Yaşlı Olgun Hikayeleri kategorisi, acaba kim haklı hikayesini oku.

acaba kim haklı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Başlıkta yazdım acaba kim haklı diye umarım siz karar verirsiniz hepiniz bilirsinizki 99 da büyün bir deprem oldu ben ordanım yani gölcükten kimi genç yaşta gitti kimi dul kaldı kimide kafayı yedi.çok ciddiyim kafayı sıyıran bile oldu nasıl olmasınki kimi kocasız kaldı kimide kadınsız ben bişeysiz kalmadım zira ben bekardım ama sonuçta giden canlar bizimdi abiler ablalar en kötüsüde ufacık yavrular en iyisi bu konuyu kapamak.. iki gün önce başıma gelen bir olayı sizlerle paylaşmak istedim adım ömer yaşım 32 işten çıktım gece 12 de (bu arada ben kahvede çalışıyom) bizim apartmana girdim ve tam merdivenleri çıkmaya başladım birden bir ses yeter Allahım yeter daha fazla dayanamıyom diye bir bağrışma sesi ile irkildim hemen kapıyı çaldım bizim safiye abla (yaşı 37 benden 5 yaş büyük) Hemen kapıya vurmaya başladım açtı kapıyı yaw ne oldu abla bağırıyon ha senmiydin Ömer. He ya benim dedim ne oldu gel içeri dedi iyi olmaz bu saatte dedim gel lütfen dedi girdim abla hayırdır dedim ya musayı özledim aklıma o geldi dedi musa abi depremde vefat etti fırında kaldı enkaz altında ömer dedi 5 sene oldu neler çekiyom neler dul kalmak çok ablam dedi içimden yaw bu zamana kadar evliydinde ne oldu adamın canına okuyordun hergün bağıra bağıra diye geçirdim sonra bak ablası ben güzel değilmiyim benimde yokmu isteklerim (laf aramızda hiçte güzel değil valla aha size yemin) yaw abla sen onu bunu bırakta ne bağırıyordun onu desene ya ömer ben çok kötüyüm daha yaşım 37 ama ben erkeksizim demezmi. Birden olum ömer bu kadın kötü düşünceler peşinde sen en iyisi yavaş yavaş yol dedim içimden sonra birden bak ömer ben dul bir kadınım sende bekarsın sana bişey dicem ama kızma lüfen dedi buyur abla ne demek dedim öncelikle şu abla sözünü lütfen bir kenara at dedi peki safiye dedim canım bak aramızda kalıcak söz benimle sevişirmisin dedi sen olmasan başkası olucak herhalde evime başkaların girmesini istemezsiniz değilmi bütün apartman sakinleri yaw böyle şeyler deme bana olurmu sana abla dedim ben dedim demez olaydım birden yapıştı aletime bende hiç sesimi çıkarmadım bu kaltak nasıl olsa kendini düzdürecek birini arıyo ha ben ha başkası ne fark edicek dedim Tamam sen kazandın safiye dedim hemen ayağa kalktı ve üzerindekiler çıkarmaya başladı o çıkardıkça benim alet dikildi o çıkardı benim alet direk gibi oldu en sonunda kilotuna sıra geldi bana bağırmaya başladı sende soyunsana dedi olur baş üstüne dedim soyundum zaten kazık gibi olmuş bizim gariban birden başladık öpüşmeye ben ellerimle yavaşça fazla iri olmayan memelerini yalamaya başladım o ise benim ufaklıkla ilgilenmeye başladı ve aşağı eğilip benimkini azına almaya başladı ben birden yeter dedim boşalıcam şimdi dur sakın ha boşalıcaksan önce götüme boşal belli sen bayadır dolusun dedi vay canına dedim karıya bak yaw kırk yıllık orospu gibi onun domalmasıyla benim içime girmem bir oldu meğersem rahmetli devamlı götten sikiyormuş benimki laf aramızda biraz iridir hemen alamadı ayyyyyyyy canım yandı dedi bende bağırma yahu millet başımıza gelicek ben geldim seni sikiyom işte başkasını istemem dedim canım kurban olayım yarağına senin kocamınki seninkinin anca yarısı kadardı ben sikimi iyice yerleştirdim göt deliğine bir yandan sikerken bir yandanda kulak memelerini yalıyordum kadınlar en çok kulak memelerini yalatırken boşalırlar ordan büyük zevk alırlar neyse ben iki dakika sürmedi boşaldım götünün deliğine iyice ondan ohhhhhhhh diye bir ses geldi anladığım kadarı ile oda boşalmıştı canım sana çoık teşekkür ederim beni yeniden dünyaya getirdin dedi dur bakalım sen geldin ama ben daha boşalamadım bile bir kez daha yapıcaz bundan sonra senin karınım bitanem benim kocamsın istediğin zaman beni gel sik dedi ozaman onu düşünürüz ama şimdi benimde rahatlamam lazım dedim emrin olur kocacım dedi geldi önümde eğildi sikimi aldı azına başladı yalamaya bende boş durmuyom onun meme uçlarını sıkıyordum kendi güzel değil ama memeleri iri ve dikti birden Kalkıp üzerime çıktı başımı bacaklarının arasına alıp yarrağıma uzandı. Bende gözlerimin önüne serdiği o mis kokulu amcığı seyrettim ve yavaşça uzanarak dilimi dudaklarına değdirdim. Kendini biraz aşağıya bastırarak amcığın dudaklarını ağzıma verdi.İştahla amcığı yalamaya, dilimi içine sokup çıkartmaya başladım. Vantuz gibi ikimizde birbirimizi emiyorduk. Uzun bir süre böyle devam ettik. Yarrağımı ağzından onu istediğim gibi sikebileceğimi, bağırtabileceğimi söyledi, bunun üzerine birden bire yüklenerek yarrağı köküne kadar derinliklerine daldırdım. Korkunç bir çığlık attı, yırtın beni, parçaladın, içim alev gibi yanıyor, sakın kıpırdama, o güzel yarrağının her milimini içimde duymak, hissetmek, onun tadına varmak istiyorum dedi. Uzun bir süre öyle hareketsiz durduk. Sonra yavaşça kalçalarını oynatmaya başladı. Ben de ona uyarak yavaş yavaş hareket ettirmeye başladım.göt deliğinide boş bırakmayarak üç parmağımı sokup çıkarmaya başladım. Altımda titremeye başladı, (İşte böyle bir olayım var şimdi sizlere soruyom sevgili fetishturk okuyucuları şimdi suç benimmi yoksa komşumunmu lütfen bana yazın ve akıl verin işte email adresim bu arada şu sözü etmedende asla duramıcam gerçekten olgun kadın bir başka oluyo ne var ise olgun bayanlarda var gerisi tek kelime YALAN
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

