Bakire Hikayeleri kategorisi, agzima verdı hikayesini oku.

agzima verdı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
OLDUKÇA GÜZEL SEKSİ EVLİBİR BAYANİM 28 YAŞİNADA DÖRT SENELİK EVLİ BİRİYİM ÜÇÜNÇÜ SENE BİTTIGİNDE YATAKTA DEGİŞİK İŞ İSTIYORDUK ZATEN DÜZGÜN FİZGE SAHİBİM DIŞARDA BAKMİYAN YOK GİBİ KOCAMİNDA HOŞUNA GİDIYORDU MİNİ ETEGİM DÜZGÜN BACAKLARİM YUVARLAK OLGUN MEMELERİM BİLHASSA KALÇALARİM KOCAMLA AKŞAM PORNO FLİM SETREDİİYORDU ADAM KARISINI VEYA SEVGİLİSİNİ KALIN KARIN YARAGI İLE SİKERKEN KADININ MEMELERİNİ EMİŞİ AMİNİ BELLE DOLDURMÜŞTU GECELEGİMİZ ALTINDA DONUM YOKTU KOCAM O KADIN NİYETIYLE ZANLİMÇA AMİMA YÜMÜLDU AMİMİ EMİYOR BENİ ÇILDIRDI KAÇ ZAMANDIR BÖYLE YALAMİŞTİYERDE SEVİŞİYORDUK MEMELERİMİ EMİYOR DUDAKLARİMİ EMİYORDU KOCAMİN ÜSTÜNE ÇIKTİM YARAGİ KEMİK GİBİYDI AMİMA GEÇİRDİ KOCAMİN ÜSTÜNDE KENDİMİKSİKTİRIYORDÜM PORNODAKI ADAM NİYETIYLE İNİP ÇIKTIKÇA YARAK AMİMA GÖMÜLÜYORDU BELİ AMİMA DOLMÜŞTÜ YIKANİP YATTIK IŞIGI KOCAM SÖNDURDU EŞİM ADAMA SİKTİRDIN DİMİ KENDİNİ EVET KOCAÇİGİM SENDE O KADIN NİYETIYLE BENİ SİKTİN İLK ADIM ATMİŞTIK UZU ZAMANDIR BENİ ZEVKLE SEYREDEN BAKİŞLARIYLA BENİ SOYAN ÜNALA SIKTIRMEK İSTİYORDÜMHAFTA SONU ÜNAL BİZDEYDI O GELİNCE ÜSTÜMÜ DEGİŞTİM SOYUNDÜM MİNİ BİR BİKİNİ ÜSTÜNDE BOL BOL KISA ETEK ÇOK AÇIK DAR BLUZ GİYİM YANLARİNA GİTTİM KOCAM BENİ GÖRÜNÇE SİKİŞŞECEGİMİ ANLAMİŞ YARAGI BELLIYDI DEMEKKI KOCAM ÖNÜNDE SİKİŞMEMİ İSTIYORDU ÇAYLARI İÇERKENBACAKLARİM BALDIRLARIMA AÇİLMİŞTİ ÜNAL YARAGİ DIKMİŞTİ BACAGİMİ TEKINI SEPHAYA ATTIM AMİMA KADAR AÇMİŞTİM BİKİNİN İÇİNDEKI AMİM SULANMİŞ ISLATMİŞTİ ÜNAL YANİMA GELDIGİNDE FERMUARINI AÇMİŞ 19 YARAGİNİ ELİME VEDİ YALA SEVDA SEN KALDIRDIN SEN İNDIRAGZİMA VERDI EMİYORDÜM KOCAM ZEVKTEN BİTMİŞTİ BLUZU ATTİM DOLGUN MEMELERİME ELLERİNİ UZATMİŞ OKŞUYORDU KOCA SOYDU ÜNAL DONUMU ÇIKARDI KUCAKTA YATAGA GİTTİM 69 OLMÜŞ İLK DEFA KOCAMİN ÖNÜNDE AMİMİ YALATIYOR YALIYORDÜM ARTIK AMİMİ SİKTİRMEGE GELMİŞ YARAGINI AMİMA GEÇİRDİGİNDE ZEVKLE ÜNALİN DUDAKLARİNA YAPİŞMİŞ EMİYORDÜM KALÇALARİMİ OKŞATIYORDÜM DIK 96LİK MEMELERİMİ UÇLARINI EMİYOR DİŞLERKENYARAGİ AMİMA PISTON GİBİ GİRİP ÇIKIYORDU KOCAM YATAGİN KENARİNA YERLEŞMİŞ AMİMA GİREN YARAGİ SEYREDIYORDU AMİMA BELİNİNİ GETIRDI DOLDU AMİMİN DIŞARI AKIYORUBANODA ÜÇ KİŞİYDIK KOCAM GÖTÜMÜ YALATIRKEN ÜNAL SİKTİGİ YERİMİ YALIYORDU AZMİŞTİM ÜNALA BİRDE BANYODA SİKSENE BENİ DIYE YALVARDİM EMRIN OLUR SEVDAM DIYEREK İNMEMİŞ YARAGİNİ AMİMA GÖMDU KOCAM YERDEN HİÇ KALMADU ŞAP ŞAP ,,,DIYE AMİMA GİREN YARAGİ SEYREDİYOR 31 ÇEKIYORDU BOYNUMU EMİYOR MEMELERİMİ PARÇALIYORDU BANYOYU İNLETTİM BAGIRMAKTAN BÖYLE GÜZEL MİYDI YABANCI YARAK DEVAMLI SİKTİRECEGİM ARTIK AMİM DEGİŞİK YARAK İSTIYORDU BELİNİ YINE AMİMA BOŞATTI YIKANİP YATAKTA KEYIF YAPIYORDUK KOCAMDA İÇECEK BİR EYLER GETİRİM ÜNALA TŞK EDİYORDU KARİMİ ŞAHANE SİKTİN DİYE KALÇALARİMİ GÖTÜMÜ OŞUYORDU NİYETINI ANLAMİŞTİM ÜNAL YAVAŞCA GEÇİRIRSEN GÖTTEN VERİP YIRMA BU İLK GÖTÜE YAPİŞTI EMİYORDU ISLAK GÖTÜMÜ SONRA ISLAK YARAGİNİ SÜRMEGE BAŞLADI GÖTÜME BAŞİ LAP DIYE GİRMİŞ AGIR AGIR GÖTÜME GEÇİRDIKÇE OH OH,, İNİYORDÜM DİPLEDI ACİMİŞTİAMA ÇOK GÜZELDI KASIKLARİNA YERLEŞTİM GÖTÜMÜ DAHA GÜZEL SİKMESİNİ SAGLADİM ÇOK GÜZEL SİKMİŞTİ İLK DEFA BŞKASI SİKİLMİŞTİM BELİNİ GÖTÜME BOŞATMİŞ RAHAT LADİM GÖTÜMÜ BANYODA ÜNAL TMİZLEDI VE GİTTI KOCAMLA SOHBET ETTIK DEVAMA KARAR VERDIK VE DOYA DOYA KOCAMA SİKİTİRİM UYUDÜM BAŞARILAR SİTEYE SELAMLAR SEVDE SEVDA-B-1982QHOTMAİL.COM SELAMLAR
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

