Bire Bir Hikayeler kategorisi, acıdı ama süperdiiiiiiii hikayesini oku.

acıdı ama süperdiiiiiiii

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
selamlar.burdaki herkes hikayesinin başında belirtiyo.uydurma deil diyo ama birçogu gerçektende gerçek deil açıkça ortada bu.benimki gerçektir.okkuyunca anlayacaksınız.abartılı şeyler yok çünkü.neyse hikayeme başlıyorum...ben ve sevgilim şu anda 2 senedir beraberiz.ama ayrı şehirlerdeyiz.ben ailemin antalyaya tatile gittiği 2 haftalık zaman içinde 1 haftalıgına onun yaşadıgı şehre gittim.kimsenın ruhu duymadı.yaşadıgımız çevre çok sakin biyerdir.neyse gittim ilk gün gezdik tozduk yedik içtik.artık hava kararmaya başladı nerede kalcaz die düşünmeye başladım.otel bulmak kolay deildi.hep pahalıydı hemde evlilik cüzdanı istiyolardı.birden bire sordu bana.nerde kalcaz dedi.ne bilim ben senın misafirinim dedim.sonra dediki dedemler köye gittiler dedimlerin evi boş ne dersin dedi.tmm dedim ben hemen.hava iyi zifiri karanlık olmuştu gece 12 idi.o önden girdi eve.bana çğr attı bende hemen hızlı hızlı gittim girdim hemen kapıyı kapattı.ayakkabılarımı çıkardım birbirimize önce sımsıkı sarıldık dudaklarıma yapıştı nerdeyse yarım saat boyunca ayakta birbirimize sürtünerek öpüştük.daha önce öpüşmüştük ama sürtünmemiştik müthiş zevk aldım o da aldı nefes alışverişi değişmişti.odaya geçtik.yemek için makarna almıştık ama yapamadık ::) fırsat olmadı sadece birer bardak kola içtik koltugu açtık o uzandı bana dediki üstünü değiştir dedi.çantamdan eşofmanlarımı çıkardım üstümü çıkardım tam eşofmanlarımı giycektimki ayaga kalktı sikini farkettim kocaman olmuştu.beni koltuga çekti yatırdı öpüştük bir süre.sonra elimi sikine götürdü taş gibi ve kocamandı ilk başta çok utandım ama zevk alıyodum.okşamaya başladım pantolonunu çıkardım kilotunu da çıkardım o kocaman şey karşımdaydı.alimle sıvazladım okşadım bu benim bacaklarımı iki yana açtı kafasını amıma bi dayanı içine çekiyodu öyle güzel yalıyodu öyle güzel sömürüyoduki anlatamam ölcektim zevkten.kasıla kasıla titreye titreye boşaldım.sonra onu yatırdım sırt üstü ağzıma alimmi dedim al dedi.ilk başta beceremedim ama gözlerimi kapattım ağzıma hepsini sokmaya çalıştım artık o da alttan bastırıyodu kafamıda üstten bastırıyodu elleriyle.ağzımı sikiyodu yarisalim.comiltiler içinde ağzıma boşaldı.öpüşmeye başladık tekrar.ben yine ağzıma aldım siki tekrar kalktı.dediki arkadan girebilirmiyim dedi acır ama dedim.krem sürelim dedi tmm deneyelim dedim.dediki üstüne otur sen acırsa kalkarsın dedi.kremi hem göt deliğime hem sikine sürdük uzandı üstüne çıktım sikini göt deliğime yerleştirdim yavaşça oturdum.çok acıdı kalktım sonra bu tabi iyice azdı kalçalarımı tuttu aşağı doğru bi çekti beni siki dibine kadar girdi.aklım çıkcaktı ahhhhhdie çığlık attım sonra ritmik sokup çıkarmaya başladı üzerinde zıplatıyodu beni.geliyorum dedi ohhhhhhhhhhhhhhhhhh diyerek titreyerek boşaldı.yanına uzandım öyle uyumuş kalmışız.sonra uyandım arkamdan sürtünüyo bana.siki kocaman olmuştu kim bilir kaç dakikadır sürtünüyodur çok yorulmuştum duymamışım.dediki nolur bikere daha doyamadım sana dedi beni önünde domalttı götüme sokacak sandım.bi dyandı o neydi yaaaaaaaaaaaaa amıma girdi hemde ilk sokuşta sonuna kadar ohhhhhhhhhhhhhhhhh dedi ben neye uğradıgımı şaşırdım bikaç saniye sonra bağırabildim ancak.ama çekemiyodum kendimi.kalçalarımı tutmuş kendine doğru çekiyodu hızlı hızlı pompalamaya başladı.kalçalar birbirine çarptıkça şak şaakk die sesler geliyodu.ben ilk başlar acıyo diodum ama acayip zevk almaya başladımımmmmmm sevgilimm kocacım harikasın ohhhhhhhhhhhh diyodum ewettttt sonuna kadar sok sokk sik beni delirt beni ohhhhh diyodum geliyorum dedi içine boşalcam dedi kendimi ani bi hareketle geri çektim.önümü döndüm göğüsşerimin arasına boşaldı göğüslerimle 31 çektirdim ona.uçuyoduk resmem.beraber duşa girdik ordada sikti beni.kanları o temizledi.hala beraberiz ve görüşme fırsatı buldugumuz her an sikiyo beni.nişanlıyız bi kaç ay sonra eveniyoruz deli gibi aşığız birbirimize
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