tombiş

Slm sizlere geçen yaz başımdan geçen anımı anlatmak istiyrum bn bursada yaşayan 27 yaşınad bi gencim oldum olası olsun ve tombullara bayaılıırm.Bir gün işten beni erken çarşıya yolladılar bnd arazi olurum diye sevinçle üzerimi değiştiirp işten çıktım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

PARA KARŞILIĞI YAŞLI KADIN BECERDIM

İş icabı Karadeniz ilinden birine 10 günlüğüne gitmiştim. Orada bir otelde kalıyordum. Otelde de yaşlı Rus bir bayan çalışıyordu. Bu otelin temizlik işlerine bakan kadındı. Ona acırdım ekmek parası için buralara gelmiş ayak işlerine bakan bir kadın.K... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nermin teyze

Haftasonu tatilim O sıralarda 18 yaşımda idim.Pek çalışkan değildim ama kafam belden aşağı meselelere zehir gibi çalışırdı. Harika fanteziler kurardım. Gerçek bir ilişkiye gireceğim günü iple çekiyordum..Alt komşumuz olan çok güzel ve oldukça iyi hat... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaşlı kadın büyük yarağa doydu

|yük bir ev ben bir iş dolayısıyla 2005 yılında izmire gittim izmiri pek bilmediğimden ,gittiğim yerlerde sağa sola bakarak izmiri tanımaya çalışıyordum,60 lı yaşlarda gayet bakımlı bir bayan nereyi arıyorsun evladım dedi,teyze yabancıyım ben etrafı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

lobideki 45lik sexy bayan

Lobideki 45lik Sexy Bayan sizlere lise yıllrında başımdan gecen ilginc bi anımı paylaşmak istiyorum. maddi durumum iyi olmadığ icin akşamları caycı ve belboy olarak bir otelde işe başladım.iş iyi gidiyor ufak tefekde bafşiş alıyordum otel tüccarlara ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeşim abla

Nasıl başlasam bilmiyorum o güzelliği tarif edemem.yeşim abla, Mehmet abinin hanımı ve bizim karşı komşumuz. yeşim abla Mehmet abiyi her sabah işe uğurlardı.ve çoğu zaman aynı zaman da çıkardım evden.bir gün yeşim ablanın bana alıcı gözüyle baktığını... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum ayla teyze

Herkese merhaba. ben tolga 20yaşındayım ve bursadan yazıyorum. bir gün evde yalnız başıma otururken acayip azmıştım. sürekli hayallerimi süsleyen mahallenin olgunlarından ayla teyze (41 yaşında) aklıma geldi ve ssikim yine şaha kalktı. o güne kadar b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Bir gencin altında inlemek

Merhabalar ben okan size fındık zamanı yaşadığım olayı anlatacağım. Bizim memlekette kendimiz toplayamayacağımız fındık bahçemiz var her sene işçi getiririz ve işçiyle fındık toplarız. Bu yıl gelen işçilerin tamamı bayan içlerinde iki erkek vardı. Ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

patronumla yurtdışı seyahati

On bir, on iki gün kadar bayileri ziyaret edip, bu arada da yeni işler bağladım. Akşam yemeklerinden sonra gizlice teklif edilen sınır ötesi yabancı kızları ise AİDS gibi ölümcül hastalıklar korkusuyla reddedip, otelime döndüğümde 31 ile idare ettim.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

süper göt

Slm ben kahramanmaraştan süleyman bu yaz başıma gelen bir olaydan bahsedecem.Yazın annemgil antalyaya tatile gittik.Bir otele eşylarımzı braktık annemgil gezmek için dışarı çıktılar ben ise otelde kaldım aradan zaman geçti canım sıkılmaya başladı SeX... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.