harikagündü kantinde

slm başımdan geçn oly tamamen gerçektir. 3 yıldr ciddi düşündüğüm bi kız arkdaşım var. onun arada tartışrız tabi hemn onun arkdaşaları aramızı yapar. bir gün sibel yine kız arkdaşaımla aramı yapmak için yanıma kantine geldi ben oldum olası kantini se... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayanamadiiiiiimmm!!!!

Selam okuyanlar benim adım Murat 16 yasıdayım Ankaraya çok gitmek istiyordum nedeni ise akrabagalarım deyil kuzenim Gözdeydi o 15 yasında idi onun mükemmel bacakları ve dolgu gögusleri vardı. Onu her gördügümde azıyor götüne yapısacak gibi oluyordum ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcamı n sexsi gelini

mrb arkadaslar ben 1 78cm boyunda 75kg sı yah saclı mavi gö zlü yakı sı klı bı r gencı m samsun 19 mayı s ü nvstsı nde okuyorum. aslen istanbulluyum orda okul iç in kalı yorum kendı m ev t... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah nesli ah

slm ben mustafa fazla uzatmadan konuya geleyim bizim apartmanda benden bir yas buyuk neslihan adinda biri var ben neslihanni nezaman gorsem benim sik hemen kalkiyordu bigun kapi caldi acdim neslihan buyur nesli dedim bilgisayarda isim var bende tamam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o ne amcikti

MERHABA adım Şakir 30 yaşındayım.sizlere anlatacağım hikaye eve temizliğe gelen bayan adı fulya çok güzel bacakları bir harika. Birgün yine evi temizlemesi için çağırdım. Sabah rkenden geldi ve tenizliğe başladı. tabi ben her gelişinde onun bacakları... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dila ilk gecemız

slm arkadaşlar size dila olan sex maceranı anlatacagımher heyse hemen konuya girelım dilanın bigün dila erkek arkadaşından ayrılmıs benı evine cagırdı moralın bozuk içelim bende olur.tam aevine giitimsohbet içtik felan derken bu cok sıcak dedi ben us... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

duygu yla ateşli dakikalar

|selam ateşyarisalim.com takipçileri ben çağatay 1.80 boylarında kumral açık tenli kadınları etkileyebilecek bir karizmaya ve yakışıklılığa sahip 17 yaşlarında bir erkeğim ve şu anda iskenderun da yaşıyorum. bundan 1 sene öncesinde yaşanan bir olay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

içim tuhaf oldu

slm.ben ilk defa hikayemi anlatacağım szlere.ben 19 yasındayım birgün güneşliden bağcılara giderken dolmuşa bindimm.pek dolu değildi.35 yaslarında bi adamın arkamdan popoma sürttüğünü fark ettim.siki kalkmaya başladıı içimde bişiler oldu birden daha ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

meyvemi yesem yarrakmı yesem

Başıma ne geldiyse kendi sorumsuzluğum yüzünden geldi . Ne bir aşk ne de arzu duymadığım yaşlı bir adama kızlığımı teslim ettiğimde daha çok gençtim. Yaşlı kurdun büyük bir ustalıkla içime girip bana sahip olması belki de hayatımın en kötü anıydı ama... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yok böylesi!!

Slm arkadaşlar ben musti 17 yaşındayım sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum bizim sınıfta bi kız vardı bi ara arkamda otururken hep altına falan bakardım :) daha sonra kalktı ordan ama eve giderken tramvaya birlikte biniyoruz ve biz oku... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.