Diğer Hikayeler kategorisi, ahhhhh_nerde hikayesini oku.

ahhhhh_nerde

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ahhhhh NerdeBen aslında gizli bir Gayım Ve kimse bilmiyor ben hariç ben genelde travestilerle beraber olmayı tercih eden biriydim taki fazla düşünene kadar düşünmek derken gay sex yani neyse fazla uzatmadan hikayeme döneyim. Ben Ankaraadan yazıyorum Yaşım 24. Boyum 1.87 Kilom 100 Dolgunum Boyuma Göre yani Askerlik biteli 15 gün olmuştu yine Ankara da arabamla geziyordum ve bir caddede travesti rastgeldi benden ateş istedi bende verdim tabi oda arabalı neyse bi daha dolaştı geldi bana adımı sordu ben de söyledim. benden numaramı istedi bende balıklama atladım tabii hemen numaramı verdim. ve uzaklaştı ve ertesi gün akşam beni aradı eve davet etti. ben de yine balıklama atladım tabii Çünkü gerçekten Travestilerden zevk alıyordum. evde oturuyorduk ve telefonu Çaldı arayan bir Arkadaşıydı ve onuda davet etti eve ve arkadaşı geldi. arkadaşını başka odaya aldı. Biraz orada oturduktan sonra yanıma geldi ve arkadaşını göndereceğini söyledi. ve gönderdi.yanıma geldi ve soyundu Yarağı rahat 17 cm vardı fakat ben odönem fazla ilgilenmiyordum.daha çok beni göyü ilgilendiriyordu ve götüde mükemmeldi ve kucağıma oturdu.beni istiyormusun diye sordu ben dondum kaldım ve hiç konuşamadım. kıpkırmızı oldum ve kesildim ne olduğunu bende anlıyamıyordum. ve bana yarağını ağzıma almamı istedi ve sanki gizli bir güç beni yönetiyordu ve ağzıma aldım bi tuhaf olmuştum.ağzımda gitti geldi ve çıkardı sonra mastürbasyona başladı ve benden kendi götünü parmaklamamı istedi ve ben de yavaş yavaş parmağımı göt deliğinden araladım sıcacıktı yanıyordu. Ve başladı mastürbasyona bağırarak boşaldı ve ben de onun ardından mastürbasyon çekerek boşaldım. Ama ben o günden beri Özellikle alkollüyken eve geldiğimde kendime bir şeyler sokarak tatmin olmaya çalışıyorum. NOT:Henüz daha hiç kimseys vermedim.benimle görüşmek isteyenleri bekliyorum.ANKARAGönderen: esra
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

zahide ve yegeni

merhaba ben mersinden zahide. 33 yaşındayım eşimde benimle aynı yaşta.3 senedir evliyiz ama yetişkinimuz olmuyordu. sorun kocamda id. benimaklıma birden 18 yaşındaki yeğenim ege geldi ağzı sıkı idi. ondanhamile kalacaktım. kocamda kabul etti. ege i eve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

grubun_boylesi

GRUBUN BÖYLESİBir yaz günüydü. Bizim mahallede oturan abla kardeş ile bakışıyorduk. Sonra kendimi toparlayıp yolda ablası ile tanışmak istediğimi nalana söyledim oda bana madem tanışmak istiyorsun gel evde kimse yok tanıştırayım dedi. Ve onunla berab... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

vajina_koklama

vajina koklamamerhaba ben tanya size yaşadıgım bir hikayemi anlatacagım birgün ankarada alışverişe cıkmıştım kızılay carşıya girdim iceride taytlara bakarken bir kız yanımda oda bakınıyordu ben taytı üzerime tuttum ve bana tutmakla olmaz denemelisin ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun sex hikayeleri

Slm Ben Emre.Hikaye Tamamen Gerçektir sadece isimler değiştirilmiştir.bir gün okuldayım.ders türkçe.tam yarısında müdür yardımcısı beniçağırdı.buyrun hocam dedim.m. yardımcısıda taş gibi bir hatun.bana birşey isteyecem istersiniz dedim.yapayım.o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oh be dunya varmıs sex hikayeleri

Merhaba sevgili arkadaşlar.Ben 45 yasinda oldukca dinamik evli 1 beyim.Seks olayına gelince.O yakın 1 akrabamın kızıydı.Adı aysun du.Eşimin tarafındandı.Ben uzun zamandır istanbulda çalışıyorum.2 yıl önce onlarda köyü terk edip istanbula,aynı mahalle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilkeyi_seviyorum

ilkeyi seviyorumherkese merhaba ; çok klasik ama anlatacaklarim abartisiz dogrudur.ben murat 27 yasinda 180cm 73kg. kiz arkadasim ilke benden bir yas büyük 165cm 51 kg. yani tam bir çitir.o gece esranin yani ilkenin arkadasi onun da dogum günüydü.asl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eniştemin kardeşiyle sikişiyorduk

Merhaba değerli seks hikayeleri okurları 17 Yasindaki enistemin kardesi banyoda otuz bir çekiyordu. Ablamla enistem gece için disari çikmislardi ve tahmin ederim ki, Ferhat bu durumun farkinda olmadigimi saniyordu. Onun nefes alip verislerini duyunca... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zehra öğretmenle lise yıllarım

bu olay yaklaşık 5 sene önce yaşandı…o zamanlar lise son sınıftaydım kasım aylarına doğru bizim tarih öğretmenimiz doğum yapınca yerine bu taze öğretmen zehrayı verdiler.zehra çok tatlı ve güzel bir bayandı şirin ve sıcak bir hali vardı ve kısa zaman... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dükkan sahibem-1

Ben 45 yaşında evli bir erkeğim.Bundan 8 ay önce yani ocak 2004 tarihinde başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istedim.O tarihlerde Bir iş merkezinde bir büro kiraladım.Anlaşmayı emlakçı ile yaptığım için iş yeri sahibini hiç görmedim.Yaklaşık... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ismail_kocam_oldu

ısmaıl kocam oldumerhaba ben hakan.ıstanbulluyum.22 yasındayım. 1-2 sene oncesıne kadar bısexuelım oldugumu anladım.olay sex ise eger kızlara olan yogun ılgım erkeklerede vardı.sızede ılk hıkayemı anlatıcam.kesınlıkle gercektır bu arada anlatıcakları... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.