am yalamaya bayiliyorum

Selam sevgili okurlar sizlere anlatacaklarım istanbuldan tokata dayann bir başımdan geçen bir olay ben 24 yaşında 176 byunda sexe baya düşkün bir gencim günlerden birgün telefonla melek isminde bir kızla tanıştım telefonda sohbetimiz bir ay sürdü ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kayıttan önce kayış

Öss`den 2 hafta önceydi.arkadaşımla buluşacaktıyarisalim.comtroya bindim.felaket kalabalıktı.biraz bekledikten sonra bir fıstık metroya bindi.üzerinde göğüs dekolteli bir bady altında ise beyaz pantalon vardı.bu kadar olsa iyi birde içine turuncu tanga giymiş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gızemlı dosyalar :)

ILk hikayemi mayis ayinda yazmıstım.Kendimi tekrar size tanıtayım.Izmırde 3 yıldır universite öğrencisiyim.Bu 3 yildir da ayni zamanda özel ders veriyorum.Hikayem yine bu derslerden birinde başımdan geçen gerçekleri içeriyor.Mayıs ayı sonlarında ÖSS ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uydu montajı )))

Selam sexhikayecileri benim hikayem başlıkta da belirtiğim gibi uydu montajında geçti oyüzden ben bu mesleği seviyorum.ben 25 yaşında 180boyunda 70 kg seksi seven ve sekste sınır tanımayan biriyim.birgün gaziosmanpaşa da uydu servisine gittim.eve gir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

basına gelecekleri bilseydi

Merhaba arkadaslar,bu sitenin hayrani olarak benim de bir katkım olsun istedim.Başımdan geçen olayı sizlerle paylaşıyorum hemen.Ben 24 yasındayım. Istanbulda ogrenciyim. Universitede tanıstıgım kız arkadasımla artık daha fazla paylasabilecek bi seyim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

turbanlılar müthiş

Ben bir gün birtürbalı bayan gördüm çok hoştu fakat onu tavlamak benım ıçin imkansız gibiydi ama bir gün benim mail adresimi verdim ilginç yazılar olursa bana gönder diye birgün ondan mail aldım sitem ediyordu onunla ilgilenmedigimi bende hemen harek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayanamadım gittim

Merhaba.adım can29 yaşındayım ist avrupa yakasında oturuyorum.Sizlere bundan 2 yıl önce başımdan geçen ama çok heyecen verici hikayemi yazıyorum.Mirc`te yine chat yapıyordum adaparından bir çiftle yazışmaya başlamıştık yaklaşık beş saattir yazıştık s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ne tatıldı ama

OSSYİ KAZANAMADIĞIM İÇİN MERSİNE NENEMLERE YARDIM ETMEYE GİTMİŞTİM.NENEMLERİN KOMŞUSU GELDİĞİM GECE NENEMLERE MİSAFİRLİĞE GELMİŞTİ.kzıyla beraber gelen komşunun kocasının 2 gün sonra malatyaya çalışmaya gidecegini duydum ama allahı war kız çok güzeld... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuaförüm

20 yaşında Mert ile evlenmeye karar vermiştim hala bakire idim. Mahallede bir çok erkekle çıkmama rağmen hiçbirine vermedim. En fazla ağzıma alıyor öyle boşaltıyordum. Mert`ede vermedim. Mert beni hep götümden sikmek istediğini söylerdi ben evlenmede... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

serdar ın yarağı

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.