Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, amcam beni sikti hikayesini oku.

amcam beni sikti

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Amcam Beni Sikti Bir hafta sonu amcama film izlemeye gitmiştim.Hep kendimi ona siktirmek istemiştim ama o sadece hayellerimi süslemişti. Neyse filmi koyduk.Bana bişey içermisin dedi.Ben kola dedim.O bira içecekti.Ben filmi seyrettiğim için içecekleri getirmeye gittim.Bana bakıyordu.Birşeyleri düşürüp dizlerimi kırmadan eğiliyordum.Bayağı bira içmişti.Son birayı getirdiğimde ayağım takılmış gi yapıp koltuğa sikinin üstüne düştüm.Sertleşmişti. Hemen elini sikime attı.Napıyosun yapma dedim.yarisalim.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.` aslında istiyordum.Sikini açtı ve yala dedi.Yalamaya başladım.İniltiler çıkartıyordu ve saçımla oynuyordu.Hoşuma gitmişti.Çok geçmeden ağzıma boşaldı. Pantolonumu indirip domaldım.sikini ve götümü ıslattı.Sokmaya başladı girmiyordu.Bir bastırdı öyle çok acıdı ki ama girdi.İçimde gidip geliyordu.Harikaydı.Daha sonra sıcacık spermlerini içime akıttı. Evi arayıp yorgun olduğumu ve bu gece burada kalacağımı söyledim. Beraber duşa girdik ve seviştik.Sabaha kadar yataktada seviştik.Erkeğim süperdi. Gönderen: nothing
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

zevkten ölücektim...

Bizimle aynı apt de oturan 24yasında özgür adında biri vardı üiversteye gidiyordu... spor bölümündeydi ve vucudu oldukça kaslı ve kılsızdı... daha sonra biz bunla tanıstık arkadas olduk... yani bi abi kardes gibiydik...(buarada benim yasım17) ben gen... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nette tanıştık

mrb ben tolga. size başımdan gecen bi hikayemi anlatacam.çok felaket derecede azmıştım nette birisini bulma ümidiyle girdim ve hırcın aktif nickli biri ilgimi çekti ve tanıştık biraz sohpet ettikten sonra tanışalımmı dedi bende olur dedim ama bende y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

saklambaç oyunu

Sokakta saklambaç oynuyoduk..mahalle arkadaşlarımdan serkan ve ihsan ben nereye saklansam yanıma gelir ve saklandığım yerde beni sıkıştırırlardı..benden iki yaş kadar büyüktüler..serkan sürekli yanaklarımı öper, arkadan bana yaslanır fırsat buldukçad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

20 cm ve dar deliğim

merhaba arkadaşlar ben murat sizlere 1 hafta öce yediğim müthişyarrağın tatını anladaçağım sıkı durun ve sikinizi tutun yoksa içeme alırımsizlere verem okiii . ben murat 25 yaşında bir gayım her zaman koca bir yarrağınaltına yatmayı hayal ederdim onu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kankam ve ben

slm ben 19 yaşımdayım 185 boylarında kaslı geniş omuzlu her kızın beyeneceği esmer bi gencim geçenlerde kankam deyebileceğim bi arkadaşım vardı onunla geziyorduk her zamanki gibi serin bi yerde colamızı aldık cipsimizi aldık oturuyoduk kankamın telef... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ılk askim ılk sevgilim

Merhaba ben Alper 21 yasinda 185 boyunda 70 kilo kumral biriyim... İlk denememi yaklasık 1 ay once yaptim. Beraber olduğum kisinin ismi Serdar. Serdar 175 boyunda 80-85 kiloda normal vücudlu biri... İnternetten tanistik kendisiyle.. Neyse hemen ilisk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ayhan ve serhat` la yaşadıklarım

Merhaba sexhikayeleri okurları ben soner tokattan.basımdan daha önce gecen bir hikayemi sizlerle paylaşmak istedim.bundan 4 ay önceydi askerligimi yaptıgım diyarbakırdaydım ve canım biriyle beraber olmak istiyordum.birgün çarsı iznine çıkmıştım ve 2 ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hakanım

Merhaba ben Orhun. 38 yaşında pasif bir gayim. burada daha öncede 3 hikayem yayınlanmıştı. Bu da yeni hikayem. Uzun süredir ICQ da sohbet ettiğim İzmirli arkadaşım ile nihayet görüşebilmek için sözleşebilmiştik. Hakan ile uzun süredir bilgisayarda ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayıcımmmmmmmm

Degerli okurlarımız daha önce sizlre başimdan gecen hikayelerimi anlatmiştim.hatırlarsanız HAKAN ABİ CANIM HAKAN ABİ başlıklı hikalerim vardı. hakan yan komşumuzdu beni nasıl siktini anlatmıştım sizlre.VE artık hakan abi yok taşındılar baska şehre be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

alacağımı aldım ama doymadım...

Ben 29 yaşında aktif pasif bir gayim.Hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum.Sizlerinde beğeneceğini umuyorum...Turistik bir otelde çalışıyorum..yaz mevsiminin gelmesini iple çekiyorum.Çünkü o zaman otelimize yakışıklı turistler geliyor.Benimde gözleri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.