medeni halimle erkeklerin peşinde koştuğu bir kadınım özellikle bacaklarım, göğüslerim, sarı saçlarım ve ses tonum erkekleri hemen etkiliyor bir kadın olarak bunun farkındayım v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

en sonunda halamla

Slms arkadaslar ben gürkan 1.79 boyunda 17 yaşında 79 kiloym neyse hikayem bundan 2 sene nce başlamıştı bnm taş gibi bi halam var 4 kez evlilk gecrdi ama bi türlü hamile kalamadı ;)ben 15 yaşındayken amcamlara banyo yapmaya gtmstm halamla beraber soy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canım yengem

YENGEMLE 3GÜN SEX ben şu an için 23 yaşında delikanlı bir gencim.hikayemde size yengemle yaşadığım bir anımı anlatacağım.bu olay başıma 3 ay önce geldi ve biz bunu sadece üç kez gerçekleştirebildik.ama üçüde saatlerce sürdü ve ben bu üç seks dolu gec... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemizi kuzenimize siktirdik3

merhaba anımıza kaldıgımız yerden devam ediyorumuyandıgımda saat bir buçuga geliyordu hala abimin kollarındaydım o güçlü kollarıyla bana sarılmış heybetli vucudu arkamda bedenime yapışıktı. annem uyanmış ortalıgı topluyordu. ben hemen gözlerimi kapat... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.