Tecavüz Hikayeleri kategorisi, ah o yengemin kizi hikayesini oku.

ah o yengemin kizi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ah O Yengemin Kızı Selam arkadaşlar. Ben ist dan sizlerle bir anımı paylaşmak istiyorum. Başlayalım artık konuya sıkılmayın. Ben yengemin kızına tam beş yıldan beri sahip olmak istiyordum. O bizim yazlıkta oldu. Cumartesi akşamı amcamlar misafirliğe gitmişlerdi. Benide dilek yanı amcamın kızı ile bırakmışlardı. Dilek ben bilgisayar da film izleyecegim dedi bana. Olur dedim, sen gözden al, ben kola getireyim dedim. Ben mutfaga geçtim kolanın içine azdırıcı hap attım ve odaya giitim. Oda ne negöreyim dilek porno filmini izliyo. Hiç ses çıkarmadım ve izledim. Artık dayanacak gücüm kalmamıştı ve filimi taktınmı dedim. Sankı bilmiyormuşum heheh. Her neyse yanına gittim kola dedim. Içti, aradan beş dakıka geçti yada geçmedi bana sarıldı. Eee bende boş kalmadım yanı. Hemen dudaklarına yapıştım. Biriz seviştikten sonra üzerindeki taytı çıkarıp o tertemiz şeftalısını yaladım. Biraz böle zaman geçtikten sonra amına benim 19cm yaragımı dayadım ve hiç acımadan kokledim. Acıdan kıvranıyordu. O güzelim şeftalısınden kanlar akmaya başladı. Belliki kızdı. Ee bişi olmaz yabancıya getmedi amca ogluna verdi. Daha sonra size başka anılarımı anlatacagım. Kalın salıcakla... Gönderen: Derbeder
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

arkadaşımın annesini düzdüm

Arkadaşımın Annesini Düzdüm bu hikayeyi yazmamın sebebi benim gibilere güvenmeyin diye neyse olayı anlatayım artık bir yaz yatılı okuldan arkadaşık ilkerin yazlıklarına aydın nazilliye gittim. ilkeri severdim gerçi satıcı biriydi ama neyse... kendisi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

masor

Masor mrb adım serkan masorum size basımdan gecen tacızı anlatayım bir gün gazetelerden bırıne ısımle ılgılı ılan verdım bır gun sonra telefonum caldı maslaktan arıyormus adı zuhal kendısının masor ıcın gorusmek ıstemesı uzerıneadrese gıttım cok guze... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

derede yırtı benı

|merhabalar hikaye okurlar hemen konuya girmek istiyorum biz yaz ayında köye gitmiştik olanlar orda oldu ve ferit diye birisiyle koyde kuzu kutmeye gittik aradan bi zaman geçti feritbana sevişmek istedigini söyladi ben ozaman sevişmek nasıl bi duyudu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hostesin guzelligi

Hostesin Güzelliği Mesleğim gereği çok seyehat ederim ancak yakın bir zaman önce başımdan geçen olayı anlatacağım. İstanbuldan Ankaraya gelmek üzere otobüse bindiğimde 403 model otobüsün arka kapısı hizasındaki koltukta oturacağım için canım sıkılmış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamın sırrı 2

Size eşimin yazdığı hikayeleri ondan habersiz buldum yazıyorum.Benim sır gibi sakladığım başımdan geçenlerin eşimin planlayıp uyguladıkları fantazileriymiş meğer. Eşim benim bunları bildiğimi bilmiyor. Bundan sonra neler olabileceğini kestiremiyorum ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o afetti ya

bu satırları yazmadan yaklaşık 5 saat önce apartman komşumuzunkızı handanla birlikte kira olan evimde nasıl sikiştiğimi anlatayım ben 19 yaşında ist avp yakasında ysşıyorum ist ye bu yıl geldimüniversiteyi okumak için sonra okula yakın bi yerde ev tu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

acı gece

|Ben 26 yaşında,1.68 boyunda,sarışın,oldukça güzel bir kızım.Üniversiteyi bitirdikten sonra,iyi bir ücretle bir ihracat şirketinde,tabi güzelliğimden dolayı, genel müdür sekreterliğine başladım.Çok memnundum.Asılmalar,sarkmalar çok oluyordu ama tavrı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bagittira bagittira

Bagittira bagittira merabalar! ben 20 yaşında fen-ed. fak. 2. sınıfında okumaktayım. adim cem.belki aranızda bilenler vardır sivas gercekten kucuk ve sıkıcı bi yer ilk geldiimde beni en cok heyecanlandıran olay okulun ilk gunu oldu. sınıfın en basınd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul komşum nihalle

ben Arda 27 yaşında İstanbul’da yaşıyorum ve özel bir şirkette çalışıyorum. Bu benim ilk hikayem ama tamamen yaşanmış bir olay. Umarım daha çok böyle olaylar yaşarım.İş dolayısıyla ailece kısa süreliğine başka bir şehre taşınmıştık. Annem ve babam ço... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okul cikisi otobuste

Okul çıkışı otobüste slm ben kütahydan elif. tüm liseli kızlar gibi bende okula gidince etğimi kıvırırdım.o gün akşam okul çıkışı otobüs durağına gittiğimde yine çok kalabalıktı ama ordakilerin çoğu bizim okuldandı. neyse sonunda gelen ilk otobüse it... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.